akkurat passe Skrevet 24. september 2016 #1681 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Åhh, ønske det fantes en konkret startdato for sesong 3! Jeg ble lurt til å tro at den startet ved skolestart Jeg har virkelig ikke tålmodighet til denne ventingen Endret 24. september 2016 av kattjaa Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #1682 Del Skrevet 24. september 2016 Den ble sendt i slutten av september ifjor, så sannsynligvis blir det det samme i år😊 Anonymkode: c437b...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. september 2016 #1683 Del Skrevet 24. september 2016 Jeg gleder meg jeg. Gamle kjerringa... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #1684 Del Skrevet 25. september 2016 Ja NRK er en skam Anonymkode: 7b111...0e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 2. oktober 2016 #1685 Del Skrevet 2. oktober 2016 Nytt klipp ute nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #1686 Del Skrevet 2. oktober 2016 På 22.11.2015 den 22.44, AnonymBruker skrev: Hele kanalen er en skam... Anonymkode: cb4e7...9d5 Riktig. Anonymkode: 1decc...d33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #1687 Del Skrevet 2. oktober 2016 Er det realistisk fremstilt slik Oslo-ungdommer fester nå til dags? Weed, piller og mdma. Bare jeg som reagerer her? Rart at Nrk lar de få lov. Anonymkode: a0214...810 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 2. oktober 2016 #1688 Del Skrevet 2. oktober 2016 #IsakMåKommeUt 😏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #1689 Del Skrevet 2. oktober 2016 Endelig! Anonymkode: 152fb...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #1690 Del Skrevet 2. oktober 2016 Noen som forsto seg på starten av den nye episoden? Alle drev og pekte på noen, virket som det var på Sana, men hvorfor det? Anonymkode: e7d90...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 2. oktober 2016 #1691 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som forsto seg på starten av den nye episoden? Alle drev og pekte på noen, virket som det var på Sana, men hvorfor det? Anonymkode: e7d90...8b5 Får nok vite det snart, skal sikkert lage litt spenning første episode. Tenkte Sana, eller dei blonde jentene, kanskje førsteklassinger? Er det realistisk fremstilt slik Oslo-ungdommer fester nå til dags? Weed, piller og mdma. Bare jeg som reagerer her? Rart at Nrk lar de få lov. Anonymkode: a0214...810 Lurer på det samme, er dette normalt? Endret 2. oktober 2016 av strandløva 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 2. oktober 2016 #1692 Del Skrevet 2. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det realistisk fremstilt slik Oslo-ungdommer fester nå til dags? Weed, piller og mdma. Bare jeg som reagerer her? Rart at Nrk lar de få lov. Anonymkode: a0214...810 Ja, det er nok ganske realistisk fremstilt. Nå er ikke jeg fra Oslo, ei heller på videregående lengre, men det var slik når jeg festet på VGS for et par år siden ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 2. oktober 2016 #1693 Del Skrevet 2. oktober 2016 1 minutt siden, acetosella skrev: Ja, det er nok ganske realistisk fremstilt. Nå er ikke jeg fra Oslo, ei heller på videregående lengre, men det var slik når jeg festet på VGS for et par år siden ja. Vi hører jo at ungdommen no til dags fester mindre osv. enn før. Da må det ha vert ille før, uten at eg merka det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #1694 Del Skrevet 2. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det realistisk fremstilt slik Oslo-ungdommer fester nå til dags? Weed, piller og mdma. Bare jeg som reagerer her? Rart at Nrk lar de få lov. Anonymkode: a0214...810 Weed er vel ganske vanlig sikkert,iallfall i Oslo? Tror Isak bare latet som at det var dop de pillene Anonymkode: fa947...96f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StripeyPanda Skrevet 2. oktober 2016 #1695 Del Skrevet 2. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Weed er vel ganske vanlig sikkert,iallfall i Oslo? Tror Isak bare latet som at det var dop de pillene Anonymkode: fa947...96f Det ser ut som paracetamol, når han tar det ut av buksa i senga og kikker på den ene tomme lommen av de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. oktober 2016 #1696 Del Skrevet 2. oktober 2016 Fikk vi svar på det, var Ibux. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #1697 Del Skrevet 2. oktober 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det realistisk fremstilt slik Oslo-ungdommer fester nå til dags? Weed, piller og mdma. Bare jeg som reagerer her? Rart at Nrk lar de få lov. Anonymkode: a0214...810 Det er jo slik det er i Oslo og i andre hovedstader Europa over. Anonymkode: 4d0c4...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 2. oktober 2016 #1698 Del Skrevet 2. oktober 2016 Litt usikker på hva jeg egentlig tenker om at det er Isak som er hovedpersonen denne sesongen. Ser for meg at det vil bli noe kjedeligere enn forrige sesong, i tillegg til at jeg tror det skaper mindre interesse hos målgruppen (som hovedsakelig er fjorten år gamle jenter?). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allure Skrevet 2. oktober 2016 #1699 Del Skrevet 2. oktober 2016 3 timer siden, Clarity skrev: Litt usikker på hva jeg egentlig tenker om at det er Isak som er hovedpersonen denne sesongen. Ser for meg at det vil bli noe kjedeligere enn forrige sesong, i tillegg til at jeg tror det skaper mindre interesse hos målgruppen (som hovedsakelig er fjorten år gamle jenter?). 14 år gamle jenter? Dette er da vitterlig ikke målgruppen til Skam, har du levd bak en stein det siste året? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psychonaut Skrevet 2. oktober 2016 #1700 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Første sesongen var virkelig et stykke TV-kunst. Karakterene var sammensatte og ekte på en måte som gav mening, og alt fra tempo til kameraføring virket gjennomtenkt til fingerspissene. Rett og slett en veldig bra skildring av ungdomslivet på alle mulige måter, og ikke alltid helt politisk korrekt. Dessverre falt alt sammen pladask i andre sesong, og serien gikk fra å være et genuint stykke TV-kunst til å bli en kommersiell, hjernedau melkeku, hvor det aller meste ser ut til å være basert på "hva folk vil ha mer av", mer Nora, mer William, mer meningsløst drama, saktere tempo (sikkert i mangel av idéer) og i det hele tatt bare en veldig, veldig platt affære hele sesongen. Er rett og slett litt lei meg over at de klarte å ødelegge noe som var så bra, og som hadde stått så stødig i lang tid fremover om man bare hadde vett til å gi seg mens leken var god. Endret 2. oktober 2016 av Psychonaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå