Gå til innhold

når strengen ryker.....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

etter at jeg og dama hadde hatt sex, oppdaget jeg at strengen på min kjære snurrebass hadde røket :( masse blod og greier :o :o

er det noen som har opplevd noe liknende?? råd og tips mottas med glede :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Sorry, men dette tror jeg ikke noe på.

Hadde den røket ville du allerede ha vært hos en lege og fått forklart der hva du skulle gjøre, og hva du kan forvente fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er vel ikke av den typen som løper til legevakten så fort som mulig...

men forklar meg da hvorfor blod - og sår ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på om jeg kan være til stor hjelp her, ville bare si at Gjest 2 her var fryktelig uforskammet. Fy fy :-?

Jeg synes du skal ha deg til lege i morgen og forklare tilstanden til han.At strengen hos gutter kan ryke har da vel alle hørt om?

Men helt hvordan det foregår vet jeg ikke siden jeg ikke har opplevd noen mistenkelige "spjåink" e lyder under mine aktiviteter.

Men som sagt.............ha deg til dåktår`n.

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At strengen ryker hos gutter er helt vanlig.. Det skjer ofte i puberteten (så vidt jeg har blitt forklart) fordi det da ofte er relativt høy aktivitet. 8)

Men det er heller ikke uvanlig at strengen ryker senere..

Du kan sikkert ta deg en tur til legen, men jeg tror ikke det er nødvendig egentlig.. Men det kan jo ikke skade heller.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hei!

Jeg har opplevd det samme.

Strengen bare røk rett av og det ble en del blod, dama fikk helt hetta. :o

Ville bare si at jeg gikk ikke til legen og det grodde seg til ganske raskt. Ingen fare.

Troir nok det kan være lurt med en tur til doktoren, men dette skal visstnok være en ganske normal greie så det er ikke noe å få panikk for.

Ta det med ro...snurrebassen blir helt fin igjen :D

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er jente da men alikevel. En jeg var sammen med var litt stor og jeg er litt trang så selve penisen revna. Han gikk ikke til legen det grodde ganske fort. Dette skjedde to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...