AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Del Skrevet 22. november 2015 Jeg har utrolig vondt i tannkjøttet rett ved ei visdomstann. Har hatt vondt i noen dager nå, så skal så klart ta kontakt med en tannlege, men lurer på om det er noen som har gode råd for å lindre smerten i mellomtiden? Det er såpass vondt at jeg sliter med å få sove. På forhånd takk Anonymkode: 2e789...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2 Del Skrevet 22. november 2015 Paracet eller ibux hvis du tåler det. Anonymkode: 4192e...342 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #3 Del Skrevet 22. november 2015 Jeg har utrolig vondt i tannkjøttet rett ved ei visdomstann. Har hatt vondt i noen dager nå, så skal så klart ta kontakt med en tannlege, men lurer på om det er noen som har gode råd for å lindre smerten i mellomtiden? Det er såpass vondt at jeg sliter med å få sove. På forhånd takk Anonymkode: 2e789...0f5Jeg fikk god smertelindring av å ta både paracet og Ibux samtidig, etter råd fra tannlege Man må nødvendigvis ta lavere dose av Ibux og Paracet enn det som er normal dose, når man tar begge disse samtidig Bestiller du time snarest? Anonymkode: 78b30...a55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #4 Del Skrevet 22. november 2015 Har prøvd paracet uten effekt, og har ikke ibux, dessverre :/ Ringer tannlegen i morgen tidlig Anonymkode: 2e789...0f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #5 Del Skrevet 22. november 2015 Dytter Anonymkode: 2e789...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 22. november 2015 #6 Del Skrevet 22. november 2015 Paracet og ibux samtidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #7 Del Skrevet 22. november 2015 Har prøvd paracet uten effekt, og har ikke ibux, dessverre :/ Ringer tannlegen i morgen tidlig Anonymkode: 2e789...0f5Har du en god nabo du kan spørre om å låne et par Ibux av?Flott at du ringer tannlegen i morgen Anonymkode: 78b30...a55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #8 Del Skrevet 23. november 2015 Hvitløk. Skjær et fedd i to(eller mindre bit). Legg det ved tannen. Svir litt, men hjelper. Anonymkode: 541f2...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #9 Del Skrevet 23. november 2015 Corsodyl, jeg liker gel best fjerner infeksjonen om den ikke har gått for langt. Ellers så er det bare antibiotika som tar den, ev fjerne tannen.Som smertelindring er det de vanlige smertestillende som virker best. NSAIDS som ibux/naproxen/voltaren har ofte en bedre effekt mot tannsmerter enn Paracet. Anonymkode: 43ac1...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #10 Del Skrevet 23. november 2015 Bakteri drepende skylle middel. Funker veldig veldig bra. Anonymkode: 558df...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #11 Del Skrevet 23. november 2015 Takk for råd alle sammen! Blir tannlegetime på meg i morgen, og så skal jeg få tak i ibux i dag Anonymkode: 2e789...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå