Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, kan hende jeg er totalt dust nå men det er noe jeg ikke skjønner.
Hvorfor snakker Elias gebrokkent, Sana flytende og moren flytende. Noen som har en god teori som gjør at det er autentisk, eller tror dere det er en "glipp"?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Bonobo skrev:

Okei, kan hende jeg er totalt dust nå men det er noe jeg ikke skjønner.
Hvorfor snakker Elias gebrokkent, Sana flytende og moren flytende. Noen som har en god teori som gjør at det er autentisk, eller tror dere det er en "glipp"?

Elias snakker kebabnorsk for å være kul. Mange som gjør det. Hørte en etnisk norsk gutt snakka slik med kompisene sine på en bensinstasjon en gang. Ikke sikkert han var norsk altså men gan var nå hvit, var blond og hadde blå øyne. Såhan kom ikke fra pakistan akkurat.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Elias snakker kebabnorsk for å være kul. Mange som gjør det. Hørte en etnisk norsk gutt snakka slik med kompisene sine på en bensinstasjon en gang. Ikke sikkert han var norsk altså men gan var nå hvit, var blond og hadde blå øyne. Såhan kom ikke fra pakistan akkurat.

Aha! Thank you :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, Maleficenta skrev:

Midten av 20 årene er for gammelt for en 17 åring. En på 26 er gammel nok til å gifte seg å få barn liksom. Dessuten kan man fint være over 30 og studere på universitetet

So.What? Handler denne tråden om at vi må drepe absolutt alt med å være 110% realistiske? Gutta var fine, og det syntes Noora også.

Anonymkode: dc85c...3bc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

So.What? Handler denne tråden om at vi må drepe absolutt alt med å være 110% realistiske? Gutta var fine, og det syntes Noora også.

Anonymkode: dc85c...3bc

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at om Sana skal gjøre noe imot religionen sin så kommer det til å bli drikke seg full. Det er lett å spille full, skuespilleren må ikke gå over noen personlige grenser, det er strengt forbudt i islam og har potensiale til å skape mye drama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, lulu88 skrev:

Jeg tror at om Sana skal gjøre noe imot religionen sin så kommer det til å bli drikke seg full. Det er lett å spille full, skuespilleren må ikke gå over noen personlige grenser, det er strengt forbudt i islam og har potensiale til å skape mye drama. 

Det blir jo kjedelig da, med tanke på at dette var historien til Noora! Hun mistet all kontroll og alt gikk til helvete da hun drakk alkohol. Om de ikke finner på noe bedre for Sana blir jeg overrasket.

Anonymkode: 33d94...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2017 den 21.23, Maleficenta skrev:

Dumt at Yousef ikke fikk sagt det han skulle si før moren til Sana kjefta i vinduet 😡. Men koselig klipp. Godt at de to fikk snakketut litt. Og nå vet vi jo hva som skjedde med Even og Mikael. Morsomt at Elias var møkkings.

Han skulle nok ikke egentlig si noe.  Han ville kysse henne, men hun ristet forsiktig på hodet og da ble han litt satt ut og sa "Hm hva var det jeg skulle si?" bare for å ha noe å si.   Nydelig var det :-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2017 den 7.12, AnonymBruker skrev:

Jeg syns klippet på fredag ikke var noe bra. For meg så Sana og Yousef kun ut til å ha en vennlig tone seg i mellom, som kompiser. Kanskje dette endret seg de siste 30s av episoden, men ellers var det ingen følelser der - ingen forelskelse.

Anonymkode: 26b03...697

Oj, det gnistret jo mellom dem. Så du ikke det?  På slutten ville Yousef kysse Sana, men hun ristet forsiktig, forsiktig på hodet mens hun så lurt på ham. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2017 den 7.12, AnonymBruker skrev:

Dette med Even syns jeg også blir tåpelig. Kurrere seg selv med koranen? Ja jøss, det virker ikke særlig troverdig.

Anonymkode: 26b03...697

Det er lite troverdig for en som er frisk. Men for en med bipolar sykdom i manisk fase er det en helt naturlig ting både å tenke og å prøve å gjøre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Maleficenta skrev:

Det stemmer. Det kalles Sosiolekt

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kalevala skrev:

Han skulle nok ikke egentlig si noe.  Han ville kysse henne, men hun ristet forsiktig på hodet og da ble han litt satt ut og sa "Hm hva var det jeg skulle si?" bare for å ha noe å si.   Nydelig var det :-)

Åå da var det ennå mer drit at de ble forstyrret

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo kjedelig da, med tanke på at dette var historien til Noora! Hun mistet all kontroll og alt gikk til helvete da hun drakk alkohol. Om de ikke finner på noe bedre for Sana blir jeg overrasket.

Anonymkode: 33d94...e36

Kjedelig? Ingen av skuespillerne drikker seg full i serien på ordentlig. Man skal være edru for å kunne spille full

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Huff, fikk en vond følelse i magen av det nye klippet..

Anonymkode: 71812...c3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker ikke karakteren Sana i det hele tatt jeg. Synes hun er sur, frekk og til tider har en ekstremt dårlig oppførsel overfor Vilde.

Anonymkode: f9027...e5d

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, fikk en vond følelse i magen av det nye klippet..

Anonymkode: 71812...c3d

Hvorfor? Synes det var dørgende kjedelig. Ja, Sana føler seg utenfor, we get it. Men det er en dramaserie, nå må noe skje! 

Er mer interessert i å se Even eller ballonggutta enn å se Sana og jentegjengen... 

Anonymkode: 4f27c...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Raindrops

Det er heller ikke så lett å inkludere noen som ser så til de grader pottesur ut, og som nærmest himler med øynene så snart noen andre åpner munnen. Jeg fant det vanskelig å sympatisere med Sana i dette klippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo ikke rart at Sana blir holdt utenfor. Hun er jo utrolig dømmende i hele fremtoningen sin. Hun er bedre enn de andre og ser ned på de.. Ikke noen man lett inviterer med på ting... 

Anonymkode: 97bb1...1c3

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Synes det var et bra klipp i dag. Nå fikk jeg skikkelig vond klump i magen på Sanas vegne. Sånn alle kan kjenne på, både som ungdom og voksen.

Selv om man kan takke seg selv..😢

Endret av Mattie16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

.... Nå må jeg faktisk innrømme overfor meg selv at jeg er skuffet. Jeg gledet meg til Sana-sesong og trodde det skulle... skje noe. Det har jo skjedd absolutt nada så langt. Andem skrev "shit's about to go down' før sesongen begynte, men vil ikke si noe som helst har skjedd i Sanas liv så langt.

æsj, skuffet:(

Anonymkode: 6d485...34f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...