AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #1 Del Skrevet 21. november 2015 Jeg er helt alene, hører på musikk, nipper til litt vin og leser en bok. Høres kanskje stusselig og viggo ut for noen, men for meg er det en perfekt kveld. Anonymkode: 7c6fb...bb9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2015 #2 Del Skrevet 21. november 2015 Sitter egentlig bare her og har mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #3 Del Skrevet 21. november 2015 Vært på jobb. Nå skal jeg gire ned en times tid, sove 6t og så opp på jobb igjen. Anonymkode: cc641...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #4 Del Skrevet 21. november 2015 Høres perfekt ut! Selv har jeg rigget meg i sengen og ser på Harry Potter mens jeg spiser nybakte kanelsnurrer. Anonymkode: 362b6...e3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 21. november 2015 #5 Del Skrevet 21. november 2015 Tja jeg og sønnen pakket adventsgaver og gjorde klart kalenderen, så deretter på en film og han la seg ca 21. Etter det har jeg hengt litt på KG og utsatt å legge meg jeg også... noe jeg må straks siden jeg må opp og rydde leiligheten i morgen, eneste dagen å gjøre det på og det er totalt bomba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 21. november 2015 #6 Del Skrevet 21. november 2015 Høres perfekt ut, ts. Jeg leser litt på kg og spiller scrabble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. november 2015 #7 Del Skrevet 21. november 2015 Sitter egentlig bare her og har mensen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 21. november 2015 #8 Del Skrevet 21. november 2015 I dag her jeg faktisk kjeda meg, typisk en sånn dag da alt bare er noe dritt. Som regel finner jeg alltid på noe på lørdagene. T.o.m tv var bånn i bøtta i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 21. november 2015 #9 Del Skrevet 21. november 2015 Jeg har spist pizza og sett på film, og nå henger jeg på KG med dynen rundt meg Optimal lørdag altså :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2015 #10 Del Skrevet 21. november 2015 Jeg har spist pizza og sett på film, og nå henger jeg på KG med dynen rundt meg Optimal lørdag altså :D Jeg har spist pizza og sett på film, og nå henger jeg på KG med dynen rundt meg Optimal lørdag altså :D Hvilket fyll på pizzaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 21. november 2015 #11 Del Skrevet 21. november 2015 Hvilket fyll på pizzaen?Pepperoni, kjøttdeig, ost, tomatsaus... Det vanlige Men IKKE ananas! Hva er galt med mennesker som har ananas på pizzaen? Eller sjømat!!! Slikt hører IKKE hjemme på pizza! Enkelte mennesker skjønner jo ingenting 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 21. november 2015 #12 Del Skrevet 21. november 2015 Sitter egentlig bare her og har mensen.God unnskyldning til å kjefte og å spise sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2015 #13 Del Skrevet 21. november 2015 Pepperoni, kjøttdeig, ost, tomatsaus... Det vanlige Men IKKE ananas! Hva er galt med mennesker som har ananas på pizzaen? Eller sjømat!!! Slikt hører IKKE hjemme på pizza! Enkelte mennesker skjønner jo ingenting Enig.På min egopizza er det chilliguffe (chillisaus og chreme fraiche blanding), rødløk, pølse, sopp, aubergine, masse ost, tomat opp på der igjen og så bernaisesaus etter at pizzaen er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 21. november 2015 #14 Del Skrevet 21. november 2015 Ser på videoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 21. november 2015 #15 Del Skrevet 21. november 2015 I dag her jeg faktisk kjeda meg, typisk en sånn dag da alt bare er noe dritt. Som regel finner jeg alltid på noe på lørdagene. T.o.m tv var bånn i bøtta i dag. Har du ikke netflix? Jeg elsker å "kjede meg" Sofa, film, pizza... Ps. Jeg må snart lære meg å multisitere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2015 #16 Del Skrevet 21. november 2015 God unnskyldning til å kjefte og å spise sjokolade Har ingen å kjefte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 21. november 2015 #17 Del Skrevet 21. november 2015 Har ingen å kjefte på.Hmm... Har du gullfisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2015 #18 Del Skrevet 21. november 2015 Hmm... Har du gullfisk? Nei, skulle kjøpe hund her, men ble presentert for en veldig utidig ekstrakontrakt, så jeg venter til neste oppdretter og neste kull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 21. november 2015 #19 Del Skrevet 21. november 2015 Nei, skulle kjøpe hund her, men ble presentert for en veldig utidig ekstrakontrakt, så jeg venter til neste oppdretter og neste kull.Ikke kjefte på hunden da Hadde hund før, og hun var veldig praktisk å krangle med Hoppet rundt på gulvet med henne og sloss om en taustump. Man kan ikke la være å smile når et annet vesen er så engasjert, glad og ivrig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 21. november 2015 #20 Del Skrevet 21. november 2015 Ser på NRK Brennpunkt og koser meg med litt søtsaker og kveldsmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå