kitty Skrevet 12. oktober 2004 #41 Del Skrevet 12. oktober 2004 Mulig jeg er en av de få men jeg hadde det ikke vondt første gangen. Var ganske gammel (20 år) og hadde ventet lenge og var skikkelig kåt. Det er jo sikkert en stor fordel. Ikkeno er så vondt som et "tørt" samleie. Ble bare litt skuffa for det var jo ikke så deilig som jeg hadde tenkt. Klarte nok ikke å slappe av og sex er jo noe det trengs litt trening for å få til orntlig, så seinere har jeg hatt det deilig deilig :oops: :oops: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. oktober 2004 #42 Del Skrevet 12. oktober 2004 Var det godt den første gangen du lå med noen? For min del gjorde det litt vondt og så var det over :-( . Det var uhyggelig vondt faktisk, men så gikk det jammen over et år før jeg prøvde igjen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 12. oktober 2004 #43 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg var ganske "gammel", hadde vært sammen med mannen lenge (og hatt sex, bare ikke samleie). Det var en av de mest sinnsyke opplevelser jeg noensinne har hatt, jeg har vel aldri siden opplevd noe så intenst og fantastisk. Orgasme fikk jeg også, og det er ikke noe jeg egentlig pleier å få av et vanlig samleie, så det sier i grunnen litt. Det kan absolutt anbefales å vente. Når man er så klar for sex at man overhodet ikke tror man holder ut å la være, DA blir det bra! Glidekrem er heller ikke dumt. Flere jomfruer burde bruke det første gangen. Jeg ser på første gang som et av de alle beste minnene jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 12. oktober 2004 #44 Del Skrevet 12. oktober 2004 vi var 15 og jomfruer begge 2.. det var ikke vondt, bare klumsete.. det ble bedre og bedre for hver gang ps. han er samboer'n min i dag og elsker ham over alt i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #45 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ganske kjedelig egentlig, men ikke vondt og ikke noe blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 12. oktober 2004 #46 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det gjorde ikke spesielt vondt og jeg blødde ikke så mye heller. Det var vondest dagen etter og jeg vagget som en gås og følte at alle kunne se det Jeg var nok mest skuffet og tenkte "Uff så kjedelig, var dette alt?". Men så gjorde jeg det med en sprengkåt, fumlete 17 åring med dårlig tid også da. Har vel hatt bedre opplevelser enn dette i ettertid for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 12. oktober 2004 #47 Del Skrevet 12. oktober 2004 NEI det var jævlig! Jeg er faktisk glad for at jeg var full. Klarte nesten ikke sitte eller gå dagen etter. Tok vel en uke før jeg kom meg igjen. Det gjorde vondt de neste 10 gangene eller noe sånt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 12. oktober 2004 #48 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ikke vondt, ikke noe blod. Ikke spesielt deilig heller, bare OK. Men definitivt mer godt enn vondt, og ga mersmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotteliten Skrevet 12. oktober 2004 #49 Del Skrevet 12. oktober 2004 Off ja... Må si meg enig med Lala her.. D var helt jævlig vondt! Jeg var 15 år og skulle ha sex med min kjære som også var 15... Husker at je fikk sjokk når han spredde låra mine og "den svære dingsen"(ja den var faktisk ganske stor!!!) lissom strøk meg opp etter låra! Så jeg skalv som et aspelauv å var direkte livredd! Men min kjære var veldig tålmodig koza og kyssa meg leeeenge før sa han elska meg akkurat i det han trengte inn... tårene mine spruta og han kyssa dem bort og trakk seg forsiktig ut igjen å sa vi kunne vente... Han var bare 15! men allikevel så voksen akkurat da... :-) Samme skjedde gang etter gang... men pludselig var d bare godt! Nå er vi begge 25 år og samboere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #50 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det var ikke så veldig vondt syns jeg..vi hadde øvd mye på forhånd med fingre og "nesten inn" osv.. Jeg syns det var helt ok, men veldig søtt og jeg blødde ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå