Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg håper på  jente Chris, Jonas, Magnus og kanskje et gjensyn med Eva (mandag til torsdag) og at fredag blir et kjempelangt klipp med alle sammen. Og at vi får bonus på lørdag med Eid feiringen. 

Håper hvertfall ikke på Linn eller William/Noora. Linn er en kjedelig karakter, og WIlliam Nora er liksom ferdig. Eskild er også en bikarakter jeg ikke har sansen for. Han er OK liksom, men jeg trenger ikke mer av han. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isak har bursdag på onsdag (bare sjekk skam profilen), så regner med at det blir et Evenklipp da, Isak har jo hatt en egen sesong, men han er sikkert med i det klippet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merker at Penetrator-Chris IKKE var en da de jeg kommer til å lure på hvordan det går med, ikke i det hele tatt. Satser på at Jente-Chris er neste.  Og. Forresten. De. Der. Kunstpausene. Mellom. Hvert. Ord. Så. Det. Skal. Høres. Ut. Som. De. Tenker. Seg. Om. Og. Ikke. Har. Manus. Det funker ikke i det hele tatt :P 

Anonymkode: 5a670...b92

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
54 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg håper på  jente Chris, Jonas, Magnus og kanskje et gjensyn med Eva (mandag til torsdag) og at fredag blir et kjempelangt klipp med alle sammen. Og at vi får bonus på lørdag med Eid feiringen. 

Håper hvertfall ikke på Linn eller William/Noora. Linn er en kjedelig karakter, og WIlliam Nora er liksom ferdig. Eskild er også en bikarakter jeg ikke har sansen for. Han er OK liksom, men jeg trenger ikke mer av han. 

Da tar du ikke humoren, Linn er en ganske morsom karakter, og et Linn/Eskild klipp hadde vært på sin plass

Anonymkode: dc85c...3bc

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg og mamma ble sittende og skravle". Uff, så vondt...Så fælt karakteren Vllde må ha hatt det gjennom serien, når man tenker på alt hun egentlig har gjennomgått. Spiseforstyrrelser, da hun trodde hun var gravid, all kjærlighetssorg over William, da hun hadde ruinert seg på doruller etc etc. Og antageligvis ingen hjemme som hun kunne vende seg til, da det ut i fra det klippet så ut til at mor hadde mer enn nok med seg selv. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha en vilde sesong... Og en Chris sesong. Kjedelig at dette er siste.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er en litt kul vri hvis de bruker siste uken nå på å gi hver enkelt bi-karakter en dag. Jeg håper på jente-Chris og Even primært. Håper vi slipper mer Noora/William, vi har mer enn nok informasjon der. 

Anonymkode: 753ca...807

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tar du ikke humoren, Linn er en ganske morsom karakter, og et Linn/Eskild klipp hadde vært på sin plass

Anonymkode: dc85c...3bc

Hun er jo bare kjedelig. Sover eller er sur hele tiden. Ikke en person jeg vil bli bedre kjent med. Hun har et par one liners, men jeg synes egentlig ikke de er noe morsomme. Ikke nok til at jeg vil se noe mer av henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike

Om jeg husker riktig har Julie Andem sagt at hun har utviklet 9 karakterer som kunne være hovedpersoner. Det er kanskje de resterende 5 av disse 9 vi når får se et klipp av? Vilde, P-Chris... og så? Jeg håper på Chris og Even i alle fall, men det er mange å ta av og med mindre vi får flere klipp om dagen rekker vi ikke over alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Selma1984 skrev:

"Jeg og mamma ble sittende og skravle". Uff, så vondt...Så fælt karakteren Vllde må ha hatt det gjennom serien, når man tenker på alt hun egentlig har gjennomgått. Spiseforstyrrelser, da hun trodde hun var gravid, all kjærlighetssorg over William, da hun hadde ruinert seg på doruller etc etc. Og antageligvis ingen hjemme som hun kunne vende seg til, da det ut i fra det klippet så ut til at mor hadde mer enn nok med seg selv. 

Jeg er så enig. Klippet var sårt, sterkt og oppklarende på en veldig trist måte. Men... Vilde har et knippe fantastiske venner som er der for henne i tykt og tynt. Og... hun har snille, gode, åpne Magnus som selv har levd med en mor som har utfordringer og som sikkert kan forstå Vilde til en viss grad, og støtte henne 💜 Det kommer til å gå bra med Vilde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så kjedelig at  vi ikke har fått sett mer til Chris og Eva om dette er dagen til Chris.. Det er jo ikke realistisk at han ikek har fått en melding eller noe fra William, familien, Eva etc... 

Anonymkode: 97bb1...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så kjedelig at  vi ikke har fått sett mer til Chris og Eva om dette er dagen til Chris.. Det er jo ikke realistisk at han ikek har fått en melding eller noe fra William, familien, Eva etc... 

Anonymkode: 97bb1...1c3

Skjønner ikke helt hva du mener, dette var bare et klipp på et par minutter.. Og det handlet jo tydeligvis om hans forhold til Eva. Jeg synes det lille klippet viste tydelig hvor forelsket han er, hvordan han egenforskyldt blir sett på som en "utro fuckboy" av Eva, men også hvordan det nå er opp til han å overbevise Eva om at han er moden for et forhold.

Du tenker kanskje på at det burde følge en chat med klippet?

Edit.. og der kom chatten 😛

Endret av Trimsi
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Oi, hvem har Eva glemt skjorte hos? Jonas? 🙊

Anonymkode: 7a2d3...d3f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oi, hvem har Eva glemt skjorte hos? Jonas? 🙊

Anonymkode: 7a2d3...d3f

Det hadde vært perfekt!💜

Anonymkode: 152fb...a53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det tenkte jeg ikke på en gang. Tenkte det var en p-Chris dag til jeg :rolleyes: og synes det var litt teit :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg syns det er ironisk at mange i denne tråden vil se mer av Even, Isak, Jonas (han vil jeg også se), osv, men syns det er unødvendig å se William og Noora, for dem har vi liksom sett så mye til, men dere ser ut til å ha glemt at vi har sett like mye til Even og Isak (de hadde en hel sesong for bare et HALVT år siden), Jonas fikk vi se mye til i sesong 1 og 3, osv. Jeg ønsker å bli bedre kjent med de fleste karakterene - men syns Isak og Even har fått nok skjermtid, og det er ikke lenge siden vi ble ferdig med hans sesong; vi har også sett de mye denne sesongen. Men det er en stund siden vi ble ferdig med sesong 1 og 2, og derfor er det interessant å se karakterene som var sentrale i disse sesongene, som Jonas og William f.eks. 

Anonymkode: ca37e...e54

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it

Åh, har sittet den siste timen og "sett meg opp". Smeltet helt av meldingsutvekslingen til Sana og Yousef!

Synes det er litt bittersøtt med disse person-klippene. Det blir så tydelig at det er slutt snart! Jeg har virkelig digget denne sesongen! I forrige sesong ble jeg så glad av å se hvordan homofili-delen ble satt litt i skyggen, essensen var det å forelske seg. I denne sesongen kunne islam tatt mye mer plass, i stedet handler det først og fremst om å være ungdom. Det er så ufattelig pent og elegant gjort!

Selv om jeg aller helst skulle ønske det ble mer Skam, så gleder jeg meg veldig til å se hvor alle disse flotte, dyktige folka går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ ble glad av Jonas klipp med guttegjengen jeg. Men jeg er fortsatt på team Jonas/Eva og ikke Chris/Eva. 

For min del når det kommer til Even og Isak vs Noora og William kommer det mye av at jeg likte førstnevnte par mye bedre, og at sesong 3 er den jeg liker best, men sesong 2 (Noora sin) er den jeg har likt minst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...