Gjest Wanda Maximoff Skrevet 9. desember 2016 #3121 Del Skrevet 9. desember 2016 Ja, da var det bekreftet. Ikke noe 45 minutters episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 9. desember 2016 #3122 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) 8 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Ja, da var det bekreftet. Ikke noe 45 minutters episode 20 min?! Fyyy NRK, dårlig gjort! Da blir det kun konsert + guttevors i dag? Edit: da får vi sikkert rundt 9 min i dag, har komt ca 10,5 min allerede. Endret 9. desember 2016 av strandløva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 9. desember 2016 #3123 Del Skrevet 9. desember 2016 1 minutt siden, strandløva skrev: 20 min?! Fyyy NRK, dårlig gjort! Da blir det kun konsert + guttevors i dag? Ja, vi snakker om det på Facebook nå, litt skuffet selv om det var ganske åpenbart at de ville endre på tv-guiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 9. desember 2016 #3124 Del Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, Wanda Maximoff skrev: Ja, vi snakker om det på Facebook nå, litt skuffet selv om det var ganske åpenbart at de ville endre på tv-guiden Mmm, har tenkt at nei, så mange minutt blir det ikkje. Men det var et heftig kutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 9. desember 2016 #3125 Del Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, strandløva skrev: Mmm, har tenkt at nei, så mange minutt blir det ikkje. Men det var et heftig kutt! Ja, jeg håpet litt på 25-30 min. Tenkte jo at det kunne være en god lengde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 9. desember 2016 #3126 Del Skrevet 9. desember 2016 Neeeeiiii, bare 20 minutt???? Det er jo nest siste episode!! Synes de har vært så gjerrige denne sesongen Er jo færre episoder denne sesongen også. Tenkte meg 45 minutter ble for mye når vi har fått så lite så langt, men 30 minutter er vel ikke for mye å be om? Uff, nå ble jeg skuffa! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 9. desember 2016 #3127 Del Skrevet 9. desember 2016 Men de har jo endra tidspunktet med en time og? Det syns jeg er utrolig bedritent gjort, da får jeg ikke sett det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3128 Del Skrevet 9. desember 2016 Syns de endrer tidspunkt og lengde hele tiden.. Er det kun for å holde på spenningen? Anonymkode: 97bb1...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 9. desember 2016 #3129 Del Skrevet 9. desember 2016 Forrige sesong inneholdt da lengre episoder? Klarer de ikke lage nok historikk rund til å fylle opp episodene? Vi kunne jo sett mer til både jentegjengen og guttegjengen? Hvis Andnem har 9 hovedrolleinnehavere, kan det være de 5 jentene fra jentegjengen og de 4 guttene i guttegjengen? Jeg tenker også at de har blanda inn litt mye i den sesongen her. Kunne holdt seg til homofili, og detå komme ut av skapet og få seg kjæreste. Og så kunne de hatt en sesong med psykisk sykdom. Så kunne de rettet søkelyset mot en og en ting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 9. desember 2016 #3130 Del Skrevet 9. desember 2016 2 minutter siden, Susa skrev: Forrige sesong inneholdt da lengre episoder? Klarer de ikke lage nok historikk rund til å fylle opp episodene? Vi kunne jo sett mer til både jentegjengen og guttegjengen? Hvis Andnem har 9 hovedrolleinnehavere, kan det være de 5 jentene fra jentegjengen og de 4 guttene i guttegjengen? Jeg tenker også at de har blanda inn litt mye i den sesongen her. Kunne holdt seg til homofili, og detå komme ut av skapet og få seg kjæreste. Og så kunne de hatt en sesong med psykisk sykdom. Så kunne de rettet søkelyset mot en og en ting. Litt enig i det siste. Det er mye at Isak både skal stå fram med homofilien OG ha en bipolar første kjærlighet. Men det har funka på den måten at jeg har trodd på det hele veien. Jeg syns det virker som om de har for dårlig tid denne sesongen. De rekker ikke å spille inn mer. Men det er jo ekstra irriteranes at de lurer oss med både sendetidspunkt og tid! Det kunne de holdt seg for gode til, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 9. desember 2016 #3131 Del Skrevet 9. desember 2016 Forrige sesong var det vel 3 episoder på 40+ minutter, og en på over 30? Her har vel lengste vært på akkurat 30, og ellers mye rundt 20. Virker som