Polly Ester Skrevet 1. oktober 2004 #21 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nei, det var ikke noe godt... blødde ikke, tror ikke han kom seg helt inn før jeg dyttet han vekk og så gikk han tilbake til festen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2004 #22 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nei' date=' det var ikke noe godt... blødde ikke, tror ikke han kom seg helt inn før jeg dyttet han vekk og så gikk han tilbake til festen...[/quote'] Uff da! Hørtes ut som en kjip debut :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 1. oktober 2004 #23 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk Med fare for å spore av igjen... nei, det var ikke noe godt og dessuten flaut når jeg kom tilbake til festen og alle visste hva som hadde skjedd... Bedre ble det ikke andre gangen heller - en mnd etter... var teknisk fortsatt jomfru, mannen var 5 år eldre enn meg...og så gikk det sånn at jeg ble gravid 'a gitt... Så jeg ser på de to som min debut... ikke bra, nei - og farget mitt syn på sex mange år framover... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. oktober 2004 #24 Del Skrevet 1. oktober 2004 til valnøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 1. oktober 2004 #25 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det var ikke spes vondt, og ganske søtt - hadde en omsorgsfull (men kåt) tenåringskjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #26 Del Skrevet 2. oktober 2004 Nei det var overhode ikke godt den første gangen. Jeg blødde endel, og hadde uutholdelige smerter i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 2. oktober 2004 #27 Del Skrevet 2. oktober 2004 For meg gjorde det mye mindre vondt enn jeg hadde venta at det skulle være. Var litt vondt i kanskje ett minutt så var det godt. Blødde ikke noe spess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 2. oktober 2004 #28 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ikke spesielt godt nei. Men så var jeg drita full også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. oktober 2004 #29 Del Skrevet 2. oktober 2004 det var ikka akkurat noe å skryte av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #30 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ettersom dette nok går på første gang noen trenger seg inn... Så ble jeg voldtatt da jeg var 13 år, og det var ikke noe særlig. Jovisst ille fordi det var tvang, men også veldig vondt fordi han var brutal og hard, og jeg selvfølgelig ikke slappa av. Men foruten det, om noen spørr når jeg lå med noen for første gang, så var jeg 15 år og lå med kjæresten min. Litt klomset, men spennende *sss* Venninna mi hadd en god første gang, fordi kjæresten var god og snill, passet veldig på henne, og hun klarte og slappe av. Det skal hjelpe mye på at det ikke er vondt og ubehagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2004 #31 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tja,...først godt, så (veldig) vondt, så godt,... Dagen etter blødde jeg, var sår og gikk som om jeg hadde på en kjempebleie,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jepp Skrevet 2. oktober 2004 #32 Del Skrevet 2. oktober 2004 Siden alle skriver om hvor fælt det var, kommer jeg med en litt omvendt opplevelse: Det var kjempefint og deilig, og det gjorde ikke vondt i det hele tatt. Ikke blødde det heller. En opplevelse som jeg alltid kommer til å se tilbake på med et smil om munnen! Faktisk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 2. oktober 2004 #33 Del Skrevet 2. oktober 2004 For meg var det den beste oppplevelsen jeg har hatt tror jeg. Holdt på i ett helt dødt.... sex..pause..sex..pause...sex..pause...sex...pause... Men nå er jo jeg gutt så det teller vel neppe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuperella Skrevet 2. oktober 2004 #34 Del Skrevet 2. oktober 2004 Pet: Hadde jeg visst da det jeg vet nå, hadde jeg debutert med en mer voksen og moden mann. Og ikke en overkåt 17-åring. Som om jeg skulle sagt det selv.......... det var vondt, min jomfruhinne måtte vært av lær....... Huff, det ble leeenge til neste gang. I alle dameromanene jeg leste som ung jomfru så var bestandig første sexen himmelstormende...... snakk om å bli lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. oktober 2004 #35 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det gjorde vondt den korte stunden det varte(som sikkert ikke var et minutt engang.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 3. oktober 2004 #36 Del Skrevet 3. oktober 2004 Så vondt, at det gikk 2 1/2 år før jeg hadde sex igjen. :-? Tok ca så lang tid ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2004 #37 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det gjorde så vondt at jeg ikke klarte å gjennomføre det. Neste forsøk gikk litt bedre, dvs at jeg klarte å gjennomføre det selv om det gjorde veldig vondt. Blødde litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. oktober 2004 #38 Del Skrevet 3. oktober 2004 De første gangene var kun vonde, veldig lite deilige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 11. oktober 2004 #39 Del Skrevet 11. oktober 2004 forventet det verste, men det var jo bare digg og varte i tre døgn (med noen pauser, da.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 11. oktober 2004 #40 Del Skrevet 11. oktober 2004 Med forspill så var jeg faktisk veldig klar. Det kriblet i hele kroppen min, og særlig der nede, følte meg helt rusa, bare lot meg geleide til soverommet som en geleklump *ler*. Så skulle det med diverse fomling skje, og jeg husker en skarp smerte. Tror nok jeg spente meg litt også, men vondt var det iallefall et øyeblikk. Husker jeg klynket et Au! Men jeg har ingen minner om at det var smertefullt lenge. Var nok heldig og hadde ikke så mye jomfruhinne. Tror ikke jeg blødde. Men noen sånn voldsom greie med doble orgasmer samtidig og stjerner og planeter - det var det ikke, for meg iallefall Det er ikke SÅ lett å få orgasme fant jeg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå