AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #801 Del Skrevet 13. mai 2016 Synes dere William ser bra ut??! Anonymkode: 4f27c...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 13. mai 2016 #802 Del Skrevet 13. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Synes dere William ser bra ut??! Anonymkode: 4f27c...e2e JA! Heit som faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 13. mai 2016 #803 Del Skrevet 13. mai 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dere William ser bra ut??! Anonymkode: 4f27c...e2e Synes ikke han er noe spesielt pen, men det er noe med han jeg er dødsforelska i! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #804 Del Skrevet 13. mai 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dere William ser bra ut??! Anonymkode: 4f27c...e2e Han er ikke estetisk veldig vakker, men det er noe med han, om jeg skal være ærlig. Anonymkode: 4c968...d26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #805 Del Skrevet 13. mai 2016 Jeg syns han er veldig pen! Det mørke håret som alltid faller ned i ansiktet hans på ene siden.. sukk.. Anonymkode: c095c...505 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #806 Del Skrevet 13. mai 2016 4 timer siden, ankara skrev: Her er det jeg tror: Noora var sint på William, drakk alkohol (for første gang?), og ble keen på Niko. KANSKJE hadde de sex. Ja, hun blacka ut. Men nei, det er ikke voldtekt - hun var pådriveren (hvis det stemmer det Niko sier). Syns det er fin linje mellom voldtekt og frivillig sex her. Men så kan man jo diskutere etikken i at en mann på 20 skjenker en jente på 16. Mener du virkelig det? Har vi egentlig sett på samme serie? Har vi sett samme klipp, hvor Noora har blackouts, og i alle glimtene stirrer tomt rett fremfor seg? Hvor hun ikke smiler, ikke er stødig? Sannsynligheten for at hun ble keen i en sånn tilstand er liten, altså. Dessuten - hun har vært mye mer "keen" på W i edru tilstand, og likevel sagt nei. Man endrer ikke personlighet om man blir full. Og spesielt om man blir så full at man mister kontroll og bare sitter i en krok og er borte. Anonymkode: 35834...781 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 13. mai 2016 #807 Del Skrevet 13. mai 2016 At man kan bli så engasjert. Er så sint, og tenker William bare kan kverke den dritt broren sin. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 13. mai 2016 #808 Del Skrevet 13. mai 2016 Skam-jentene på Gullruten! Så kule og morsomme 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #809 Del Skrevet 13. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes dere William ser bra ut??! Anonymkode: 4f27c...e2e Nei, han er ingen Donald Trump akkurat.. Anonymkode: d271e...df5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #810 Del Skrevet 13. mai 2016 Å hallemann, nå gikk det opp for meg hvem hun som spiller Chris er 😂😂 Anonymkode: d2480...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #811 Del Skrevet 13. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Å hallemann, nå gikk det opp for meg hvem hun som spiller Chris er 😂😂 Anonymkode: d2480...bb5 Jeg har sett henne før, men hvor?!? Anonymkode: 1282e...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 13. mai 2016 #812 Del Skrevet 13. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes dere William ser bra ut??! Anonymkode: 4f27c...e2e Ja. Eller det vil si... Jeg synes ikke at han ser noe over gjennomsnittet bra ut, men det er noe med attituden hans og måten han er på som gjør at han bare blir så innmari attraktiv likevel. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #813 Del Skrevet 13. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett henne før, men hvor?!? Anonymkode: 1282e...392 Åsa i Linus i svingen 😄😄😄 Anonymkode: d2480...bb5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #814 Del Skrevet 13. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Åsa i Linus i svingen 😄😄😄 Anonymkode: d2480...bb5 Takk!! Anonymkode: 1282e...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 13. mai 2016 #815 Del Skrevet 13. mai 2016 Dæææven. De som ikke har fått øynene opp for SKAM enda, må jammen meg få det nå! De vinner søren meg "alt" på Gullruten i kveld 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snømusa Skrevet 13. mai 2016 #816 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Synes det er litt kult hvor "gærne" media er etter SKAM-jentene. Dem har jo ikke fått lov av NRK å uttale seg noe, bli intervjua eller noe sånt, så når serien da tar så av som den har gjort, ser man at etterspørselen etter jentene bak karakterene blir enda sterkere! Føler også at det engasjerer publikum og gjør at folk kan leve seg inn i serien. Man slipper jo å lese på forsida av VG om alt skuespillerne gjør i det private liv - serien virker mer realistisk. Skam er en bra serie, de kan virkelig jobben sin! Ser jo at alle nettavisene har SKAM-jentene på toppen siden Gullruten, selv om de kun fikk et lite glimt, og kanskje et litt småkleint og ubekvemt intervju om de var heldige. Synes absolutt de prisene var vel fortjent. Flinke, morsomme jenter, og nytenkende produksjonsfolk. Endret 13. mai 2016 av Snømusa Skriveleifer 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 14. mai 2016 #817 Del Skrevet 14. mai 2016 Nytt klipp. Eskil altså! Han blir redningen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle de Jour Skrevet 14. mai 2016 #818 Del Skrevet 14. mai 2016 Takk og lov for at Eskil har fått opp øynene! Denne uka har jeg fulgt alle klippene som har blitt lagt ut, i stedet for å vente til episoden på fredag. Det gjør alt så mye mer ekte, men samtidig var denne uka skikkelig seigpining! Så hele episoden nå, og da gikk jo alt så fort, mens når jeg fulgte hvert klipp var det bare helt uutholdelig å vente. Men klarer neppe å vente helt til neste fredag med å se Skam, så blir nok å følge klippene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 14. mai 2016 #819 Del Skrevet 14. mai 2016 Eskild ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 14. mai 2016 #820 Del Skrevet 14. mai 2016 Blir jo helt flau over meg selv, snart 38 år, og så engasjert i Skam. Sjekker denne tråden hele tiden, og inne og sjekker om de har lagt ut noe mer, flere ganger om dagen. Håper virkelig Nora åpner seg for Eskild. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå