AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #3521 Del Skrevet 2. mars 2017 8 timer siden, Maleficenta skrev: Men når begynner sesongen? Ser det ut som om noen her vet noen ting? Anonymkode: 0c169...1e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 2. mars 2017 #3522 Del Skrevet 2. mars 2017 Sesongen må begynne I første av april hvis det er 12 episoder, hvis det bare er 10 episoder, så blir det midten av april. Men de har vel ofte hatt et par ukers pause midt I serien, så kanskje slutten av mars da? Jeg syns de burde ha sluppet en trailer snart, de risikerer jo at folk går litt lei/glemmer det bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 2. mars 2017 #3523 Del Skrevet 2. mars 2017 3 timer siden, Susa skrev: Sesongen må begynne I første av april hvis det er 12 episoder, hvis det bare er 10 episoder, så blir det midten av april. Men de har vel ofte hatt et par ukers pause midt I serien, så kanskje slutten av mars da? Jeg syns de burde ha sluppet en trailer snart, de risikerer jo at folk går litt lei/glemmer det bort? Jeg tror egentlig ikke det er en umiddelbar fare for det. Så snart traileren kommer ut kommer den til å bli spredd i rekordfart, ikke bare i Norge, og vi kommer til å være like hekta som før. Dette er sikkert skam-gjengen også fullstendig klar over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #3524 Del Skrevet 2. mars 2017 Apropos internasjonal anerkjennelse. http://www.eonline.com/news/832532/tv-s-top-couple-2017-vote-in-the-final-four-now Isak og Even er i topp 4 Anonymkode: 753ca...807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #3525 Del Skrevet 2. mars 2017 4 timer siden, Susa skrev: Sesongen må begynne I første av april hvis det er 12 episoder, hvis det bare er 10 episoder, så blir det midten av april. Men de har vel ofte hatt et par ukers pause midt I serien, så kanskje slutten av mars da? Jeg syns de burde ha sluppet en trailer snart, de risikerer jo at folk går litt lei/glemmer det bort? Nå har det jo blitt skikkelig SKAM-dilla "world wide" etter at Isak og Even er en av de ledende parene i den store konkurransen om å bli TVs Top Couple 2017 Og det ser ut som om de har en god sjanse til å nå helt opp. Det vil si at de da slår ut gigantstore, rådyre amerikanske TV serier på de store TV-selskapene, med kjempestore organiserte "fandommer". Det er mange som ikke skjønner bæret av at et bittelite, lavkost tenåringsdrama fra lilleputt staten Norway, med ukjente tenåringer i rollene, som ikke blir vist på noen annen kanal enn NRK (og tildels de skandinaviske), kan meie Hollywood av banen. En innovativ ide, et superbra manus, masse sjarm, fantastiske skuespillerprestasjoner og et STORT vinner! Men husk! Alle må stemme da (glem ikke å trykk "jeg er ikke en robot") dere kan stemme så mange ganger dere vil... http://www.eonline.com/news/832532/tv-s-top-couple-2017-vote-in-the-final-four-now Anonymkode: 9a5a2...642 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #3526 Del Skrevet 3. mars 2017 På 2.3.2017 den 18.51, AnonymBruker skrev: Nå har det jo blitt skikkelig SKAM-dilla "world wide" etter at Isak og Even er en av de ledende parene i den store konkurransen om å bli TVs Top Couple 2017 Og det ser ut som om de har en god sjanse til å nå helt opp. Det vil si at de da slår ut gigantstore, rådyre amerikanske TV serier på de store TV-selskapene, med kjempestore organiserte "fandommer". Det er mange som ikke skjønner bæret av at et bittelite, lavkost tenåringsdrama fra lilleputt staten Norway, med ukjente tenåringer i rollene, som ikke blir vist på noen annen kanal enn NRK (og tildels de skandinaviske), kan meie Hollywood av banen. En innovativ ide, et superbra manus, masse sjarm, fantastiske skuespillerprestasjoner og et STORT vinner! Men husk! Alle må stemme da (glem ikke å trykk "jeg er ikke en robot") dere kan stemme så mange ganger dere vil... http://www.eonline.com/news/832532/tv-s-top-couple-2017-vote-in-the-final-four-now Anonymkode: 9a5a2...642 Og nå er det topp 2 Isak og Even leder soleklart akkurat nå Ny link: http://www.eonline.com/news/833507/tv-s-top-couple-2017-vote-in-the-top-2-now Anonymkode: e2eaf...7df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #3527 Del Skrevet 4. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og nå er det topp 2 Isak og Even leder soleklart akkurat nå Ny link: http://www.eonline.com/news/833507/tv-s-top-couple-2017-vote-in-the-top-2-now Anonymkode: e2eaf...7df Jepp Men den kritiske perioden er på natten. Da sover vi mens amerikanerne sitter våkne og stemmer for harde livet. Alle SKAM fans burde egentlig ta en halvtime midt på natta og bare stemme.. Man får faktisk litt ekstra guts av å lese alle dritt meldingene motpartene våre kommer med angående Isak, Even og SKAM. For ikke å snakke om at de beskylder Evak fansen for å hacke konkurransen, og beskylder E-news for å jukse slik at Evak vinner. Desperate tapere... Anonymkode: 9a5a2...642 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #3528 Del Skrevet 5. mars 2017 Nå har Josefine Pettersen runda en million følgere på instagram. Tydelig at serien tar verden med storm! Men hvor ser folk serien? Vet den sendes på tv i Sverige og Danmark, men det virker som mange utenfor Skandinavia ser serien også? Litt utenfor tema, men har vi flere kjente nordmenn med over 1 mill følgere på instagram? Kommer bare på Martin Ødegaard Anonymkode: a3ff3...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 5. mars 2017 #3529 Del Skrevet 5. mars 2017 Det er noen som har flere følgere. Men artig for josefine! http://www.side2.no/underholdning/disse-nordmennene-har-flest-instagram-flgere/3423271607.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 5. mars 2017 #3530 Del Skrevet 5. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har Josefine Pettersen runda en million følgere på instagram. Tydelig at serien tar verden med storm! Men hvor ser folk serien? Vet den sendes på tv i Sverige og Danmark, men det virker som mange utenfor Skandinavia ser serien også? Anonymkode: a3ff3...20e Det er noen som pleier å legge episodene ut på youtube underveis, med engelsk tekst og det hele, og etter kommentarfeltene å dømme er det mange nasjonaliteter representert blant seerne. Veldig artig å se, hvem skulle trodd at en tenåringsserie fra NRK skulle ta verden med storm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 7. mars 2017 #3531 Del Skrevet 7. mars 2017 Isak & Even er nå blitt årets tv-par! Gode nyheter! Veldig bra at så mange fra utlandet er engasjert! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3532 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg tipper vi ser sesongstart neste uke eller uken etter. Forrige vårsesong hadde 12 episoder, men et opphold på over 20 dager midt i. Sesongen startet 04.03 og ble avsluttet 03.06. Mulig de ønsker å fokusere mer på skoleavslutning og dermed skal ha flere episoder i juni. Kanskje de ikke skal ha noe pause midt i. En annen ting er jo at vi har "sen" påske i år. Men, hvis de skal ha 12 episoder denne sesongen og de starter neste uke vil siste episode være 02.06 uten pause. Alternativt 09.06 om de starter uka etter. Jeg tipper altså sesongstart et sted mellom 10-12 mars eller 17-19 mars. Gud vet om de starter natt til lørdag, søndag eller mandag. Anonymkode: 33e64...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3533 Del Skrevet 8. mars 2017 Glemte helt dette med trailer. Merkelig at ikke det er lansert enda. Anonymkode: 33e64...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3534 Del Skrevet 8. mars 2017 Det ligger vel veldig an til at Vilde har neste sesong med all den oppmerksomheten som er rundt henne? Ang. sesongstart så kanskje de tar en Outlander og vi må vente til høsten? Anonymkode: 5a670...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3535 Del Skrevet 8. mars 2017 Hadde et håp om at det ville komme en trailer i dag. Kanskje 21.21 til og med.. Men ingenting. Begynner å bli lei, er liksom ikek spennende lengre. Anonymkode: 97bb1...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3536 Del Skrevet 9. mars 2017 De har iallefall startet filmingen nå Anonymkode: 04e4b...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. mars 2017 #3537 Del Skrevet 9. mars 2017 Kanskje de dropper traileren denne gangen og går rett på første klipp! Siden de har drøyd det så lenge så kanskje vi slipper den utrolig teite pausen 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Underwood Skrevet 10. mars 2017 #3538 Del Skrevet 10. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: De har iallefall startet filmingen nå Anonymkode: 04e4b...e05 Den har de vel startet for lenge siden? Er det noen som har sett dem filme noen scener? Jeg håper det kommer noe i kveld, jeg begynner selv å nesten bli lei av ventingen. jeg som var sååå sikker på at det kom forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #3539 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg tror nok de dropper trailer, ja, og bare slipper første klipp. Gleder meg! Anonymkode: 753ca...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 10. mars 2017 #3540 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg hadde liksom så troa på den kvinnedag-teorien jeg....men niks, ingen trailer.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå