Trimsi Skrevet 17. juni 2017 #5321 Del Skrevet 17. juni 2017 12 minutter siden, Maleficenta skrev: Uansett hva. Vildes mor er en elendig mor Ja, men hun er sikkert verdens snilleste mamma, og er sannsynligvis svært glad i datteren sin. Og det er jo dette som er så ekstremt vanskelig med slike situasjoner. Barnet jobber hardt med å ta vare på mamma eller pappa, tar alt for mye ansvar (tar voksen rollen) og prøver febrilsk å skjule det som skjer, og det som ikke skjer... De vil jo aller helst være en normal ungdom. Ikke sjeldent er de livredde for å bli tatt bort fra foreldren(e), men selvfølgelig er dette nesten alltid det eneste riktige. Her er det viktig med gode ressurser slik at barnet føler en viss selvbestemmelse og får god oppfølging, at barnet kan fortsette å ha kontakt med forelderen, hvis han eller hun ønsker det, og at den med rus problemer får et godt tilbud om hjelp. Slik er det dessverre sjeldent.. Synes JAndem har skildret dette på en sterk, sår og fin måte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. juni 2017 #5322 Del Skrevet 17. juni 2017 13 minutter siden, Trimsi skrev: Ja, men hun er sikkert verdens snilleste mamma, og er sannsynligvis svært glad i datteren sin. Og det er jo dette som er så ekstremt vanskelig med slike situasjoner. Barnet jobber hardt med å ta vare på mamma eller pappa, tar alt for mye ansvar (tar voksen rollen) og prøver febrilsk å skjule det som skjer, og det som ikke skjer... De vil jo aller helst være en normal ungdom. Ikke sjeldent er de livredde for å bli tatt bort fra foreldren(e), men selvfølgelig er dette nesten alltid det eneste riktige. Her er det viktig med gode ressurser slik at barnet føler en viss selvbestemmelse og får god oppfølging, at barnet kan fortsette å ha kontakt med forelderen, hvis han eller hun ønsker det, og at den med rus problemer får et godt tilbud om hjelp. Slik er det dessverre sjeldent.. Synes JAndem har skildret dette på en sterk, sår og fin måte. Jojo hun er helt sikkert glad i henne. Det tviler jeg ikke på men hun er ikke istand til å ha morsrollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calium Skrevet 18. juni 2017 #5323 Del Skrevet 18. juni 2017 Jeg tror en Vildesesong kunne vært viktig for å belyse og sette fokus på et hemmeligholdt, sårt og tabu tema, som dessverre er hverdagen til mange. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. juni 2017 #5324 Del Skrevet 18. juni 2017 Vilde Spent på hva som kommer idag. Håper dere har rett at vi får vite litt mer om alle for å forstå dem bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu88 Skrevet 18. juni 2017 #5325 Del Skrevet 18. juni 2017 P- Chris idag! Synes dette blir en fin måte å avslutte på og er spent på hvilke flere som får en dag. Tipper jenteChris får siste klipp siden så mange ønsker å se henne. Pluss en ekstra episode på lørdag med Eid feiring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 18. juni 2017 #5326 Del Skrevet 18. juni 2017 Åå, Chris og Eva❤❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5327 Del Skrevet 18. juni 2017 Åååå, får helt noia av å se folk på film kline med morgenånde! Spy! Men ellers fint klipp. (Var moren til Eva den samme som i første sesong??) Anonymkode: 6d485...34f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5328 Del Skrevet 18. juni 2017 Tipper vi iallefall får et William-klipp (med Noora), et Even-klipp (med Isak) og et med jente-Chris den neste uken. Og kanskje Linn og/eller Eskild pluss noen fra gutte-gjengen - avhengig av om folk får en hel dag eller om vi kan få flere forskjellige per dag. Anonymkode: 8c4c2...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5329 Del Skrevet 18. juni 2017 41 minutter siden, lulu88 skrev: P- Chris idag! Synes dette blir en fin måte å avslutte på og er spent på hvilke flere som får en dag. Tipper jenteChris får siste klipp siden så mange ønsker å se henne. Pluss en ekstra episode på lørdag med Eid feiring. Enig, dette er en fin avslutning på en awesome serie. Alle som ikke har hatt sin sesong får på en måte sin greie nå de siste dagene. Tror alle tråder blir nøstet opp, og vi får en happy ending. Dette bli bra! Gleder meg allerede til helgen Anonymkode: 7b4d6...13c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5330 Del Skrevet 18. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åååå, får helt noia av å se folk på film kline med morgenånde! Spy! Men ellers fint klipp. (Var moren til Eva den samme som i første sesong??) Anonymkode: 6d485...34f Moren til Eva er den samme som sesong 1 ja. Anonymkode: 8c4c2...f9c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5331 Del Skrevet 18. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Moren til Eva er den samme som sesong 1 ja. Anonymkode: 8c4c2...f9c Hotel Cæsar dama Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5332 Del Skrevet 18. juni 2017 Gøy med klipp om de forskjellige ja selv om jeg gjerne skulle hatt flere Vilde-klipp, det var innmari fint. Og så bra skuespill av både Chris og Vilde! Man bare så på ansiktet til Chris at hun vet at det er noe, at hjemme-livet til Vilde ikke er så bra. Og at hun også vet at hun bare ikke skal si noe. P-Chris har aldri vært en karakter med dybde, så ikke så spennende med han, men koselig klipp likevel. Fikk litt følelsen av at han og Eva kommer til å bli sammen (uten at vi får se det så klart). Vi får vel garantert klipp med Chris, men spent på å se hvem andre. Føler vi fikk MYE William i sesong 2, fikk også vite mye om livet hans, så ikke så spennende med klipp om han. Hadde vært gøy å få klipp fra noen av ballong-gutta, men de har kanskje ikke vært sentrale nok i serien. Håper vi får et klipp med Magnus! Det vil jeg se. Anonymkode: 019cd...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5333 Del Skrevet 18. juni 2017 Håper vi får klipp om jente-Chris, Eskild, kanskje Linn og Yousef Anonymkode: bbd6f...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5334 Del Skrevet 18. juni 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper vi får klipp om jente-Chris, Eskild, kanskje Linn og Yousef Anonymkode: bbd6f...497 Jente-Chris er jo obligatorisk ettersom hun er en del av gjengen! Tror det blir Isak/Even også, ettersom Isak har vært ganske sentral denne sesongen. Resten? Jeg håper Eskild og Linn fordi jeg digger dem. Anonymkode: dc85c...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5335 Del Skrevet 18. juni 2017 Søtt klipp med gutte Chris! Gøy å se slike mini klipp av alle karakterene, føler det absolutt trengs siden det er siste sesong, men håper vi får nok Sana også En teori: i siste klipp sa Vilde at de vil gjøre noe fint for Sana men vet ikke hva: kanskje de bestiller flybillett og shipper Yousef til Norge for festen?? Anonymkode: 7ae87...b60 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. juni 2017 #5336 Del Skrevet 18. juni 2017 Syns Vilde sitt klipp var veldig bra. Og veldig viktig, syns vi ikke får se dette mer i dybden da det er mange barn og unge som lever med foreldre med alkoholproblemer, angst, depresjoner osv. Alt for mange unge som må være den voksne og som blir enten mobbet, skjuler hjemmesituasjonen og lager en fasade osv. Ellers syns jeg det er gøy vi får litt småklipp fra de andre. Håper bare vi er ferdig med Noora og William nå. Trenger ikke flere klipp der, og føler den historien er litt rundet av nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5337 Del Skrevet 18. juni 2017 18 timer siden, Susa skrev: Det vilde-klippet irriterte meg bare! Vi får liksom hint om at der ligger det en hel historie, og så får hun bare et lite klipp i sesongen til Sana. Syns de bare rusher igjennom tingene her. Altså, klippet var fint det. Men det gjør meg bare mer lysten på en sesong med vilde. Nå blir det bare sånn krampe-aktiv i siste liten. Dette er siste sesongen, og jeg vil gjerne (og tror majoriteten er enig med meg) bli bedre kjent med karakterene. Dette er siste sjanse, og nå er vi jo "ferdig" med Sana og får nå se litt mer til de andre karakterene. En verdig avslutning, og en avslutning fansen setter pris på. Anonymkode: ca37e...e54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. juni 2017 #5338 Del Skrevet 18. juni 2017 Siste episode til fredag? Føler meg snytt hvis ikke vi får ta del i Eidfesten til lørdag.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5339 Del Skrevet 18. juni 2017 16 timer siden, Maleficenta skrev: Jojo hun er helt sikkert glad i henne. Det tviler jeg ikke på men hun er ikke istand til å ha morsrollen Jada, vi er da vel alle enige i at en alkoholiker ikke er skikket til å oppdra barn. Går an å reflektere litt rundt dette istedenfor å komme med one-liners. Anonymkode: ca37e...e54 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5340 Del Skrevet 18. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tipper vi iallefall får et William-klipp (med Noora), et Even-klipp (med Isak) og et med jente-Chris den neste uken. Og kanskje Linn og/eller Eskild pluss noen fra gutte-gjengen - avhengig av om folk får en hel dag eller om vi kan få flere forskjellige per dag. Anonymkode: 8c4c2...f9c Håper vi får William/Noora-klipp. Jente-Chris er også en karakter jeg ønsker å bli bedre kjent med. SKAM kunne jo ha fortsatt flere sesonger, men er glad for at vi får vite litt mer om gjengen før serien avsluttes. Anonymkode: ca37e...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå