Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så Noora og William i bogstadveien i dag 😊

Anonymkode: 47c61...548

Ryktes at William er tilbake i siste episode....men, ikke vet jeg. Trodde kanskje alle episodene var spilt inn 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Nuttery skrev:

Fikk nettopp opp Even på Tinder :fnise: Måtte se fire-fem ganger før jeg aksepterte det jeg så...

Oppdatering: Der kom Jonas (Marlon) også!

Hvor gammel er han? 

Anonymkode: 8a3be...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han? 

Anonymkode: 8a3be...fc6

Even (Henrik) er 21 og Jonas (Marlon) er 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reaksjonene til vennene hans er så bra, spesielt Jonas'. Blir nesten rørt. :fnise: Endelig skjer det noe også, begynte å bli litt langtekkelig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Scoop skrev:

Reaksjonene til vennene hans er så bra, spesielt Jonas'. Blir nesten rørt. :fnise: Endelig skjer det noe også, begynte å bli litt langtekkelig.

Samme her, satt berre og gliste heile scena når dei skulle ut, "Treffe Even", var så bra stemning! God gjeng! Dei er virkelig glade i Isak, alt er greit no som dei veit korfor han oppførte seg rart. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud, som jeg griner! Kjenner angsten og nervøsiteten når han dukker opp på døra, og den fryktelige lettelsen og gleden/rushet når man endelig får kline igjen med den man er så forelska i! Hjertet mitt sprekker og tårene spruter! Ble nesten litt våt i trusa :fnise: Wææææ, ser klippet om og om igjen. Føler meg virkelig som 17 år igjen :grine::bond:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff

NB! Også var det veldig deilig å få svaret på om Even sov over eller ikke. Wiiiihu! :hjerte:

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Wanda Maximoff skrev:

NB! Også var det veldig deilig å få svaret på om Even sov over eller ikke. Wiiiihu! :hjerte:

Synes det var en skikkelig søt (og privat) måte og bekrefte det på ja ❤️❤️ Fantastiske Eskild ❤️🎉

Anonymkode: c4ac7...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å sett: 

"oi! Gikk inn feil dør jeg, nææh.. har du besøk. Hei hvem er du! Åja Even 😂 Jeg er Guru Eskild ❤️" 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var en skikkelig søt (og privat) måte og bekrefte det på ja ❤️❤️ Fantastiske Eskild ❤️🎉

Mhm!! Nå må vi få et klipp i morgen. Enten av at de to gutta som snakker sammen om hva som har skjedd eller at Eskild som torturerer Isak etter detaljer! 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å sett: 

"oi! Gikk inn feil dør jeg, nææh.. har du besøk. Hei hvem er du! Åja Even 😂 Jeg er Guru Eskild ❤️" 

Hahaha, hadde vært konge, helt awesome. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men klokka er jo ikke så mye ennå, er jo ikke sikkert han overnatter og Isak har tydeligvis tid til å se meldingen? Jeg vil ha prat, jeg vil vite hva Even har gjort, er han sammen Sonja ennå? Så mange spørsmål :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wanda Maximoff
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eskild😂 

Vil ha morgenklipp fra senga der de prater om situasjonen 

Anonymkode: 152fb...a53

Du fikk det nesten som du ville :fnise: De står på kjøkkenet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...