AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4981 Del Skrevet 2. juni 2017 <3 Isak <3 Anonymkode: 614be...45d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juni 2017 #4982 Del Skrevet 2. juni 2017 Hvis jeg får en sønn eller noe så skal han faen steike meg hete Isak. Han blir sikkert den 6 isaken i sin klasse men det driter jeg i. Hehe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4983 Del Skrevet 2. juni 2017 5 minutter siden, Maleficenta skrev: Hvike konsekvenser? Det er jo bare Isak som vet om hevnen hennes ovenfor Sara. Og Isak er jo ikke hevnlysten og teit sånn som jenter er. Han sier helmer rett ut hva han mener. Han vil ikke blande seg inn i noe jentedrama. Dersom du hadde lest innlegget mitt ordentlig så hadde du sett at vi enige: 14 minutter siden, PseudonymBruker skrev: Og konsekvensen for Sana? Ingenting. Nada. Unntatt at hun får dårlig samvittighet. For superhelten Isak redder dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juni 2017 #4984 Del Skrevet 2. juni 2017 2 minutter siden, PseudonymBruker skrev: Dersom du hadde lest innlegget mitt ordentlig så hadde du sett at vi enige: Meb du VIL at Sana sksl møte konsekvenser. Du virker skuffa over at hun slapp billig unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4985 Del Skrevet 2. juni 2017 Hvis noen hadde rørt Jonas... Anonymkode: 7f0b8...dbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4986 Del Skrevet 2. juni 2017 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Meb du VIL at Sana sksl møte konsekvenser. Du virker skuffa over at hun slapp billig unna.. Ja det stemmer at jeg er skuffet over at hun slapp så billig unna, og for spenningen i serien sin del så skulle jeg gjerne sett at hun møter større konsekvenser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 2. juni 2017 #4987 Del Skrevet 2. juni 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fantastisk observert Det var da veldig stygt gjort mot Vilde, skjønner godt at hun er fortvila. Anonymkode: 94e93...7f7 Med forbehold om at det kunne vært flere bilder, det er jeg ikke sikker på. Lurer på hvor videoen med tannbørsta kommer fra da, så ut som Vilde hadde filmet det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 2. juni 2017 #4988 Del Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: ...og hva var Isak sjalu for? Anonymkode: 94e93...7f7 Dette spørsmålet er helt uvirkelig rart for meg som så sesong tre 101 ganger, men OK - værsågod: http://skam.p3.no/2016/11/30/drittfyr/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 2. juni 2017 #4989 Del Skrevet 2. juni 2017 49 minutter siden, penny_ skrev: Hvorfor liker folk han så godt? Er det bare fordi han spiller en homofil karakter? "Åååå, jeg elsker homser!!!" Syns jeg hører det. Antakelig. Det kan jo neppe være sjarmen og skuespilleregenskapene hans. *ironi* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 2. juni 2017 #4990 Del Skrevet 2. juni 2017 16 minutter siden, Raindrops skrev: Med forbehold om at det kunne vært flere bilder, det er jeg ikke sikker på. Lurer på hvor videoen med tannbørsta kommer fra da, så ut som Vilde hadde filmet det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 2. juni 2017 #4991 Del Skrevet 2. juni 2017 Aha! Da gir det mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4992 Del Skrevet 2. juni 2017 52 minutter siden, penny_ skrev: Hvorfor liker folk han så godt? Er det bare fordi han spiller en homofil karakter? "Åååå, jeg elsker homser!!!" Syns jeg hører det. Ikke fordi han spiller en homofil karakter, men en BRA karakter, uavhengig av legningen. Jeg like Evak, men ble drittlei etterhvert. Nå vil jeg ha 5 sesonger til med Isak! 😍 Anonymkode: dc85c...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtefløte Skrevet 2. juni 2017 #4993 Del Skrevet 2. juni 2017 kommer det flere innlegg/ episoder i dag tro? Sana og Noora. Sana og Yusef. Sana med venner! Gi oss litt mer da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4994 Del Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, Søtefløte skrev: kommer det flere innlegg/ episoder i dag tro? Sana og Noora. Sana og Yusef. Sana med venner! Gi oss litt mer da! vil ha et yousana klipp! Anonymkode: 7ae87...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juni 2017 #4995 Del Skrevet 2. juni 2017 3 timer siden, PseudonymBruker skrev: Ja det stemmer at jeg er skuffet over at hun slapp så billig unna, og for spenningen i serien sin del så skulle jeg gjerne sett at hun møter større konsekvenser. Kan jo være det fortsatt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 2. juni 2017 #4996 Del Skrevet 2. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ny instakonto: http://instagram.com/ellevillevillde2 Anonymkode: f9fc0...459 Hva stod det opprinnelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4997 Del Skrevet 2. juni 2017 3 timer siden, Kalevala skrev: Dette spørsmålet er helt uvirkelig rart for meg som så sesong tre 101 ganger, men OK - værsågod: http://skam.p3.no/2016/11/30/drittfyr/ 101??? Seriøst? Det er psykt!! Anonymkode: d0237...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4998 Del Skrevet 2. juni 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: 101??? Seriøst? Det er psykt!! Anonymkode: d0237...700 Eh... Ta ting med en klype salt. Det er mer en talemåte enn reelt. Anonymkode: ed13c...99a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. juni 2017 #4999 Del Skrevet 2. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det at det var Isak som startet angrepet på Syng-festen gjør at jeg forstår enda mindre av hvorfor Yousef ikke sprang ut igjen. Jeg hadde forstått det om det var hans gjeng som startet kampen, og han holdt seg inne fordi han ikke ville være en del av det, men hvorfor sprang han ikke ut og bidro til å forsvare vennene sine når de blir angrepet av en sjalu Isak? ...og hva var Isak sjalu for? Anonymkode: 94e93...7f7 Som jeg husker så gikk det litt tid mellom slåsskampen og kyssescenen? Sana var jo på badet etterpå å hørte de to baksnakke henne også gikk hun ut å så Y og N etter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. juni 2017 #5000 Del Skrevet 3. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 101??? Seriøst? Det er psykt!! Anonymkode: d0237...700 Hvorfor er det sykt? Jeg har sett f.eks dirty dancing nesten 100 ganger. Digger man noe vil man gjerne se det om og om igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå