Kelsi Skrevet 2. desember 2016 #2821 Del Skrevet 2. desember 2016 Den konserten er ikke før om en uke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 2. desember 2016 #2822 Del Skrevet 2. desember 2016 Kan vi stole på det? 25 minutter, for en treat! Redd for at det blir nedjustert igjen... For øvrig generelt litt redd for i kveld, frykter en real low ala Bros-episoden før pausen. Jeg vil ha kjærlighet og lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 2. desember 2016 #2823 Del Skrevet 2. desember 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Går Sonja på samme skole som de andre? Eller jobber hun? Mulig vi har sett det, men det har jeg glemt. Anonymkode: 97bb1...1c3 Even og Sonja er vel litt eldre enn Isak og gjengen, tror de er 19-20 eller noe? Eller tar jeg helt feil? Da jobber hun sikkert eller har et friår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkles Skrevet 2. desember 2016 #2824 Del Skrevet 2. desember 2016 Nå har de visst lagt på enda noen minutter på TV-guiden Er fryktelig spent på hva som skjer, siden det da gjenstår så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 2. desember 2016 #2825 Del Skrevet 2. desember 2016 Jeg har nettopp blitt opplyst, på facebook av en venninne, om at dagens episode strekker seg fra 21.30 - 22.00 Oooooj... Og, Even og Sonja er født i 1997, har de sagt. Sonja er ferdig med videregående. Even er ett år forsinket uten at vi vet hvorfor han er forsinket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlomsterMaja Skrevet 2. desember 2016 #2826 Del Skrevet 2. desember 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Går Sonja på samme skole som de andre? Eller jobber hun? Mulig vi har sett det, men det har jeg glemt. Anonymkode: 97bb1...1c3 Hun jobber, hun hadde blitt "månedens ansatt". Dette var i "Kardemomme-klippet", altså første gangen Isak møtte Sonja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. desember 2016 #2827 Del Skrevet 2. desember 2016 De er på plaza tror jeg. Lagt ut på instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. desember 2016 #2828 Del Skrevet 2. desember 2016 Vises det mer på tv enn de klippene som er lagt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 2. desember 2016 #2829 Del Skrevet 2. desember 2016 45 minutter siden, HopsiDeisi skrev: Vises det mer på tv enn de klippene som er lagt ut? Det er mystory på instagrammen til isak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2830 Del Skrevet 2. desember 2016 Noen som vet hvor gamle skuespillerne er i virkeligheten? Anonymkode: 1e585...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 2. desember 2016 #2831 Del Skrevet 2. desember 2016 Klipp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 2. desember 2016 #2832 Del Skrevet 2. desember 2016 Isak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2833 Del Skrevet 2. desember 2016 Omg! Anonymkode: 1f58d...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 2. desember 2016 #2834 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Fyfaen. Jeg så den komme, men jeg så den ikke komme. Man har jo lenge mistenkt at Even er bipolar (og dermed manisk). Men at Sonja mener det er derfor Even har en interesse for Isak? Da har jo denne maniske perioden vart relativt lenge. Herregud nå fikk jeg vondt i hjertet mitt. Men regardless....... Jeg syntes Sonja er en skikkelig møkkakjerring. Jeg "forstår" henne hvis det hun sier er sant, men samtidig: når hun ser Isak står der og brister helt, så burde hun også skjønne at han har ikke visst noe som helst om dette. Endret 2. desember 2016 av Nuttery 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 2. desember 2016 #2835 Del Skrevet 2. desember 2016 Ikke at det er en glede, men HVAVARDETJEGSA!! Det er mange måter å være manisk på! Og dette var en av de. Fy søren, stakkars Isak...!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2836 Del Skrevet 2. desember 2016 OMG! 😱 Hva skjer ? Hva skjer nå? Stakkars, stakkars Isak ❤️ På tide å ringe Jonas ❤️❤️ Anonymkode: c4ac7...3b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 2. desember 2016 #2837 Del Skrevet 2. desember 2016 Når det er nevnt, så synes jeg det var problematisk å se sexscenen. Ikke fordi det er homsesex, men at det er lett å glemme at skuespilleren bare er 17 år. Tenkte det samme da Jonas og Eva hadde sex i første sesong, det er unge folk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2838 Del Skrevet 2. desember 2016 14 minutter siden, Nuttery skrev: Man har jo lenge mistenkt at Even er bipolar (og dermed manisk). Men at Sonja mener det er derfor Even har en interesse for Isak? Da har jo denne maniske perioden vart relativt lenge. Herregud nå fikk jeg vondt i hjertet mitt. Jeg ble også overrasket over det Sonja sa. Foreløpig velger jeg å ikke tro på det. En ting er å være manisk, men Even lyser forelskelse. Får det ikke helt til å stemme. Anonymkode: 26b03...697 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 2. desember 2016 #2839 Del Skrevet 2. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble også overrasket over det Sonja sa. Foreløpig velger jeg å ikke tro på det. En ting er å være manisk, men Even lyser forelskelse. Får det ikke helt til å stemme. Anonymkode: 26b03...697 Nuvel. Å ikke sove, å ta inn på (rådyr) suite på Plaza helt randomly, å gå ut midt på natta uten klær for å finne mcdonalds, å bable i vei som han gjorde når han snakka om Pretty Woman: ikke akkurat tegn på stabil og sunn psykisk helse. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 2. desember 2016 #2840 Del Skrevet 2. desember 2016 Det er vel ingen tvil om at han er manisk, spørsmålet er jo om det betyr at han ikke er forelska i Isak. Det tror jeg han er. Stakkars danskene som følger med, her ble de sååååå smigra bare for å få hjertet knust rett etterpå :(( 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå