Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Clarity skrev:

Dette klippet fra TV 2 må dere se! Noe så pinlig!

Å herreguuud..:bond::scorpis:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den 7.6.2016 at 0.07, Maleficenta skrev:

Nei det er ikke lov å kritisere noe i denne serien nei..  Jeg vet ikke om noen ungdommer da jeg gikk på skolen som fant ibsen interressant. Kanskje det var det den gangen du var ungdom på hva 50 tallet?

Er i omtrent samme aldersgruppe som serien sikter mot, og kan si at "ingen" jeg vet om er genuint interessert i ibsen annet enn for skoleoppgaver. Er jo mulig at de fikk "et dukkehjem" som en skoleoppgave, for det vet jeg at vi har hatt om gjentatte ganger i norsken. Virker jo ikke som om William var seriøs, og han kødda jo om at hun skulle lese den.

Anonymkode: 79e2e...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juami
3 timer siden, Clarity skrev:

Dette klippet fra TV 2 må dere se! Noe så pinlig!

Er det fra Elle-festen? Så bare ett par spørsmål fra reporteren før jeg bare måtte skru av. Ble bare mer og med klossete og flaut! Stakkars gutter. Til og med jeg kunne gjort en bedre jobb der:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er i omtrent samme aldersgruppe som serien sikter mot, og kan si at "ingen" jeg vet om er genuint interessert i ibsen annet enn for skoleoppgaver. Er jo mulig at de fikk "et dukkehjem" som en skoleoppgave, for det vet jeg at vi har hatt om gjentatte ganger i norsken. Virker jo ikke som om William var seriøs, og han kødda jo om at hun skulle lese den.

Anonymkode: 79e2e...f0d

jeg har sagt det før, og sier det igjen: Det at man ikke kjenner noen personlig, betyr ikke at de ikke finnes. Det betyr bare at omgangskretsen din er begrenset. Det betyr ihvertfall IKKE at manusforfatterne IKKE har ment at referansen skal bety noe.

Anonymkode: b1d4f...1c2

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Juami skrev:

Er det fra Elle-festen? Så bare ett par spørsmål fra reporteren før jeg bare måtte skru av. Ble bare mer og med klossete og flaut! Stakkars gutter. Til og med jeg kunne gjort en bedre jobb der:fnise:

Det er fra Elle-festen ja :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stakkars gutter! Hun var ganske frekk da. Du ser død ut i ansiktet - hvem er det som sier noe sånn da? Guttene kom godt ut av det da :)

Anonymkode: bbd6f...497

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Blir nesten sint på guttas vegne etter det intervjuet der. For en tragisk måte å spørre spørsmål på! Og så mye fornærmelser. 

Anonymkode: d455f...38e

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt elendig intervjuer. Hun fornærmer intervjuobjektene og lager klein stemning. Hvordan har hun fått den jobben? 

Anonymkode: 330d0...fb0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Reporteren er søsteren til en idoldeltager i år, og fikk litt skjermtid under idol. Hun har litt spesiell humor (jeg synes den er morsom) og tror det er derfor tv2 har satt henne til å være reporter.

Anonymkode: ef5b8...4bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ellefest?  Ut i fra bildene på Instagram skulle en tro det var William/Thomas fest.  Stakkars stakkars gutt :icon_frown:  

Anonymkode: b746a...1ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, er det ingen som eier humor lenger? Det er jo åpenbart at "journalisten" bare tuller og at det er meningen at hun skal være klein. Fatter ikke at folk faktisk tar det seriøst.

Anonymkode: 019cd...a5a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, er det ingen som eier humor lenger? Det er jo åpenbart at "journalisten" bare tuller og at det er meningen at hun skal være klein. Fatter ikke at folk faktisk tar det seriøst.

Men hun er jo ikke morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun finnes jo ikke morsom.

Dersom dette skulle være et forsøk på stuntreportasje, så bommet hun/TV2 grovt. For det er noen forutsetninger som må være på plass dersom man skal gjennomføre et vellykket stuntintervju.

- Reporter må være godt forberedt og ha gjort mye research om intervjuobjektene på forhånd.
- Intervjuobjektene må enten ha mye mediatrening, en teaterfaglig bakgrunn/være kjent for å være rappkjeftet, eller rett og slett være forberedt på hva som kommer.

Her virket reporteren som noe de hadde hentet inn som tilkallingsvikar en halvtime før hun skulle på lufta. Og Thomas og Hermann har på lik linje med andre av SKAM-skuespillerne blitt skjermet fra media/journalister, og har dermed minimalt med mediatrening. Så jeg vil vel påstå at den såkalte stuntreportasjen var en ren katastrofe. Man så jo at Thomas og Hermann rett og slett ikke skjønte hva som foregikk, men at de prøvde å være høflige etter beste evne.

Anonymkode: 790a0...20f

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Juami skrev:

Herregud. Journalisten var skikkelig klossete. Fikk ikke sett hele.den stoppa opp midt i. Men ser akkurat der det stopper at Thomas ser på Herman med et blikk som sier. Fy faen så weird hun er

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka

Syns Fanny er dritmorsom, jeg. Har fulgt bloggen hennes i flere år. Kan skjønne at det ikke virker morsomt for folk som ikke har den type humor, men sånn er det jo med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 timer siden, Notatboka skrev:

Syns Fanny er dritmorsom, jeg. Har fulgt bloggen hennes i flere år. Kan skjønne at det ikke virker morsomt for folk som ikke har den type humor, men sånn er det jo med alt.

Folk som kjenner til henne syns nok hun er morsom. Jeg oppdaget først noen timer etterpå at det var hun som hadde gjort intervjuet, og da kom jeg på bloggen hennes og den rare humoren, da var det jo litt morsomt. Men for de som ble intervjuet og overhode ikke skjønte humoren, og for alle som så på og ikke ante hvem hun var, ble det ikke særlig morsomt dessverre. Men det er jo ikke hennes feil, hun gjorde bare det TV2 har fortalt henne hun skal gjøre. Her er det TV2 som har bommet litt..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.6.2016 at 21.11, literally skrev:

Folk som kjenner til henne syns nok hun er morsom. Jeg oppdaget først noen timer etterpå at det var hun som hadde gjort intervjuet, og da kom jeg på bloggen hennes og den rare humoren, da var det jo litt morsomt. Men for de som ble intervjuet og overhode ikke skjønte humoren, og for alle som så på og ikke ante hvem hun var, ble det ikke særlig morsomt dessverre. Men det er jo ikke hennes feil, hun gjorde bare det TV2 har fortalt henne hun skal gjøre. Her er det TV2 som har bommet litt..

Kanskje hun er morsom skriftlig. Betyr ikke at hun er egnet til å intervjue folk på tv

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser at flere tror ISAK får sesong 3. Jeg henger meg på denne. I midten av sesong 2 får man se at Isak setter seg inn i bilen med Chris (dette blir observert av Noora og William). Men vi får aldri vite noe mer..? Enda en grunn til at jeg tror Isak blir neste ut!

Anonymkode: 9870b...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...