Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wanda Maximoff

Ok. Episodene pleier å være minimum 20 minutter. Vi kan anta at episoden har minimum 20 minutter den og. Vi har hittil fått nesten 5 minutter. Skal de trykke alt inn før helgen da? :klo: Håper fredagen ikke blir sånt megalangt klipp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Wanda Maximoff skrev:

Ok. Episodene pleier å være minimum 20 minutter. Vi kan anta at episoden har minimum 20 minutter den og. Vi har hittil fått nesten 5 minutter. Skal de trykke alt inn før helgen da? :klo: Håper fredagen ikke blir sånt megalangt klipp. 

Hvorfor håper du ikke på det? Det er jo det eneste som gjør det akseptabelt at de har vært så sparsommelige til nå - at det kommer til å skje masse mot slutten av uka.

Anonymkode: a0d54...676

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor håper du ikke på det? Det er jo det eneste som gjør det akseptabelt at de har vært så sparsommelige til nå - at det kommer til å skje masse mot slutten av uka.

Tror hun mente at hun håper de deler opp episoden litt utover de neste dagene, og at vi ikke må vente helt til fredag og får et kjempelangt klipp da ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper de sprer det litt utover de neste dagene og at vi ikke får femten minutter på fredag like før episoden begynner på tv :P noen minutter her og noen minutter der :P 

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Isak er blå. vi ser chatten fra hans mobil liksom 

Anonymkode: 8c1cc...458

Men hvordan ser du det? 

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan ser du det? 

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Hele sesongen er fra hans perspektiv, både klippene og meldinger, samtaler osv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff

Der så vi Even! ENDELIG!! Litt klein stemning da :P Det ser jo ut som Even prøver å lette litt på stemningen da? 

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isak skulle jo bare satt Even skikkelig på plass nå. Lettere sagt enn gjort, I know....men, f*** så frustrerende å se på :sprettoy:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
5 minutter siden, Krutthøna skrev:

Isak skulle jo bare satt Even skikkelig på plass nå. Lettere sagt enn gjort, I know....men, f*** så frustrerende å se på :sprettoy:

Jeg skjønner Isak. Jeg hadde gjort akkurat det samme selv :P

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit at vi får sett Even og alt, men det skjedde jo faktisk ingenting her heller. Begynner å bli litt trøtt på disse relativt meningsløse klippene. Kanskje jeg forventer for mye, men til at vi er over midtveis i sesongen allerede så syntes jeg det har gått litt treigt hittil.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Nuttery skrev:

Greit at vi får sett Even og alt, men det skjedde jo faktisk ingenting her heller. Begynner å bli litt trøtt på disse relativt meningsløse klippene. Kanskje jeg forventer for mye, men til at vi er over midtveis i sesongen allerede så syntes jeg det har gått litt treigt hittil.

Delvis enig med deg. samtidig så føler jeg at denne ukens klipp hittil bygger opp en stemning og følelse, før det smeller.

Anonymkode: 69441...3ee

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Delvis enig med deg. samtidig så føler jeg at denne ukens klipp hittil bygger opp en stemning og følelse, før det smeller.

Anonymkode: 69441...3ee

Det tror jeg også, men det er da ikke måte på hvor mye de skal dra den ut da.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...