Gå til innhold

Hva gjør du på lørdagskvelden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pierce

Først gikk vi en tur med hunden hans, så dro vi hjem til han og lagde middag sammen. Blir litt skeptisk når folk inviterer hjem til seg selv på første date, men det gikk bra :fnise: 

Det hørtes ganske koselig ut :) Du fremstår som en snill og hyggelig kvinne her på forumet så han er heldig som får date deg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ganske koselig ut :) Du fremstår som en snill og hyggelig kvinne her på forumet så han er heldig som får date deg :)

Takk! Det var hyggelig å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier som regel å Netflixe eller se på noe jeg har tatt opp tidligere i uka, lage noe god mat, ligge på gulvet og leke med dyra. Veldig ofte legger jeg meg tidlig og blir liggende og høre på podkast, løse kryssord eller om samboeren min er hjemme så blir det ofte litt kos, samtaler, sex osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt alene, hører på musikk, nipper til litt vin og leser en bok. Høres kanskje stusselig og viggo ut for noen, men for meg er det en perfekt kveld. 

Anonymkode: 7c6fb...bb9

Samme her. Når jeg ikke har barn her, så sitter jeg alene, hører musikk, og bare slapper av og nyter kvelden med god mat. Akkurat nå for tiden liker jeg å ha litt alenetid på lørdagene når jeg har barnefri. Det er deilig! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter egentlig bare her og har mensen.

Har du fortsatt menstruasjon?

Anonymkode: 362b6...e3f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...