AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #4361 Del Skrevet 5. mai 2017 Hey, kvarterlangt klipp Anonymkode: 5a670...b92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #4362 Del Skrevet 5. mai 2017 Omg yousanA😍😍😍 Anonymkode: 152fb...a53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 5. mai 2017 #4363 Del Skrevet 5. mai 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. mai 2017 #4364 Del Skrevet 5. mai 2017 Det var koselig klipp da. Love is in the air! Godt at Elias ble drita i dag. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. mai 2017 #4365 Del Skrevet 5. mai 2017 Dumt at Yousef ikke fikk sagt det han skulle si før moren til Sana kjefta i vinduet 😡. Men koselig klipp. Godt at de to fikk snakketut litt. Og nå vet vi jo hva som skjedde med Even og Mikael. Morsomt at Elias var møkkings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. mai 2017 #4366 Del Skrevet 5. mai 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaja, så klart. Det gjelder de å, særlig briter. Men nå snakker vi om norske vs innvandrere i Norge. Syns det er å være litt vel i offerrollen om du tror fordommer mot muslimer slås ned på, men ikke nordmenn. Nordmenn er en jævla majoritet i landet som tror de har rett til å tvinge alle andre til å være likens som de selv. OG tror at de er entitled til å bo i et av våre rikeste land uten å hagjort en damm shit for det! Mvh ikke norsk, men fra Norge. Anonymkode: ae4c5...237 Jeg er ikke i offerrollen jeg bare syns ikke at det erriktig at du bare godtar rasisme fra muslimer fordi de er i fåtall. Akkurat som norge er storebroren som altid skal ha skylda uansett hvem som begynte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. mai 2017 #4367 Del Skrevet 5. mai 2017 20 timer siden, UnderCover skrev: hæ? Du hadde ett eksempe. Jeg lista opp 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 5. mai 2017 #4368 Del Skrevet 5. mai 2017 Sana & Yousef! 15 min langt klipp er ikke verst! Julie Andem imponerer som alltid! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 5. mai 2017 #4369 Del Skrevet 5. mai 2017 6 timer siden, 365vinter skrev: Enig. Syns det er helt på trynet å sammenligne disse tingene. Fordommer er jo generelt ansett som negativt fordi det gjør livene til folk vanskeligere. Hvilke negative konsekvenser får det for nordmenn i Norge i dag at de utsettes for en generalisering om at de liker alkohol og sex, og snakker høyt om det? Så å si ingen. Vil påstå at det er langt verre å bli mistenkt for å være kvinneundertrykkende, ekstremt konservativ, en terrortrussel og en som ikke deler majoritetens verdier utelukkende på grunnlag av tro eller etnisitet. Hvis man ikke ser denne forskjellen så tror jeg at man bare ikke vil forstå. For å komme med et eksempel på at disse framstillingene kan være skadelige. Dersom jeg som muslimsk mor (er mor selv) skulle tyvtittet på denne serien, så hadde jeg fått bakoversveis når man ser hvordan de "norske" ungdommene holder på. Jeg hadde IKKE ønsket at min datter skulle omgås slike folk noe særlig. I tillegg hadde det også forsterket mine eventuelle fordommer mot de unge "norske", og se slike scener. Noe som ikke er bra mtp fellesskapet totalt sett. Og når vi ser hvor mye innflytelse muslimske foreldre har over sine barn, da særlig døtre, så sier det jo seg selv at dette ikke er så bra. Mulig man må være litt mer voksen, eller forelder, for å se denne problemstillingen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 5. mai 2017 #4370 Del Skrevet 5. mai 2017 Sana er så vakker når hun smiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #4371 Del Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Raindrops skrev: Sana er så vakker når hun smiler Ville blitt enda vakrere uten denne greia på hodet Anonymkode: 3e91a...51b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max B Skrevet 5. mai 2017 #4372 Del Skrevet 5. mai 2017 Fint klipp, og godt å endelig få vite greia med Mikael. Men håper ikke Sana havner i trøbbel med foreldrene for noe nå, moren så ikke veldig fornøyd ut i vinduet der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. mai 2017 #4373 Del Skrevet 5. mai 2017 3 minutter siden, Max B skrev: Fint klipp, og godt å endelig få vite greia med Mikael. Men håper ikke Sana havner i trøbbel med foreldrene for noe nå, moren så ikke veldig fornøyd ut i vinduet der. Jo det håper jeg. Det skaper action i serien. Jeg håper mer deuchebag Elias kommer i trøbbel da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #4374 Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg takler ikke Nora. Hun er troverdig i noen klipper, men er sååå dårlig i andre at jeg faller ut. Har det samme problemet med Sana men det er heldigvis ikke så ofte. Anonymkode: aff85...257 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #4375 Del Skrevet 5. mai 2017 1 time siden, Max B skrev: Fint klipp, og godt å endelig få vite greia med Mikael. Men håper ikke Sana havner i trøbbel med foreldrene for noe nå, moren så ikke veldig fornøyd ut i vinduet der. Hun så ikke fornøyd ut, men hva galt hadde hun gjort? Hun sto og pratet med en venn av broren, og de hadde litt øyekontakt. Litt spent på om det skjer noe mellom Noora og broren til Sana. Han ligger jo og sover i sofaen til Noora Anonymkode: ca37e...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. mai 2017 #4376 Del Skrevet 5. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun så ikke fornøyd ut, men hva galt hadde hun gjort? Hun sto og pratet med en venn av broren, og de hadde litt øyekontakt. Litt spent på om det skjer noe mellom Noora og broren til Sana. Han ligger jo og sover i sofaen til Noora Anonymkode: ca37e...e54 Men du skjønner jo det at hun vet jo at Yousef drikker alkohol... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. mai 2017 #4377 Del Skrevet 5. mai 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg takler ikke Nora. Hun er troverdig i noen klipper, men er sååå dårlig i andre at jeg faller ut. Har det samme problemet med Sana men det er heldigvis ikke så ofte. Anonymkode: aff85...257 Liker Noora jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #4378 Del Skrevet 5. mai 2017 Der klinket hun til vettu. Vi fikk YouSana-love, vi fikk Even detaljer, og se to fine fyrer Noora åpenbart kan rebounde med Likte klippet! Anonymkode: dc85c...3bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. mai 2017 #4379 Del Skrevet 5. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Der klinket hun til vettu. Vi fikk YouSana-love, vi fikk Even detaljer, og se to fine fyrer Noora åpenbart kan rebounde med Likte klippet! Anonymkode: dc85c...3bc De er jo for gamle for henne. Noora er 17 og de så ut som de snart var 30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 6. mai 2017 #4380 Del Skrevet 6. mai 2017 26 minutter siden, Maleficenta skrev: De er jo for gamle for henne. Noora er 17 og de så ut som de snart var 30 Ja, tviler på at de er ment til å komme tilbake altså. Da tror jeg heller Noora "rebounder" med Elias! Kjempesøtt klipp da. Yousef imponerer stadig; synes de hadde en veldig fin samtale om religion, og ble nesten rørt av hvordan det med Even fikk han til å forkaste religionen sin. Det at han tok med det fine, og kvittet seg med det andre... Håper Sana forandrer mening og godtar han som han er. Han er jo som han selv sa, et godt menneske selv om han ikke ber. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå