ankara Skrevet 18. juni 2016 #1601 Del Skrevet 18. juni 2016 11 timer siden, Mortem skrev: Har ikke vært noen tegn på at hun kan være det. What? Har du fulgt med de siste 3-4 episodene? Var også hint allerede i sesong 1 da hun ble kåt av sminke og klær, fremfor å snakke om William. Vært flere hint denne sesongen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #1602 Del Skrevet 18. juni 2016 Den 13. juni 2016 at 20.24, AnonymBruker skrev: Helt enig i at hun som spiller Noora er kjempepen. Jeg syns rett og slett hun og William er et flott par. Selv om han ikke er helt klassisk pen, kanskje, har han et veldig interessant utseende som gjør ham veldig kjekk. Og så ser han ganske voksen ut for alderen, som sikkert forklarer at mange voksne damer syns han er kjekk også (ikke at de bør snakke så høyt om det, da, siden han tross alt bare er 19 år). Når det gjelder språket, hører jeg ungdom på treninggssenteret og i butikker her jeg bor på Østlandet som snakker akkurat sånn. Så det tror jeg er veldig realistisk for ungdommer herfra. Anonymkode: 55971...2d4 Synes du han ser voksen ut for aldern? Jeg har hele tiden synes han ser så ung ut for aldern jeg. Synes gutte Chris ser mer voksen ut for aldern. Og de 19-åringene jeg kjenner ser eldre ut enn William synes jeg. Anonymkode: e679f...876 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. juni 2016 #1603 Del Skrevet 18. juni 2016 Syns william ser ut som han er 19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 18. juni 2016 #1604 Del Skrevet 18. juni 2016 To av Skam-skuespillerne kom inn på Teaterhøgskolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #1605 Del Skrevet 18. juni 2016 3 minutter siden, Kelsi skrev: To av Skam-skuespillerne kom inn på Teaterhøgskolen Gleder meg allerede til å se "Eskild" på landets teaterscener. Jente-Chris, nja.. Anonymkode: 5a670...b92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 18. juni 2016 #1606 Del Skrevet 18. juni 2016 Men har ikke Vilde rota med gutter? Eller pratet hun bare om at hun ville det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 18. juni 2016 #1607 Del Skrevet 18. juni 2016 5 timer siden, ankara skrev: What? Har du fulgt med de siste 3-4 episodene? Var også hint allerede i sesong 1 da hun ble kåt av sminke og klær, fremfor å snakke om William. Vært flere hint denne sesongen. Jada, har fulgt med. Chillax Mulig hukommelsen ikke henger helt på greip. Får bare vente å se da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 21. juni 2016 #1608 Del Skrevet 21. juni 2016 Får vi ingen oppdateringer nå i sommerferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #1609 Del Skrevet 25. juni 2016 Ser ut som de driver med innspilling nå julieandem og Kristina.odegaard på insta har lagt ut bilde Anonymkode: bbd6f...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1610 Del Skrevet 29. juni 2016 Den neste sesongen skal handle om Isak! Litt skuffet, hadde håpet på Vilde..:) TS Anonymkode: 26ebc...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 29. juni 2016 #1611 Del Skrevet 29. juni 2016 Litt skuffa jeg og. Hadde håpet at vi fikk følge jentegjengen videre. Men kan jo være at Isak får mer med jentene å gjøre. Håper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 29. juni 2016 #1612 Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg syns det er helt supert at det skal handle om Isak, var akkurat det jeg håpte. Og det betyr sikkert at Eskild får en rolle til høsten også, noe som er bra. Men jeg håper jo jentene er en del med også, da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1613 Del Skrevet 29. juni 2016 Veldig bra at det ble Isak. Hadde blitt så forutsigbart og såpeopera med en av jentene. Anonymkode: 7f0b8...dbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 29. juni 2016 #1614 Del Skrevet 29. juni 2016 Isak 😁 er fornøyd, jeg. Liker han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 29. juni 2016 #1615 Del Skrevet 29. juni 2016 Blir spennende å få se guttenes perspektiv på ting også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Birti Skrevet 29. juni 2016 #1616 Del Skrevet 29. juni 2016 Iih! Så gøy! Innmari synd at ungdommen nå til dags har så skrekkelig lang sommerferie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. juni 2016 #1617 Del Skrevet 29. juni 2016 Bra med Isak. Homofili er jo også dessverre en høyst aktuell problemstilling, vil tro mange unge sliter. Særlig etter de siste grusomme hendelsene i Orlando. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1618 Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg synes det er skikkelig skuffende at de skal gå for Isak. Ikke bare fordi jeg ville sett noen andre (Isak i seg selv vil jeg gjerne se mer om), men fordi jeg føler avgjørelsen kommer av ønske om mer populæritet fra produsentene. De ønsker å dra inn gutta som like entusiastiske seere som jentene, og velger derfor en outsider som aldri har tilhørt de fem hovedfigurene. Med tanke på hvordan de har fremstilt serien, hva de har sagt offisielt som målgruppe for serien (jenter på 15-16 år), og hele imaget om å følge en jentegjeng gjennom VGS tror jeg de vil faile skikkelig med dette. Typisk hva som skjer med en god serie når den blir for populær og produsentene begynner å tenke penger istedet for kvalitet. (Guttene kunne heller hatt en "egen" serie, det er jeg enig i) Anonymkode: d455f...38e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. juni 2016 #1619 Del Skrevet 29. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er skikkelig skuffende at de skal gå for Isak. Ikke bare fordi jeg ville sett noen andre (Isak i seg selv vil jeg gjerne se mer om), men fordi jeg føler avgjørelsen kommer av ønske om mer populæritet fra produsentene. De ønsker å dra inn gutta som like entusiastiske seere som jentene, og velger derfor en outsider som aldri har tilhørt de fem hovedfigurene. Med tanke på hvordan de har fremstilt serien, hva de har sagt offisielt som målgruppe for serien (jenter på 15-16 år), og hele imaget om å følge en jentegjeng gjennom VGS tror jeg de vil faile skikkelig med dette. Typisk hva som skjer med en god serie når den blir for populær og produsentene begynner å tenke penger istedet for kvalitet. (Guttene kunne heller hatt en "egen" serie, det er jeg enig i) Anonymkode: d455f...38e Enig i dette. Men så har alt frk Andem tar i en tendens til å bli til gull, så jeg håper jeg blir positivt overrasket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1620 Del Skrevet 29. juni 2016 Unnskyld meg, men har dere sett traileren?! Hahahaha, jeg dør av hvor pervers den er... http://skam.p3.no/ Først ser du mange gutter står og spruter vann på hverandre, og så ser du Isak bare sitter og ser på. Så kaster Jonas en melkekartong slik at all melken spruter i ansiktet på Isak (får noen andre assosiasjoner til andre ting enn melk her?). Noen andre enn meg som tenker ekstremt koffert når det gjelder den traileren der? Skal ikke dette være en serie som er rettet mot 15-18 åringer?? Eller er det bare jeg som ser det? Anonymkode: 05336...0a1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå