Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For min del når ikke sesong 4, sesong 2 til anklene en gang. Håper denne sesongen får en verdig avslutning. Ja, jeg vil ha en happy ending. La Nora og William blir sammen igjen, la Eva få sin Penetrator Chris og Sana få Yousef. Regner med at hun trapper opp på Gardermoen for å si at hun liker han, rett før han går på flyet til Tyrkia.

Anonymkode: 7b4d6...13c

Jeg er helt enig med deg, 2. sesongen er helt spesiell! Hadde glemt hvor bra den var, og nå virker sesong 4 ganske kjedelig etter å ha sett andre sesong igjen. Noora og William, altså! 

Vil også ha en happy ending - og det ser jo ut som at Noora og William blir sammen igjen! Det som er så kjipt, er at vi mest sannsynlig ikke vil få se så mange klipp hvor Sana og Yousef er sammen. Jeg vil se de sammen, se hvordan forholdet utvikler seg, men det kommer jo ikke til å skje. De har jo tilbrakt ganske lite tid sammen, og nå får vi kanskje et klipp hvor Sana forteller hva hun føler for ham rett før sesongen avsluttes. 

Anonymkode: ca37e...e54

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig med deg, 2. sesongen er helt spesiell! Hadde glemt hvor bra den var, og nå virker sesong 4 ganske kjedelig etter å ha sett andre sesong igjen. Noora og William, altså! 

Vil også ha en happy ending - og det ser jo ut som at Noora og William blir sammen igjen! Det som er så kjipt, er at vi mest sannsynlig ikke vil få se så mange klipp hvor Sana og Yousef er sammen. Jeg vil se de sammen, se hvordan forholdet utvikler seg, men det kommer jo ikke til å skje. De har jo tilbrakt ganske lite tid sammen, og nå får vi kanskje et klipp hvor Sana forteller hva hun føler for ham rett før sesongen avsluttes. 

Jeg ble litt irritert av at hun ikke gikk bort til han å snakket med han når hun fikk bekreftet at yousef likte henne og

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Septika skrev:

Bare jeg som sluttet å se på SKAM etter halve episode 2 av sesong 4?

Ja, ellers hadde ikke denne tråden fortsatt vært i live.

Anonymkode: dc85c...3bc

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Septika skrev:

Bare jeg som sluttet å se på SKAM etter halve episode 2 av sesong 4?

Men du er fortsatt interessert ser jeg... Ellers hadde du ikke giddet å gå inn her for å skrive det. 

Anonymkode: e679f...876

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syntes vennene til Sana var virkelig gode as, de tilga henne og stilte opp når hun trengte dem mest! Det smilet når hun så venenne sine. Dama er nydelig!!! 

Anonymkode: 6c760...386

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes vennene til Sana var virkelig gode as, de tilga henne og stilte opp når hun trengte dem mest! Det smilet når hun så venenne sine. Dama er nydelig!!! 

Anonymkode: 6c760...386

Hmm... de bare lot vær å svare henne, så hu hadde det jævlig noen dager, og så dukket de opp i russe-van og alt var fint, uten at noen brydde seg om hvorfor hu gjorde som hu gjorde. Drit gode venner - hu blir ikke sett eller hørt

Anonymkode: d0237...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm... de bare lot vær å svare henne, så hu hadde det jævlig noen dager, og så dukket de opp i russe-van og alt var fint, uten at noen brydde seg om hvorfor hu gjorde som hu gjorde. Drit gode venner - hu blir ikke sett eller hørt

De sa jo at "føkker du med Sana døkker du med oss" så noen gar tydeligvis snakket sammen og forklart hvis ikke hadde de ikke visst at pepsi-max gjengen "føkka" med Sana. Sana snakka jo en del med Chris, så jeg tror de snakka mer enn vi fikk se og Chris har forklart jentene. 

Anonymkode: afe98...a17

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sa jo at "føkker du med Sana døkker du med oss" så noen gar tydeligvis snakket sammen og forklart hvis ikke hadde de ikke visst at pepsi-max gjengen "føkka" med Sana. Sana snakka jo en del med Chris, så jeg tror de snakka mer enn vi fikk se og Chris har forklart jentene. 

De snakket ikke til henne før de kom i den vanen nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De snakket ikke til henne før de kom i den vanen nei..

Chris snakket med Sana, og Chris snakket med de andre.

Anonymkode: 0c169...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Chris snakket med Sana, og Chris snakket med de andre.

Anonymkode: 0c169...1e7

Jeg vet, men DE pratet ikke med henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet, men DE pratet ikke med henne!

Nei, jeg sa aldri at de prata med HENNE men de roper til de andre jentene at "om de føkker med Sana føkker dere med oss" så da må de jo også naturligvis ha visst hva som har skjedd tidligere og noen må ha forklart dem det. 

Hvordan skulle de ellers visst at Pepsi Max jebtene føkka med Sana linsom?? Sana må fortalt Chris (uten at vi fikk se det og Chris har forklart jentene)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler at det først og fremst var Sana som burde forklare ting for venninnegjengen - ikke at det var deres ansvar å ordne opp ved å spørre henne ut.

Hvis en venninne gjør noe som sårer deg, hva er da din første reaksjon? Å bli fornærmet og vente på forklaring, eller å tenke på den stakkars venninna di og øse ut omsorg og spørre hva som er i veien? Jeg tror det første er det mest "menneskelige".

Anonymkode: ef49b...6a1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at det først og fremst var Sana som burde forklare ting for venninnegjengen - ikke at det var deres ansvar å ordne opp ved å spørre henne ut.

Hvis en venninne gjør noe som sårer deg, hva er da din første reaksjon? Å bli fornærmet og vente på forklaring, eller å tenke på den stakkars venninna di og øse ut omsorg og spørre hva som er i veien? Jeg tror det første er det mest "menneskelige".

Anonymkode: ef49b...6a1

Sant. Det er jo Sana som har fornærmet folk og gjort slemme ting, og da er det jo naturlig at hun forklarer seg for vennene sine, som jo ble rammet av handlingene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant. Det er jo Sana som har fornærmet folk og gjort slemme ting, og da er det jo naturlig at hun forklarer seg for vennene sine, som jo ble rammet av handlingene hennes.

Men det er jo vennene som ikke tok telefonen. Hun prøvde jo,  ville at de skulle komme på møtey så hun fikk forklare. Men siden noen hadde en plan om å overraske Sana, ordnet noen opp for henne før hun selv rakk det. Hyggelige som de var tilgav de henne før hun selv rakk å forklare seg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen får tak i Noora. Noora må svare!!!

#williammåsvare #evenmåsvare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Litt merkelig at ikke Yosef sier noe til Sana, ettersom han var såpass åpenhjertig med Noora. På SMS til og med. Var ikke måte på, soulmates og greier. Rimer ikke helt. Virker ikke litt realistisk engang spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, hvit.rose skrev:

Litt merkelig at ikke Yosef sier noe til Sana, ettersom han var såpass åpenhjertig med Noora. På SMS til og med. Var ikke måte på, soulmates og greier. Rimer ikke helt. Virker ikke litt realistisk engang spør du meg.

Han tror jo at hun ikke liker han. 

Anonymkode: 152fb...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, hvit.rose skrev:

Jeg blir mer irritert over at i alle sammenhenher så får ingen snakka ferdig noen gang ever. Nå holdt jo sana på å begynne å si det men neeeida. De skal selvsagt bli avbrutt. Og nå må vi vente eeeenda lenger på at noe skal skje. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...