Gjest Wanda Maximoff Skrevet 12. desember 2016 #3241 Del Skrevet 12. desember 2016 Da blir det party på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Maja* Skrevet 12. desember 2016 #3242 Del Skrevet 12. desember 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 12. desember 2016 #3243 Del Skrevet 12. desember 2016 Merker at det er så uvant at ting går bra at jeg blir helt bekymra av den grunn! Men nå tror jeg alt ros flott inn. Gleder meg sykt til å få sett en happy Evak-scene til slutt. Håper veldig vi får se dem prate mer seriøst sammen alene før den tid, det trenger de, og ehm, vi. Herlig hvor lykkelig forelska Isak ser ut i siste klippet. blir trist å forlate dem. Gleder meg til neste sesong, men da tror jeg jeg skal vente med å se alt til det er ferdig, ble litt i overkant oppslukt denne sesongen! Til dere som ville hatt det mørkere: Hallo?? Haha, jeg syns dette har vært så mørkt til tider at fy! Og så syns jeg det er veldig bra at et homofilt par kan ende opp lykkelig, for det skjer så sjeldent, det er jo egentlig dennes sesongens største originale vri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 12. desember 2016 #3244 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg frykter at vors på fredag, blir kroken på døra for Even. Altfor mange scenarioer i hodet nå.....men, tviler på noe happy ending denne sesongen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 12. desember 2016 #3245 Del Skrevet 12. desember 2016 4 minutter siden, Krutthøna skrev: Jeg frykter at vors på fredag, blir kroken på døra for Even. Altfor mange scenarioer i hodet nå.....men, tviler på noe happy ending denne sesongen Jeg er helt sikker på happy ending De har ikke bygget opp alt dette for å rive det ned i siste scene. Ikke vær redd, dette blir så bra juleavslutning, I know it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 12. desember 2016 #3246 Del Skrevet 12. desember 2016 6 minutter siden, kattehviskeren skrev: Jeg er helt sikker på happy ending De har ikke bygget opp alt dette for å rive det ned i siste scene. Ikke vær redd, dette blir så bra juleavslutning, I know it! Håper virkelig du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 12. desember 2016 #3247 Del Skrevet 12. desember 2016 14 timer siden, BlomsterMaja skrev: Tror foreldrene hans er døde jeg, men at Sonja vil at Even skal få fortelle det selv. Da de kysset i gymgarderoben omtalte han foreldrene sine i fortid : "De ville ha digget deg!" Han roper jo "hallo?" inn i leiligheten når han kommer hjem til foreldrene i ostesmørbrød klippet? og så sier han "digg" når ingen er hjemme, det ville vært en rar måte å gjøre det på hvis foreldrene var døde? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3248 Del Skrevet 12. desember 2016 Flørter Isak med Emma nå?Anonymkode: 7f0b8...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 12. desember 2016 #3249 Del Skrevet 12. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Flørter Isak med Emma nå? Anonymkode: 7f0b8...dbf Tror han bare prøver å være hyggelig og grei, og sørge for at det ikke er noe ugreit mellom dem. Hun vet jo at han er homo, han vet at han er homo. Tror ikke det er så stor fare akkurat 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3250 Del Skrevet 12. desember 2016 Er det ikke litt rart at Even ikke er på psykiatrisk avdeling, med tanke på at politiet fant ham manisk og naken? De ville vel aldri bare sluppet han ut når han er en fare for seg selv og andre? Anonymkode: 79eb4...b31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 12. desember 2016 #3251 Del Skrevet 12. desember 2016 Angående dette her med om Even sine foreldre er dø eller ikke: Isak sender jo melding til Sonja om at Even er hos han og han skriver at han har ikke nummeret til foreldrene hans, også sier Sonja (når han ringer) at han har sendt de melding så de vet at han er hos Isak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 12. desember 2016 #3252 Del Skrevet 12. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke litt rart at Even ikke er på psykiatrisk avdeling, med tanke på at politiet fant ham manisk og naken? De ville vel aldri bare sluppet han ut når han er en fare for seg selv og andre? Anonymkode: 79eb4...b31 Ja det er rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3253 Del Skrevet 12. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke litt rart at Even ikke er på psykiatrisk avdeling, med tanke på at politiet fant ham manisk og naken? De ville vel aldri bare sluppet han ut når han er en fare for seg selv og andre? Anonymkode: 79eb4...b31 Hva ved hans oppførsel nå tilsier at han er en fare for seg selv eller andre? Ser ingen grunn til at han skal være tvangsinnlagt nå. Han sover jo bare. Anonymkode: d455f...38e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3254 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg har samme diagnose som Even og har aldri vært innlagt. Jeg har aldri løpt ut naken, men jeg har gjort langt verre ting som kunne satt meg selv og andre i fare. Det som vanligvis har skjedd da, er at politiet har blitt involvert og at jeg har blitt kjørt til kjæreste eller hjem. Alt ettersom at noen kunne ta vare på meg. Om det er en bra eller dårlig ting er en annen sak... Jeg er litt lei meg for at det endelig blir vist en serie omkring en person med en såpass tung diagnose så er det bare to episoder igjen etter at diagnosen har blitt kjent.. Anonymkode: 39798...8d2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 12. desember 2016 #3255 Del Skrevet 12. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har samme diagnose som Even og har aldri vært innlagt. Jeg har aldri løpt ut naken, men jeg har gjort langt verre ting som kunne satt meg selv og andre i fare. Det som vanligvis har skjedd da, er at politiet har blitt involvert og at jeg har blitt kjørt til kjæreste eller hjem. Alt ettersom at noen kunne ta vare på meg. Om det er en bra eller dårlig ting er en annen sak... Jeg er litt lei meg for at det endelig blir vist en serie omkring en person med en såpass tung diagnose så er det bare to episoder igjen etter at diagnosen har blitt kjent.. Anonymkode: 39798...8d2 Ja, jeg skulle også ønske vi fikk mer tid til å lære om Even! Det må i hvert fall komme et langt prateklipp mellom dem denne uka, det er så mye vi ikke vet om ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlomsterMaja Skrevet 12. desember 2016 #3256 Del Skrevet 12. desember 2016 5 timer siden, Siri_H skrev: Han roper jo "hallo?" inn i leiligheten når han kommer hjem til foreldrene i ostesmørbrød klippet? og så sier han "digg" når ingen er hjemme, det ville vært en rar måte å gjøre det på hvis foreldrene var døde? -ja, det fikk jeg med meg men trodde han bodde i kollektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 12. desember 2016 #3257 Del Skrevet 12. desember 2016 20 timer siden, BlomsterMaja skrev: Tror foreldrene hans er døde jeg, men at Sonja vil at Even skal få fortelle det selv. Da de kysset i gymgarderoben omtalte han foreldrene sine i fortid : "De ville ha digget deg!" Jeg er overbevist om at han uttrykker seg på den måten fordi Even på dette tidspunktet ikke har tenkt til å introdusere Isak for foreldrene sine. Isak har tråkket i salaten med kommentaren om at han ikke vil ha psykisk syke folk i livet sitt, og Even har bestemt seg for å bakke ut. Møtet vil derfor aldri finne sted, men hvis det hadde skjedd ville de altså digget ham. I en parallell virkelighet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3258 Del Skrevet 12. desember 2016 Bare en tanke.... Om du er bipolar/har en bipolar sønn. Vil det ikke da være mest naturlig å være hjemme hos foreldene/ at foreldrene tar seg av sin syke sønn?? Tror de er døde jeg. Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 12. desember 2016 #3259 Del Skrevet 12. desember 2016 36 minutter siden, Elanor skrev: Jeg er overbevist om at han uttrykker seg på den måten fordi Even på dette tidspunktet ikke har tenkt til å introdusere Isak for foreldrene sine. Isak har tråkket i salaten med kommentaren om at han ikke vil ha psykisk syke folk i livet sitt, og Even har bestemt seg for å bakke ut. Møtet vil derfor aldri finne sted, men hvis det hadde skjedd ville de altså digget ham. I en parallell virkelighet Enig. 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare en tanke.... Om du er bipolar/har en bipolar sønn. Vil det ikke da være mest naturlig å være hjemme hos foreldene/ at foreldrene tar seg av sin syke sønn?? Tror de er døde jeg. Anonymkode: 7b4d6...13c Har du vært tenåringsgutt med kjæreste? Det har jeg. Jeg ser ikke for meg at det ville vært naturlig å velge foreldrene over kjæresten i den alderen i 2016 heller. Foreldre bare maser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3260 Del Skrevet 12. desember 2016 15 minutter siden, mikrobe skrev: Enig. Har du vært tenåringsgutt med kjæreste? Det har jeg. Jeg ser ikke for meg at det ville vært naturlig å velge foreldrene over kjæresten i den alderen i 2016 heller. Foreldre bare maser. Kjæreste eller ikke. Her er det snakk om en psykisk syk person. Da er det naturlig at foreldrene passer ekstra godt på. Anonymkode: 7b4d6...13c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå