Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kattehviskeren

Kan vi stole på det? 25 minutter, for en treat! Redd for at det blir nedjustert igjen... :( For øvrig generelt litt redd for i kveld,
frykter en real low ala Bros-episoden før pausen. Jeg vil ha kjærlighet og lykke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går Sonja på samme skole som de andre? Eller jobber hun? Mulig vi har sett det, men det har jeg glemt.

Anonymkode: 97bb1...1c3

Even og Sonja er vel litt eldre enn Isak og gjengen, tror de er 19-20 eller noe? Eller tar jeg helt feil? Da jobber hun sikkert eller har et friår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de visst lagt på enda noen minutter på TV-guiden :) Er fryktelig spent på hva som skjer, siden det da gjenstår så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Jeg har nettopp blitt opplyst, på facebook av en venninne, om at dagens episode strekker seg fra 21.30 - 22.00 :) Oooooj... :pls:

Og, Even og Sonja er født i 1997, har de sagt. Sonja er ferdig med videregående. Even er ett år forsinket uten at vi vet hvorfor han er forsinket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går Sonja på samme skole som de andre? Eller jobber hun? Mulig vi har sett det, men det har jeg glemt.

Anonymkode: 97bb1...1c3

Hun jobber, hun hadde blitt "månedens ansatt". Dette var i "Kardemomme-klippet", altså første gangen Isak møtte Sonja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, HopsiDeisi skrev:

Vises det mer på tv enn de klippene som er lagt ut? 

Det er mystory på instagrammen til isak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyfaen. Jeg så den komme, men jeg så den ikke komme. 

Man har jo lenge mistenkt at Even er bipolar (og dermed manisk). Men at Sonja mener det er derfor Even har en interesse for Isak? Da har jo denne maniske perioden vart relativt lenge. Herregud nå fikk jeg vondt i hjertet mitt.

Men regardless....... Jeg syntes Sonja er en skikkelig møkkakjerring. Jeg "forstår" henne hvis det hun sier er sant, men samtidig: når hun ser Isak står der og brister helt, så burde hun også skjønne at han har ikke visst noe som helst om dette.

Endret av Nuttery
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det er en glede, men HVAVARDETJEGSA!! Det er mange måter å være manisk på! Og dette var en av de. Fy søren, stakkars Isak...!!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! 😱 Hva skjer ? Hva skjer nå?  Stakkars, stakkars Isak ❤️ 

På tide å ringe Jonas ❤️❤️

Anonymkode: c4ac7...3b0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det er nevnt, så synes jeg det var problematisk å se sexscenen. Ikke fordi det er homsesex, men at det er lett å glemme at skuespilleren bare er 17 år. Tenkte det samme da Jonas og Eva hadde sex i første sesong, det er unge folk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nuttery skrev:

Man har jo lenge mistenkt at Even er bipolar (og dermed manisk). Men at Sonja mener det er derfor Even har en interesse for Isak? Da har jo denne maniske perioden vart relativt lenge. Herregud nå fikk jeg vondt i hjertet mitt.

Jeg ble også overrasket over det Sonja sa. Foreløpig velger jeg å ikke tro på det. En ting er å være manisk, men Even lyser forelskelse. Får det ikke helt til å stemme. 

Anonymkode: 26b03...697

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble også overrasket over det Sonja sa. Foreløpig velger jeg å ikke tro på det. En ting er å være manisk, men Even lyser forelskelse. Får det ikke helt til å stemme. 

Anonymkode: 26b03...697

Nuvel. Å ikke sove, å ta inn på (rådyr) suite på Plaza helt randomly, å gå ut midt på natta uten klær for å finne mcdonalds, å bable i vei som han gjorde når han snakka om Pretty Woman: ikke akkurat tegn på stabil og sunn psykisk helse.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen tvil om at han er manisk, spørsmålet er jo om det betyr at han ikke er forelska i Isak. Det tror jeg han er.

Stakkars danskene som følger med, her ble de sååååå smigra bare for å få hjertet knust rett etterpå :((

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...