AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Del Skrevet 22. november 2015 Hei!Jeg går på p-pillen Loette og har gått på denne i rundt to og et halvt år nå. Akkurat nå er jeg på pille nummer 10, altså ca. midt i uke 2 på pillebrettet, og brystene mine er ømme. Er dette på grunn av eggløsning? Er det normalt? Jeg er ikke gravid, det er tre måneder siden sist jeg har hatt sex og jeg har tatt en negativ graviditetstest i "uke 8" samt hatt mensen tre ganger etter samleiet. Jeg har nok hatt ømme bryster før, men da har jeg ikke tenkt så nøye over det. Tenkte bare å spørre her på kvinneguiden nå som jeg hadde forumet oppe i en fane :-) Skal til legen i neste uke, så jeg tenker å ta opp dette også som et kort bi-spørsmål. Ville bare høre her om det er noen som har det samme "problemet" som meg, og om det er "normalt" :-) Ps. Vil gjerne unngå spørsmål om graviditet, da jeg har understreket at jeg ikke er gravid og sliter med graviditetsangst.... på forhånd takk :-) Anonymkode: 96971...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #2 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg går på p-plaster og har brukt det i over et år nå, og jeg går nesten med konstant ømme bryster. Fordelen er jo at de blir litt større, når de egentlig er ganske små! Anonymkode: 28186...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 23. november 2015 #3 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg går også på Loette, og har nesten konstant ømme bryster. Er blitt så vant til det nå at jeg ikke tenker over det, tror det er ganske normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå