Fotballmamma Skrevet 9. desember 2016 #3181 Del Skrevet 9. desember 2016 Jeg var så stressa etter sms`n fra Even, trodde han skulle ta livet sitt. Løp Even, LØØØØP!! Det vakreste klippet - og så sårbar Even var. Jeg er lykkelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3182 Del Skrevet 9. desember 2016 ikke noe nytt klipp enda, og klokka er 21.23 Anonymkode: 0bcb7...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. desember 2016 #3183 Del Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ikke noe nytt klipp enda, og klokka er 21.23 Anonymkode: 0bcb7...3b5 Hadde tenkt å skrive det samme. Æsj! men kaaaaanskje senere i kveld... *håper* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 9. desember 2016 #3184 Del Skrevet 9. desember 2016 Ok, dette SUGER! Jeg er rimelig pissed nå etter 6 minutter med slow motion. Ja, det er vakkert og alt det der, men fy faen så gjerrig de er denne sesongen. Jeg er ikke spent lenger, bare sykt irritert. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3185 Del Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ikke noe nytt klipp enda, og klokka er 21.23 Anonymkode: 0bcb7...3b5 Hva ER det her for noe piss da! Jeg gir det til 21.30, etter det gidder jeg ikke oppdatere noe mer. Håper det blir et klipp med foreldrene til Isak og ikke bare "ligge i senga og kose" som vi jo har sett en del av. Anonymkode: 34526...d62 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Maja* Skrevet 9. desember 2016 #3186 Del Skrevet 9. desember 2016 Om det var det vi fikk for denne uken, synes jeg allikevel det var en helt fantastisk fin avslutning på den e ukens ikke-hendelser og kjipe ventenerver. Herregud for et nydelig klipp!😍😍😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 9. desember 2016 #3187 Del Skrevet 9. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: ikke noe nytt klipp enda, og klokka er 21.23 Anonymkode: 0bcb7...3b5 Episoden begynner på TV nå forsåvidt tenk på forrige uke så lagde de et langt klipp som strakk seg over flere timer så kommer det noe mer i dag?? hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 9. desember 2016 #3188 Del Skrevet 9. desember 2016 2 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Episoden begynner på TV nå forsåvidt tenk på forrige uke så lagde de et langt klipp som strakk seg over flere timer så kommer det noe mer i dag?? hmmm Håper på det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 9. desember 2016 #3189 Del Skrevet 9. desember 2016 Oi... Dette var tung kost for en som ikke vanligvis er særlig lettrørt... Til å ta og føle på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3190 Del Skrevet 9. desember 2016 12 minutter siden, *Maja* skrev: Om det var det vi fikk for denne uken, synes jeg allikevel det var en helt fantastisk fin avslutning på den e ukens ikke-hendelser og kjipe ventenerver. Herregud for et nydelig klipp!😍😍😍 Det var jo et fint klipp, men litt kjedelig synes jeg 😕 Anonymkode: 34526...d62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 9. desember 2016 #3191 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Det var skikkelig fint å se Isak være den aktive parten for en gangs skyld, og Even virkelig sårbar. Vakkert klipp ja . Endret 9. desember 2016 av Raindrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Maja* Skrevet 9. desember 2016 #3192 Del Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var jo et fint klipp, men litt kjedelig synes jeg 😕 Anonymkode: 34526...d62 Joda, kunne vært lenger og alt det der, men etter å ha gått og ventet i en hel uke, uten noen særlig spennende.oppdateringer, så var det utrolig godt å se dem sammen igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3193 Del Skrevet 9. desember 2016 1 minutt siden, *Maja* skrev: Joda, kunne vært lenger og alt det der, men etter å ha gått og ventet i en hel uke, uten noen særlig spennende.oppdateringer, så var det utrolig godt å se dem sammen igjen! Selvfølgelig, men skulle ønske det skjedde noe "mer" 😕 Anonymkode: 34526...d62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 9. desember 2016 #3194 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Om jeg hadde måtte velge mellom godt produserte SKAM, med fantastisk skuespill, historier som opppleves som ekte, nydelige skildringer, perfekt musikk og så vidre - og noe halvveis som varte dobbelt så lenge... så hadde jeg valgt det vi har nå. Det tar mye tid å gjøre hvert eneste klipp så bra som de er, mye mer tid enn de minuttene vi får se. Og det er mye bedre med litt SKAM - enn alternativene ingen SKAM eller dårligere SKAM. Endret 9. desember 2016 av blåbærpike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 9. desember 2016 #3195 Del Skrevet 9. desember 2016 Synes dette var episk vakkert. Rørte meg innerst i sjelen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 9. desember 2016 #3196 Del Skrevet 9. desember 2016 Ble akkurat som jeg hadde tenkt - i forrige fredags klipp snakket jo Even om Pretty Woman og alt det der, og at Isak skulle si "Jeg redder deg tilbake". Det var jo akkurat det han gjorde, som jeg håpte på Syns hele klippet i dag var helt nydelig. Og alle disse små referansene gjennom sesongene er så utrolig gjennomtenkt uten å bli for filmaktig og klisjé. Nydelig skrevet, rett og slett 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. desember 2016 #3197 Del Skrevet 9. desember 2016 Selv om klippet var kort syns jeg det var et bra klipp. Man kan virkelig se på Even at han er nede nå, hele han har en helt annen utstråling. Og at hele klippet kun har en eneste setning syns jeg treffer. For akkurat den setningen der er så innmarri viktig. Tror alle som har opplevd å føle seg alene i verden, eller å være skikkelig nede kan kjenne på hvor mye det betyr å høre at man ikke er alene. Også syns jeg hele oppbyggingen med "jeg redder deg, så redder du meg" er utrolig fin. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 9. desember 2016 #3198 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) 1 time siden, Skribent19 skrev: Håper på det ja! Greia var at jeg syns det var litt vell optimistisk å tro at det kommer et nytt klipp før episoden var visst på TV. Hvis de skulle lagd mer så ville de jo klipt det sammen istedenfor. Endret 9. desember 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 9. desember 2016 #3199 Del Skrevet 9. desember 2016 Åhh, sett klippet 3 ganger nå. For et kunstverk, fra begynnelse til slutt. Det er så tydelig at Even har landa, og Isak ble nødt til å være den sterke. Nå blir det spennende å se hva som skjer i siste uken! Ikke minst, hva ska jeg nå obsesse over istedet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. desember 2016 #3200 Del Skrevet 9. desember 2016 Vakkert! Akkurat dette klippet skulle ikke være lengre, eller noe mer. Perfekt stemning, til perfekt sang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå