font Skrevet 31. oktober 2016 #1961 Del Skrevet 31. oktober 2016 Jeg er såå spent på hva som skjer videre! Er mye mer engasjert denne sesongen, heier skikkelig på Isak og Even Og jeg blir jo helt tussete av alle de enorme følelsene som formidles i hvert klipp 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 31. oktober 2016 #1962 Del Skrevet 31. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Even sliter nok psykisk. Han har dame og har ikke kommet ut av skapet. Vi vet lite om bakgrunnen hans, så han kan ha hatt dårlige erfaringer. Gjetter at både han og Isak har en vei å gå før de ev. kommer ut av skapet og blir et par. Anonymkode: 5ab55...6af Ja, det tror jeg óg. Han sliter visst med søvn, og kommentaren til Sonja kan tyde på at han har litt problemer med alkohol. Men kan han være bifil tro? Det blir sikkert mye frem og tilbake. De kommer vel til å ha en diger krangel om at de ikke kan skjule det mer. Kanskje det ender som på "Fucking Åmål", om noen har sett den? De kommer ut fra doen på skolen etter en lang samtale og bare "Nu ska vi hem och knulla!" 😁 Så går de derifra hånd i hånd! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 31. oktober 2016 #1963 Del Skrevet 31. oktober 2016 Ååååh, elsker Fucking Åmål! Må vel se den igjen snart 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 31. oktober 2016 #1964 Del Skrevet 31. oktober 2016 Haha, jeg tenkte faktisk på Fucking Åmål og så noen klipp på YouTube i går kveld. "Tadaa, här är jag med min nya tjej! Flytta på er, nu ska vi hem och knulla!" Hvem vet, kanskje Isak og Even ramler ut fra en dass mot slutten av sesongen og bare "tadaa, här är jag med min nya kille!" Det hadde vært noe 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1965 Del Skrevet 31. oktober 2016 Åå, med de to forrige sesongene så klarte jeg helt fint å vente til fredag og se alt sammen samlet. Nå sitter jeg jo faen meg på skam-sida og oppdaterer konstant. Anonymkode: 69441...3ee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 31. oktober 2016 #1966 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Jeg, personlig, begynte å mimre om Geography club som alt i alt ender med at gutta slår opp. Endret 31. oktober 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1967 Del Skrevet 1. november 2016 Jeg er altfor engasjert i denne sesongen. Føler at jeg har kjærlighetssorg, oppdaterer konstant, tenker på Isak og Even hele tiden. Klarer såvidt å jobbe! Anonymkode: 152fb...a53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 1. november 2016 #1968 Del Skrevet 1. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er altfor engasjert i denne sesongen. Føler at jeg har kjærlighetssorg, oppdaterer konstant, tenker på Isak og Even hele tiden. Klarer såvidt å jobbe! Anonymkode: 152fb...a53 Jeg også, men jeg antar at det var fordi jeg hadde verdens største forelskelse på to jenter i min ungdomstid og dermed kremt kremt kjenner meg igjen i nesten alt, også den store skrekken med at man egentlig skal innrømme hvorfor man svermer rundt noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 1. november 2016 #1969 Del Skrevet 1. november 2016 Aww! Elska klinescena i bassenget med soundtracken til Romeo & Juliet til. Hvor mye hørte jeg ikke på den musikken selv da jeg gikk på videregående og var stormende forelsket. :):) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1970 Del Skrevet 1. november 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Igjen - kjempeprestasjon av Tarjei Sandvik Moe i det siste klippet. Ser såå godt alle følelsene til Isak - kom på at han hadde glemt kompisens bursdag, og ser skuffelsen av at han innser han begynner å gli bort fra kompisene/dårlig samvittighet for å ha glemt bursdagen i ansiktet hans når han hører om det som skjedde på bursdagen, sikkert samtidig som han tenker mye på Even. Utrolig mye som formidles på korte sekunder her! Anonymkode: b048f...5e1 Tarjei Sanvik Moe er generelt veldig god! Jeg er imponert av guttene i Skam (bortsett fra William), spesielt Tarjei som spiller Isak. Anonymkode: 26b03...697 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1971 Del Skrevet 1. november 2016 Jeg tror at Sana kommer til å hjelpe Isak ut av skapet. Tror hun har litt mer rolle denne sesongen, da det var mye fokus på Noora, Vilde og de andre i de forrige sesongene. Anonymkode: 901ad...123 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1972 Del Skrevet 1. november 2016 Jeg blir utrolig stressa av at det ikke har kommet ut noe i dag! Hvor er Even?? Jeg blir også litt stressa av at Isak glir mer og mer bort fra kompisene sine. Jeg tror ikke det vil gjøre ham lykkelig å miste dem Anonymkode: 753ca...807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1973 Del Skrevet 1. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at Sana kommer til å hjelpe Isak ut av skapet. Tror hun har litt mer rolle denne sesongen, da det var mye fokus på Noora, Vilde og de andre i de forrige sesongene. Anonymkode: 901ad...123 Jepp, jeg tror Sana har skjønt det! Ut i fra de blikkene hun ga Isak i klippet om evolusjonsteorien når hun Emma kom bort og Isak virket helt uinteressert Anonymkode: dc85c...3bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 1. november 2016 #1974 Del Skrevet 1. november 2016 7 timer siden, Sol79 skrev: Aww! Elska klinescena i bassenget med soundtracken til Romeo & Juliet til. Hvor mye hørte jeg ikke på den musikken selv da jeg gikk på videregående og var stormende forelsket. :):) Åh ja, I'm kissing you med Des'ree minner meg om min første kjæreste på ungdomsskolen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1975 Del Skrevet 1. november 2016 Det er nok veldig overdrevet. Dessverre. Anonymkode: 472ba...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1976 Del Skrevet 1. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir utrolig stressa av at det ikke har kommet ut noe i dag! Hvor er Even?? Jeg blir også litt stressa av at Isak glir mer og mer bort fra kompisene sine. Jeg tror ikke det vil gjøre ham lykkelig å miste dem Anonymkode: 753ca...807 Jeg har ikke fulgt med på alt - det rekker jeg ikke, men hvis det er tilfellet så er jo det synd. Folk får snakke for seg selv, og ut i fra det jeg kan se så er vel det helt vanlig i den perioden. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at Sana kommer til å hjelpe Isak ut av skapet. Tror hun har litt mer rolle denne sesongen, da det var mye fokus på Noora, Vilde og de andre i de forrige sesongene. Anonymkode: 901ad...123 Hva slags skap da? En skapelse eller? Som sagt, jeg har ikke hatt mulighet til å følge med på alt. Anonymkode: 472ba...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1977 Del Skrevet 1. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som sagt, jeg har ikke hatt mulighet til å følge med på alt. Anonymkode: 472ba...939 Har du fulgt med i det hele tatt? Anonymkode: a83b7...182 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 1. november 2016 #1978 Del Skrevet 1. november 2016 Jeg fikk en syk vibb på Emma. Jeg har på følelsen av at hun er gutt, født i feil kropp. I første episode sier jo Isak at hun likner på hun jenta som ser ut som en gutt i Stranger Things........ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1979 Del Skrevet 1. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke fulgt med på alt - det rekker jeg ikke, men hvis det er tilfellet så er jo det synd. Folk får snakke for seg selv, og ut i fra det jeg kan se så er vel det helt vanlig i den perioden. Hva slags skap da? En skapelse eller? Som sagt, jeg har ikke hatt mulighet til å følge med på alt. Anonymkode: 472ba...939 Han er jo homofil. Anonymkode: 901ad...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 2. november 2016 #1980 Del Skrevet 2. november 2016 Håper det kommer klipp i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå