Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Mynona skrev:

Poenget var at hele den chatten nok er laget fordi de dreit seg ut. De måtte lage en chat som kunne forklare hvorfor de var på skolen på en fridag.

Det tror jeg ikke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj shit. Hun sendte mld som var ment til Chris til Eva. Oj. Jaja nå har hun iallefall sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, Maleficenta skrev:

Oj shit. Hun sendte mld som var ment til Chris til Eva. Oj. Jaja nå har hun iallefall sagt det.

Bare visste at hun kom til å sende feil med en gang hun begynte å skrive, siden hun holdt på å skrive til Eva før ting skjedde på FB. Men tenker at det er like greit, katta måtte ut av sekken uansett. Spent på hva som skjer videre nå.

Anonymkode: e2eaf...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syntes mange er for strenge med Sana her jeg. Hun er tenåring og finner sin vei på akkurat samme måte som alle andre i gjengen. Hun virker til å ikke ha grunn til å stole på folk, men jeg tror hun kommer til å betro seg til Noora og fortelle henne hva hun innerst føler. Hittil har hun kun vært soft med mora. Ute er hun hard for at folk ikke skal tråkke på hun. Etter samtalen med Isak tror jeg hun kommer til å reflektere mer over sin nedlatende tone.  

Anonymkode: 6c760...386

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uff, kjenner igjen den følelsen av å ha sendt melding til feil mottaker :sjokkbla:

Anonymkode: 7f0b8...dbf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rart det ikke er kommet noen ny episode i dag. Overser liksom Eva Sana, eller skulker Sana? Virker helt rart at ingenting har skjedd nå. De går tross alt på samme skole...

Anonymkode: ed13c...99a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart det ikke er kommet noen ny episode i dag. Overser liksom Eva Sana, eller skulker Sana? Virker helt rart at ingenting har skjedd nå. De går tross alt på samme skole...

Anonymkode: ed13c...99a

Tenkte på det samme! Kanskje Sana skulker, eller så har de vel tentamen, og da holder vel Sana seg for seg selv. 

Anonymkode: 97bb1...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå blir det liv, rai rai..! Håper det kommer et langt klipp i dag, for jeg vil ikke gå glipp av dramaet mellom gjengene!

Anonymkode: 6d485...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syntes det var veldig godt skuespill i det siste klippet. Troverdig gråting! Fikk skikkelig vondt av henne.

Anonymkode: d0b9d...ca8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det Eva som har blitt den Sana må unnskylde seg til? Det er vel strengt tatt Isak, Sara og Vilde i første omgang...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nytt klipp! Jeg synes skikkelig synd på Sana nå :icon_frown: og jeg synes Eva oppfører seg som en liten drittunge. Når de snakker om i chatten at de skal holde det utenfor skolen og ordne opp i det selv, så skal Eva være så innmari drama queen og mene at de må involvere skolen i det. Hadde skjønt det om det var et tilfelle av mobbing, men dette var et engangstilfelle, hvor de attpåtil vet hvem som står bak og alle har nå sagt unnskyld til alle. Så hvorfor i pokker skal Eva dra det så jævla langt? Hun minner meg faktisk litt om ei jeg gikk på barne- og ungdomsskolen med. Hun skulle bestemme alt og hun skulle bestemme hva som var verdt å krangle om og ikke. Og hun skulle bestemme hvem som skulle være sure på hvem, og når. Nå liker plutselig ikke de andre Sana pga. det hun har gjort? For noen dritt venner spør du meg.. Istedenfor å pushe Sana litt på om noe er galt siden hun plutselig har endret oppførsel, så bare konkluderer de med at hun er en bitch og at hun bare kan ha det så bra, på en måte. Hadde de visst hvorfor Sana laget den kontoen in the first place, så hadde de også visst hvem de skulle være sinte på :bond:

Anonymkode: 019cd...a5a

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra skuespill i det siste klippet! Håper jentene får snakket skikkelig sammen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De liker ikke Sana så godt lenger fordi hun har forandret seg etter alt med bussen? Altså. Én fest med PM-jentene, og plutselig var Eva og de "bff" med de samme jentene som de ikke tålte før. Sana skjønte at noe var på gang da hun og Noora ikke var lagt til i gruppa. Eva var skråsikker på at det ikke var med vilje. Noora bare lo det bort og mente at Sana var paranoid. 