de har hatt dårlig tid eller noe, og ikke helt visst hvordan de kan fylle opp episodene. Forrige sesong var det jo ikke alle klipp som bidro fullt så mye til Noora/William-storylinen, mens i denne sesongen føler jeg vi kun har fått det aller viktigste fra kun Isak/Even sin historie. Kunne godt ha vært litt mer "fyll" også. Skjønner jo at Isak har levd litt mer isolert enn Noora, men det har jo likevel vært mange muligheter til å f.eks bygge opp Vilde+Magnus mer, eller få se mer av guttegjengen, kollektivet... Hva som helst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 9. desember 2016 #3132 Del Skrevet 9. desember 2016 1 time siden, literally skrev: Forrige sesong var det vel 3 episoder på 40+ minutter, og en på over 30? Her har vel lengste vært på akkurat 30, og ellers mye rundt 20. Virker som de har hatt dårlig tid eller noe, og ikke helt visst hvordan de kan fylle opp episodene. Forrige sesong var det jo ikke alle klipp som bidro fullt så mye til Noora/William-storylinen, mens i denne sesongen føler jeg vi kun har fått det aller viktigste fra kun Isak/Even sin historie. Kunne godt ha vært litt mer "fyll" også. Skjønner jo at Isak har levd litt mer isolert enn Noora, men det har jo likevel vært mange muligheter til å f.eks bygge opp Vilde+Magnus mer, eller få se mer av guttegjengen, kollektivet... Hva som helst. Ja, og særlig nå på slutten hvor han har vært med vennene sine igjen. Det kunne vært treff i kollektivet, på skolen, fester alt mulig! Litt skuffa, ass.... Håper i det minste de klarer å gi oss litt mer neste sesong. For selv om denne sesongen har vært fantastisk har det vært så lite at jeg ikke kommer til å gidde å fortsette å følge med hver dag hvis "rewarden" blir så liten. Da ser jeg mye heller alt i et jafs etter at det er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 9. desember 2016 #3133 Del Skrevet 9. desember 2016 Syntes ikke noe om at de endret på tidspunktet.. Men meldingen fra moren var jo hyggelig da. Er spent på hva som skjer i kveldens episode, også håper jeg at neste og siste episode er lang! Hvordan skal jeg klare å lese til eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 9. desember 2016 #3134 Del Skrevet 9. desember 2016 Hvem tror dere er neste hovedrolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. desember 2016 #3135 Del Skrevet 9. desember 2016 4 minutter siden, Tapas skrev: Hvem tror dere er neste hovedrolle? Tror Sana eller VIlde. Evt Magnus. Håper ikke på Even eller Eskild. Må få nytt tema til neste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 9. desember 2016 #3136 Del Skrevet 9. desember 2016 15 minutter siden, Skribent19 skrev: Syntes ikke noe om at de endret på tidspunktet.. Men meldingen fra moren var jo hyggelig da. Er spent på hva som skjer i kveldens episode, også håper jeg at neste og siste episode er lang! Hvordan skal jeg klare å lese til eksamen? Dette er nestsiste episode. Og den ser altså ut til å bli kort... Får håpe de klarer å gi oss litt mer siste uka, i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 9. desember 2016 #3137 Del Skrevet 9. desember 2016 9 minutter siden, kattehviskeren skrev: Dette er nestsiste episode. Og den ser altså ut til å bli kort... Får håpe de klarer å gi oss litt mer siste uka, i hvert fall. Ja, det samme håper jeg også på! Men er det 100% sikkert at den blir såpass kort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekråka Skrevet 9. desember 2016 #3138 Del Skrevet 9. desember 2016 Inne på NRK står det. Varighet: 18 minutter på dagens episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. desember 2016 #3139 Del Skrevet 9. desember 2016 Noen sa den hadde byttet tidspunkt? Når begynner det egentlig? Og hvor ser dere at det bytter lengde hele tiden? TV Guiden på TVen min endrer seg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3140 Del Skrevet 9. desember 2016 29 minutter siden, Mynona skrev: Tror Sana eller VIlde. Evt Magnus. Håper ikke på Even eller Eskild. Må få nytt tema til neste sesong. Altså, selv om både Even og Eskild er homo betyr det ikke at det ikke blir "nytt tema". Det er ikke sånn at folk som er homofile bare går rundt og er homo hele tiden, det kunne jo handlet om noe annet enn homofili. Anonymkode: 13a2e...ad5 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå