Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det må jo være PM-gjengen som laget kontoen om Vilde ,og det må jo Sana ha skjønt? Hvorfor sa hun ikke det i så fall? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok FOR et klipp :hjerter: vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Alt fra Sana sine svar om hvordan hun tror alle nordmenn oppfatter henne (som viser at det går begge veier? ikke bare har noen nordmenn visse fordommer mot muslimske/utlendinger, men at muslimske/utlendinger kan ha fordommer mot nordmenn også)! Også klarer jeg ikke å velge det beste sitatet Isak kom med, for alt det han sa var jo så braa! På tide at de hadde denne samtalen, virker som om Isak fikk åpnet øynene til Sana om visse ting :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg rakk ikke å se hva som ble lagt ut på ellevillevilde2, bare unnskyldmeldingen. Har noen tatt skjermbilde av det som ble lagt ut?

Anonymkode: 94e93...7f7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå fiineste Isak. 😀❤. Han er bare verdens beste. Og han sa rett ut til Sana hva han mente på en ærlig og skikkelig måte og hun lytta. Jeg bare digger Isak. 

Men stakkars Vildemor. Var veldig slemt med den kontoen pm gjengen hadde laget.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla, jeg vet ikke hva det var i dette klippet, men det var noe som traff meg så veldig. Det var så sårt, så jeg ble skikkelig emosjonell. (ja, jeg griner av alt som er trist eller rørende på TV :fnise: )

Var et veldig veldig fint klipp. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

var bombesikker på at de slo isak pga homofobi, så viser det seg at d var isak som begynte det herregud :P

Anonymkode: 7ae87...b60

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg rakk ikke å se hva som ble lagt ut på ellevillevilde2, bare unnskyldmeldingen. Har noen tatt skjermbilde av det som ble lagt ut?

Det tror jeg ingen rakk?   Ikke en gang på Tumblr finnes det, og da er det ikke mye håp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker

Nei. Bare nei. 

Her blir det lagt opp til masse drama, også kommer Mr. Isak "politisk korrekt og usannsynlig moden og reflektert" Valtersen og redder dagen. Buuuuuuuu!!! :snurt:

Hva blir det neste? At Sana "inspirert" av Isak sin samtale "tar praten" med Noora og skværer opp? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det at det var Isak som startet angrepet på Syng-festen gjør at jeg forstår enda mindre av hvorfor Yousef ikke sprang ut igjen. Jeg hadde forstått det om det var hans gjeng som startet kampen, og han holdt seg inne fordi han ikke ville være en del av det, men hvorfor sprang han ikke ut og bidro til å forsvare vennene sine når de blir angrepet av en sjalu Isak?

...og hva var Isak sjalu for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
1 minutt siden, PseudonymBruker skrev:

Nei. Bare nei. 

Her blir det lagt opp til masse drama, også kommer Mr. Isak "politisk korrekt og usannsynlig moden og reflektert" Valtersen og redder dagen. Buuuuuuuu!!! :snurt:

Hva blir det neste? At Sana "inspirert" av Isak sin samtale "tar praten" med Noora og skværer opp? 

Slapp av. Jenter er nådeløse i den alderen. Det blir bråk av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at det var Isak som startet angrepet på Syng-festen gjør at jeg forstår enda mindre av hvorfor Yousef ikke sprang ut igjen. Jeg hadde forstått det om det var hans gjeng som startet kampen, og han holdt seg inne fordi han ikke ville være en del av det, men hvorfor sprang han ikke ut og bidro til å forsvare vennene sine når de blir angrepet av en sjalu Isak?

...og hva var Isak sjalu for?

Even var keen på Michael før

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok ikke skjermbilde men kan skrive det jeg husker :P Det va et bilde av noen bakfra med prislappen fortsatt i jakka, sikkert da Vilde, og bildetekst som hadde noe med fattigdom å gjøre. Bilde av deler av chatten mellom Vilde og Elias der hun sier at hun sender nudes hvis han sender først, med bildetekst som har med magnus og #slut å gjøre, en video av at Vilde brekker seg med en tannbørste i halsen over toalettet, og så var det to bilder til men husker ikke hva greia var med dem.

Jeg følger ikke med på serien engang :akkurat nå så jeg så ikke så nøye etter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, Raindrops skrev:

Jeg tok ikke skjermbilde men kan skrive det jeg husker :P Det va et bilde av noen bakfra med prislappen fortsatt i jakka, sikkert da Vilde, og bildetekst som hadde noe med fattigdom å gjøre. Bilde av deler av chatten mellom Vilde og Elias der hun sier at hun sender nudes hvis han sender først, med bildetekst som har med magnus og #slut å gjøre, en video av at Vilde brekker seg med en tannbørste i halsen over toalettet, og så var det to bilder til men husker ikke hva greia var med dem.

Jeg følger ikke med på serien engang :akkurat nå så jeg så ikke så nøye etter :ler:

Fantastisk observert :)

Det var da veldig stygt gjort mot Vilde, skjønner godt at hun er fortvila.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da veldig stygt gjort mot Vilde, skjønner godt at hun er fortvila.

Ja, tenk, dette hadde ikke skjedd hadde det ikke vært for Sana sin attitude. Hun har kuppet en russebuss, kuppet russebussjef-rollen, vært frekk og avvisende overfor x antall medelever. Og som hevn for det hun overhørte på toalettet fra to sannsynligvis berusede jenter, så sverter hun Sara på det groveste. Sara får mental breakdown, går awol og skulker tentamen. Og i kjølevannet av det så blir Vilde netthetset også. 

Og konsekvensen for Sana? Ingenting. Nada. Unntatt at hun får dårlig samvittighet. For superhelten Isak redder dagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Isak-Tarjei skal spille i Grease i Oslo, noen som skal se? Blir vel invasjon av jenter fra asia igjen da :laugh:

Anonymkode: 5a670...b92

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isak-Tarjei skal spille i Grease i Oslo, noen som skal se? Blir vel invasjon av jenter fra asia igjen da :laugh:

Hvorfor liker folk han så godt? Er det bare fordi han spiller en homofil karakter? "Åååå, jeg elsker homser!!!"

Syns jeg hører det.

Endret av penny_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, penny_ skrev:

Hvorfor liker folk han så godt? Er det bare fordi han spiller en homofil karakter? "Åååå, jeg elsker homser!!!"

Syns jeg hører det.

Det er jo fordi han er en gromgutt

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, PseudonymBruker skrev:

Ja, tenk, dette hadde ikke skjedd hadde det ikke vært for Sana sin attitude. Hun har kuppet en russebuss, kuppet russebussjef-rollen, vært frekk og avvisende overfor x antall medelever. Og som hevn for det hun overhørte på toalettet fra to sannsynligvis berusede jenter, så sverter hun Sara på det groveste. Sara får mental breakdown, går awol og skulker tentamen. Og i kjølevannet av det så blir Vilde netthetset også. 

Og konsekvensen for Sana? Ingenting. Nada. Unntatt at hun får dårlig samvittighet. For superhelten Isak redder dagen.

Hvike konsekvenser? Det er jo bare Isak som vet om hevnen hennes ovenfor Sara. Og Isak er jo ikke hevnlysten og teit sånn som jenter er. Han sier helmer rett ut hva han mener. Han vil ikke blande seg inn i noe jentedrama. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, penny_ skrev:

Syns jeg hører det.

Kanskje det blir en nedtur for fansene når han skal spille hetero da :fnise: ser for meg middelaldrende kvinner som stormer scenen i sinne over at han er utro mot Even.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...