Sana skulle nok ha fortalt jentene hva som foregikk og den faktiske grunnen til at hun ville melde seg av bussen, i stedet for å hevne seg på den måten hun gjorde, men kan på en måte forstå at hun ikke gjorde det også. De backet henne jo ikke opp noe særlig da hun var bekymret angående hensiktene til Sara, så hvem vet om de i det hele tatt hadde kjøpt det Sana hadde å si om hva hun overhørte på toalettet? 

Den eneste i jentegjengen som har gjort en tydelig innsats for å komme litt innpå Sana har vært Noora, og Sana skulle nok helt sikkert ha hørt på hva hun hadde å si, men selvfølgelig er det vanskelig for henne når Noora tilsynelatende har noe på gang med Yousef. 

Håper de får tatt en ordentlig oppvask innad i gjengen nå, og at de andre lar Sana åpne seg om alt og ikke bare fryser henne ut. Så mye hun har vært der for de tidligere så fortjener hun en mulighet til å forklare seg.

Chris er god, da :hjerte: Synd hun ikke får en sesong. Tror det kunne ha blitt interessant.

Anonymkode: e2eaf...7df

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iman Meskini er en flott skuespiller, fikk så vondt av det siste klippet! Synes det er dårlig gjort av vennegjengen (minus Chris) å si at de ikke liker henne lengre :/ Trist at de ikke forstår at det må ha oppstått noe for at hun skal ha endret seg og oppfører seg annerledes. I tillegg har Sana alltid vært en trofast venninne, og alltid stått opp for dem (sto opp for Vilde etter hun ble kalt 'slut' på festen, stod bak Eva og støttet henne etter å ha funnet ut om hemmeligheten hennes, osv), føler de kunne ha vært litt mer tilgjengelige for henne og ikke så dømmende. Forhåpentligvis klarer Chris å dra de med på møtet, og forhåpentligvis forteller hun dem hvorfor hun lagde kontoen :) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det bare et år siden jeg selv gikk på en videregående i Oslo sentrum, og skolen var åpen i mye større grad enn mange sikkert er vant til. Kunne blant annet være på skolen uten lærer til stede i bestemte rom, så lenge man hadde et nøkkelkort. Derfor tror jeg ikke det er en feil, men heller litt uvant for mange. 

Anonymkode: 13a2e...ad5

Men pleier det å ringe inn på fridager? 

Anonymkode: 5a670...b92

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Tapas skrev:

Hvorfor er det Eva som har blitt den Sana må unnskylde seg til? Det er vel strengt tatt Isak, Sara og Vilde i første omgang...

Helt enig, men siden Eva er den som er "sintest" er det vel henne Sana er mest redd for å ikke bli tilgitt av.

Anonymkode: 753ca...807

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men pleier det å ringe inn på fridager? 

Anonymkode: 5a670...b92

Jeg jobber på en ungdomsskole og her er ringeklokka stilt inn på faste tidspunkt i ukedager, det vil si at det ringer inn selv om det er ferie og fridager (men ikke på helg). 

Jeg fikk veldig vondt av Sana i forrige klipp. Hun har jo kødda det skikkelig til, men ingen fortjener å miste alle vennene sine uten å ha sjansen til å forklare seg. Jeg er ganske sikker på at jentene ville forstått (litt mer av) motivasjonen hennes dersom de visste at Sara og de prøvde å kaste Sana som bussjef. 

Angående Eva så kan det jo hende at hun reagerer så sterkt som hun gjør fordi hun selv har opplevd mange konflikter og utestenging og derfor ønsker å involvere voksne for å unngå en situasjon som starten av 1. sesong. Likevel er det jo merkelig at hun velger å stenge ut Sana, for hun vet jo selv hvordan det er. 

Ellers så digger jeg at Chris har fått en mer aktiv rolle i de siste episodene. Slik jeg har skjønt det så er skuespilleren ganske opptatt med teaterhøyskolen og har derfor hatt lite tid til innsppilling, men hun er fortsatt seriens mest undervurderte karakter, spør du meg <3

Anonymkode: bc177...098

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...