Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 6/10/2017 den 23.53, AnonymBruker skrev:

Synes han var så annerledes i dag.. Litt passiv-aggressiv, pleier ikke å være det. Synes han har vært mer dramatisk-morsom tidligere.. Han kommer vel sterkere tilbake :D 

Anonymkode: a5353...702

Fyllesjuk bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg begynner å bli ganske lei av det her spillet til Andem nå. Ingen skal ha hørt fra Noora hele helgen og hele mandag? Glem det a.

Anonymkode: dc85c...3bc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes egentlig skam er nokså dårlig skrevet.

Anonymkode: 8f46a...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å bli ganske lei av det her spillet til Andem nå. Ingen skal ha hørt fra Noora hele helgen og hele mandag? Glem det a.

Jeg vet. Seerne får ikke se de scenene de virkelig vil se. Det hadde det vært veldig interessant å se hva som skjer mellom Noora og William nå når de er reunited (ja, jeg vet denne sesongen handler om Sana, but still; Noorhelm burde vi få se mer av, vi har tross alt sett mye til Isak og Even), og ikke får vi se noe til Sana og Yousef heller - det beste vi kan håpe er at Sana forteller ham at hun liker ham. Skikkelig irriterende, da det hadde vært interessant å se hvordan forholdet deres utvikler seg. Blæh.

Anonymkode: ca37e...e54

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så mye som mangler føler jeg.. Pausene i sesong 3 var ganske kjedelige, men forståelige... Nå er folk bare drittlei! Skjønner ikke hvorfor det skjer så lite nå. Er og lei av at alle bare forsvinner, er ikke normalt det! Handler jo ikke om skam heller.. Normalt vilel vært at Noora hadde sendt noen meldinger til gruppa for å fortelle at alt var bra, eller dårlig. Og ganske teit at Sana og Yousef ikke snakker sammen, er jo ikke realistisk i det hele tatt.. Om du vet at fyren du liker, liker deg, så prøver man jo sende en mld, kanskje adde han på facebook igjen! 

Anonymkode: 97bb1...1c3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

"Alt ordner seg nå, Sana - se da!"

3..2..1.. BOOM. Nå kommer noe til å eksplodere.

Anonymkode: d6d4a...72b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

"Alt ordner seg nå, Sana - se da!"

3..2..1.. BOOM. Nå kommer noe til å eksplodere.

Anonymkode: d6d4a...72b

Tror jeg og. Ordner seg for èn, så ryker det for en annen. Er litt som livet generelt det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er så lite interessert i å se noorhelm sin reunion. GI OSS YOUSANA.

Anonymkode: 7ae87...b60

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt umulig å få med seg hva de sier. Syns NRK kan tekste. Jeg gidder ikke se på når jeg ikke får med meg noe av det de sier. 

De 2 første sesongene var tekstet. 

Anonymkode: 0158f...6f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt umulig å få med seg hva de sier. Syns NRK kan tekste. Jeg gidder ikke se på når jeg ikke får med meg noe av det de sier. 

De 2 første sesongene var tekstet. 

Anonymkode: 0158f...6f9

Det er tekstet, bare trykk på firkanten med en strek inni under klippet. Tar ofte en halvtimes tid etter klippet er lagt ut til det er tekstet, bare så du er klar over det.

Anonymkode: c969f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er tekstet, bare trykk på firkanten med en strek inni under klippet. Tar ofte en halvtimes tid etter klippet er lagt ut til det er tekstet, bare så du er klar over det.

Anonymkode: c969f...386

Det funker ikke på mobilen min, kun på pc. 

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen merkelig grunn syns jeg hun som spiller Noora har begynt å spille mye dårligere nå enn i de tidligere sesongene. Syns hun var best i sesong 1 og deler av sesong 2, men nå virker det som at hun skal være så "søt" når hun snakker. Mange av scenene med henne er så... cringe-worthy. Veldig synd, for hun er jo i utgangspunktet en tøff karakter som jeg likte godt.

Endret av 365vinter
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jo, det funker på mobil, men du må tillatte popupvinduer. 

Anonymkode: 97bb1...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, Noora har aldri vært penere enn hva hun er i siste klipp...OMG!!!

Anonymkode: 7b4d6...13c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hun var det. Hun spiller forelska pg overlykkelig ganske overbevisende. Hun gløda jo 😀

Bra hun fikk sana til å adde yousef på fb og skrive til han. Håper det ordner seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 12.6.2017 den 13.09, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at det først og fremst var Sana som burde forklare ting for venninnegjengen - ikke at det var deres ansvar å ordne opp ved å spørre henne ut.

Hvis en venninne gjør noe som sårer deg, hva er da din første reaksjon? Å bli fornærmet og vente på forklaring, eller å tenke på den stakkars venninna di og øse ut omsorg og spørre hva som er i veien? Jeg tror det første er det mest "menneskelige".

Anonymkode: ef49b...6a1

Jeg er helt uenig. Hun gjorde ingenting som såret disse direkte, det var det pepsi-gjengen som gjorde. Så hvorfor skulle de være sure? Det menneskelige er å tenke at hun sikkert hadde en grunn til det, og spørre hva den grunnen var. Hun har jo faktisk ikke gjort noenting mot de andre fire. 

Anonymkode: d455f...38e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig!! Det skjer for mye som vi ikke får se, tar for lang tid mellom klippene, og det blir kjedelig. Hører du, Andem?! Virkeligheten er ikke så treig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer helt fint på mobil her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...