Gå til innhold

Må jeg ta på den ekle greia der??!

Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest incognita

Takk for svar! Jeg forstår

Det var ikke meningen å lime inn hele butikken. Beklager!

Anonymkode: 8a566...9fb

Ikke tenk på det. :) Takk for at du tok deg bryet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lokke med at de skal få is...

Eller ha en selskapslek med bind for øynene, der venninnene skal gjette hva de tar på (mens TS leder hendene deres ned i sluket og ber de om å plukke opp)

Uwæææhhh :S

(Bare en dum spøk fra meg)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ha en selskapslek med bind for øynene, der venninnene skal gjette hva de tar på (mens TS leder hendene deres ned i sluket og ber de om å plukke opp)

Jeg hadde kunne finne på å gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Seriøst beste forslaget hittil i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tenk på det. :) Takk for at du tok deg bryet. 

Tusen takk!

Du er en engel!

Du er svært hyggelig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 sider kg-diskusjon om noe som er lett å fikse uten kjemikalier..

Du får kvinne deg opp incognita, før eller senere er det tett nok en gang, og så er det samme karusellen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Du får kvinne deg opp incognita, før eller senere er det tett nok en gang, og så er det samme karusellen igjen.

Neida, ingen fare. Mannen er hjemme igjen om en måneds tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en gang en dokumentar om ei som hadde tvangstanker om å tømme sluken til andre når hun er på besøk. Det var en avhengighet, du skulle ha hatt henne som venn :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare på kg kan en tråd om en sluk ta slik av :fnise: Husker jeg lagde en tråd om støvsugere en tid tilbake hvor det resulterte i personangrep og avsporinger :P 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjen min er tett. Og da mener jeg TETT. Greia er at jeg er livredd sluken, ja jeg vil faktisk påstå at det er en fobi. Derfor har jeg ikke noe lyst til å måtte løfte på den risten (?) som ligger over for å se hva som eventuelt skjuler seg der nede. Det interesserer meg ikke. Jeg vil ikke tenke på det.

Kan jeg helle "rør-åpner" rett på risten, la det ligge og godgjøre seg i henhold til bruksanvisningen, også skylle? Eller er det ingen vei utenom å måtte løfte på herligheten? 

(Beklager om tittelen på tråden er misledende og du klikket deg inn i god tro om at dette skulle være en juicy sex-tråd, jeg prøvde bare å generere klikk.)

d

Du må nok ta opp risten og bruke fingeren og dra opp lodotter og det som måtte være. Dette er ekkelt for alle, men også for menn.clue er å ikke stirre på det ekle, hold pusten ig bare gjør det. Slik har vi menn måttet lære å takle ekle ting fra vi var små. Vi kunne ikke løpe til mamma eller pappa og få de til å ordne opp. Neste gang er det lettere  og fobien er borte. 

Dette bør man hvertfall gjøre to ganger i halvåret, før problemet oppstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ingen fare. Mannen er hjemme igjen om en måneds tid. :)

I mellomtiden må du dusje i badekaret? Dette er for dumt.

Bare på kg kan en tråd om en sluk ta slik av :fnise: Husker jeg lagde en tråd om støvsugere en tid tilbake hvor det resulterte i personangrep og avsporinger :P 

Vær så snill å gi meg en liten link.. ?

:popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest incognita

Du må nok ta opp risten og bruke fingeren og dra opp lodotter og det som måtte være. Dette er ekkelt for alle, men også for menn.clue er å ikke stirre på det ekle, hold pusten ig bare gjør det. Slik har vi menn måttet lære å takle ekle ting fra vi var små. Vi kunne ikke løpe til mamma eller pappa og få de til å ordne opp. Neste gang er det lettere  og fobien er borte. 

Dette bør man hvertfall gjøre to ganger i halvåret, før problemet oppstår.

Står du på repeat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mellomtiden må du dusje i badekaret? Dette er for dumt.

Vær så snill å gi meg en liten link.. ?

:popcorn:

http://forum.kvinneguiden.no/topic/962328-post-et-bilde-av-din-st%C3%B8vsuger/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjen min er tett. Og da mener jeg TETT. Greia er at jeg er livredd sluken, ja jeg vil faktisk påstå at det er en fobi. Derfor har jeg ikke noe lyst til å måtte løfte på den risten (?) som ligger over for å se hva som eventuelt skjuler seg der nede. Det interesserer meg ikke. Jeg vil ikke tenke på det.

Kan jeg helle "rør-åpner" rett på risten, la det ligge og godgjøre seg i henhold til bruksanvisningen, også skylle? Eller er det ingen vei utenom å måtte løfte på herligheten? 

(Beklager om tittelen på tråden er misledende og du klikket deg inn i god tro om at dette skulle være en juicy sex-tråd, jeg prøvde bare å generere klikk.)

Jeg kan ordne det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tydeligvis ikke få sagt det tydelig nok. Jeg er livredd. 

Vel, jeg får vel vente til mannen kommer tilbake fra jobbreise da, og nyte lange bad i badekaret i mellomtiden. :)

Bruk solbriller, slik at du egentlig bare ser en klump...
Bruk gummihansker og sett ei klype på nesa om du er redd for at det lukter ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...