Gå til innhold

barn og "charmed"

Fremhevede innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg ser ikke selv på charmed, men har sett enkelte episoder av det, og ville IKKE tillatt min 3 åring å se på. Dette fordi hun lever seg veldig inn i det hun ser, og faktisk f¨år mareritt av å se skumle ting. Når de er 3 og 5 er de store nok til å forstå såpass mye at de kan bli redde. Dette er selvfølgelig individuelt fra barn til barn...

Hvis din mann bare MÅ se på charmed, foreslår jeg at han tar det opp på video og ser det etter at barna har lagt seg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis din mann bare MÅ se på charmed' date=' foreslår jeg at han tar det opp på video og ser det etter at barna har lagt seg!![/quote']

De har ikke video akkurat nå pga lynnedslag...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvorfor kan ikke du bruke en time på barna hver dag, om han ønsker å se dette? Forstår ikke at det skal være noe problem, for det er da virkelig bare snakk om ca 1 time. Så kan han ta barna når du ønsker å se noe, eller gjøre noe annet. :wink:

Skrevet

Hvis dere bare har en tv og den står i stua synes jeg det er utrolig egoistisk av mannen din å "måtte" se et program HVER dag som ikke ungene kan se rett etter barne-tv! Må dere holde ungene borte fra stua, da, hvis dere ikke kan gå ut? Ærlig talt, noe så barnslig! Kan han ikke kjøpe seg en egen tv å ha i et annet rom i det minste?

Skrevet

Trodde det ikke var så uvanlig å se voksenprogrammer - som f.eks nyhetene som mange må få med seg... Det er - på NRK - distriktsnyheter først og så nyheter etterpå. Det er mange, mange som ser dette hver dag... Og jeg syns ikke barn trenger å se det heller, jeg.

En time om kvelden er vel ikke så mye... Da kan jo leggerutinene være litt lange f.eks. Fra halv sju og en times tid kan vel bli en koselig kosestund for mor og de to små - eller? Når man er så liten, så er det vel ikke så forferdelig lenge etter halv sju man er oppe uansett. Eller?

Presiserer her: Ikke kritikk... bare forslag...

Og så har mor en hel time for seg selv timen før barne-TV f.eks - hver dag...

Skrevet
Enig - Charmed er ikke noe for så små barn.

Enig her

Klems charmina

:babyjente: 39 dager til termin :babyjente:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er den mannen som liker å se på charmed. Jeg synes at det er ikke så urimelig å få se på et program på tven siden det er den eneste program jeg ser på. Jeg er oppe kl 4 hver dag og jobber hele dagen så jeg legger meg samtidlig som barna. At det er egotisk av meg å se et program på det eneste tv i huset etter barnetv er jeg ikke enig i. Å kjøpe en ny tv pga et programm er urimelig. Damer liker å se på tv mye. Programmer som Ricky Lake, Dr Phil, ER foreksempel. Vi hadde en videospiller til den ble ødelagt. Charmed er ikke så skumle synes jeg men kona mi synes at det er ikke noe for barne og jeg kan bli enig i å ikke la barna ser på den men men, jeg trenger litt tid å se et programm jeg liker også. Og det er greit synes jeg at kona gjør noe med barna mens charmed er på tven. Det tenkte jeg ikke på før jeg lest den her. Takk for tipse.

Skrevet

Det var jeg som skrev at det var egoistisk. Grunnen til det er at jeg vokste opp med en far som hver dag måtte lese avisa og hvile middag på sofaen i stua og da fikk ikke vi ungene lov til å gå inn dit. Husker at jeg syntes det var veldig urettferdig at han skulle okkupere et fellesrom når han kunne hvile i senga si. Nei, pappa var sliten og hadde jobbet hele dagen så dette var ikke noe å diskutere. Hvorfor må sånne særinteresser som ekskluderer resten av familien dyrkes i et felles oppholdsrom når man har flere rom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...