Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2004 #1 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nå er jeg blitt ferdig med vottene, og var rimelig fornøyd med resultatet Er det vanskelig å strikke sokker? Mer spesifikt, er det vanskeligere å strikke sokker enn votter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. oktober 2004 #2 Del Skrevet 2. oktober 2004 Nei, jeg vil heller strikke sokker enn votter. Hælen kan være litt plundrete til du har lært det, men nei, det er ikke vanskelig. Strikket en sokk fra tirsdag til i går - den ble ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2004 #3 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det sies at det er forholdsvis enkelt å strikke sokker, men jeg sliter til og med med 5-pinnesystemet, så tror ikke sokker en noe for meg. Er derimot en racer på luer og skjert, selv om dette blir i overkant kjedelig i lengden. Har lyst til å lære dette da, så får se om noen av familiens strikkemestere tør å avholde et kurs for meg i en periode hvor jeg er ekstremt tålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 2. oktober 2004 #4 Del Skrevet 2. oktober 2004 http://www.pinnsvindesign.no/hovedoppskrifter.htm velg linken "gratis" på venstre side, og her finner du en god sokkeoppskrift. denne klarte jeg og følge som helt nybegynner, og var fornøyd med resultatet. flotte votter forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå