Gå til innhold

Vennepresanger

glaciera

Anbefalte innlegg

Hjemmelagete julegaver er fint det. Bare jeg ikke får marsipan eller andre ting som inneholder mandler/nøtter...

Gi det til meg istede :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir glad for alt som ikke forventes at du henger opp på veggen/setter fram. Mange kritiserer meg for dette, men jeg er ikke så veldig interesert i å få et håndmalt glass for å "pynte opp" hyllene mine.

Men - praktiske hjemmelagde gaver som såpe/godteri/hjemmestrikkede votter/sokker etc setter jeg veldig pris på!

:enig_animasjon:

Kjempeenig!

Hater det når noe skal prakke på meg det de synes jeg burde pynte med, det burde jeg nå få lov til å bestemme selv.

Men duker, håndklær, kluter, etc, rett og slett bruksting som slites blir jeg alltids glad for å få! Spesiellt duker, har ikke så mange av de nemlig.

Jeg har heller aldri sagt nei til en eske god konfekt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på. Hva spiselige ting angår - ting på glass e.l. er koselig. Men vær da sikker på at det faktisk er godt! Har nemlig fått syltetøy, krydder-oljer osv som var helt uspiseøig. Som en tidligere sa her - marsipan/konfekt osv hadde bare blitt kasta. Det er sant som du sier, det er noe med de fingermerkene! :ler:

Andre ting - jeg hadde blitt glad for ting som var 'meg'. Jeg er ikke spesiellt glad i nips så utprega pyntegjenstander hadde ikke vært noen slager.

Av hjemmelagde ting jeg hadde blitt skikkelig glad for ville f eks vært strikka/tova vesker, et hekla sjal, kule hekla/strikka luer, skjerf, votter, sokker osv.....

Jeg gir bare gave til mine to nærmeste venninner, vi kjøper for et sted mellom 200-400 til hverandre, alt ettersom hva vi finner. Noen ganger kommer jeg over en ting som bare skriker 'venninne G' og da spiller det ingen rolle om den koster 298,- eller 149,-

Har også noen vennepar vi har en del omgang med, gir som regel en juleblomst eller en flaske vin til disse om vi sees rett oppunder jul....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et vennepar vi bytter gaver med, og jeg har en venninne.

Og jeg ser ikke så mye på prisen, kanskje nettopp fordi det bare er tre stykker, og vi er to om utgiftene.

Jeg må vel slutte meg til dette med nips og slikt. Om ikke det er i forbindelse med ting jeg samler på f eks.

Liker hjemmelagede gaver. Har masse søskenbarn som er yngre enn meg, og de synest det er kjempestas. Har x antall blyantholdere osv. Men det er utrolig gøy og se hvordan de har utviklet seg! At de befinner seg bak lukkede dører i skapet bryr de seg ikke om, for de blir jo brukt!

Venninna mi vet hva jeg liker, og når hun har laget noe vet jeg at det ikke er fordi det var den billige utveien. (Uansett må det man skal bruke handles inn, og det er ikke alltid billig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagede forbruksvarer er fint! Og jeg kaster ikke hjemmelaget konfekt! Men pynteting og håndklær (så noen hadde nevnt det - er det virkelig noen som lager det selv?? :klø: ) blir jeg ikke glad for: Pyntetingene fordi jeg ikke liker det, håndklær fordi vi har sinnsykt mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...