Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde bange anelser av å sette igang et klipp med tittel "Trussel". Men desto større opptur! Dette er det beste jeg har sett siden Noora tok William når han snakket stygt til Vilde. Noora, altså! Hail to the chief!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror nikko eller hva han het, blir å gjøre noe sykt nå. Siden han er slik som han er. Og kan hende william blir å be nnoora back off broren.  

Meen, håper william får vite det slår broren I tryne!

Anonymkode: a8169...9b2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Magnifiq skrev:

Dette tenkte jeg også. Håper noen som kanskje har vært utsatt for det samme ser at det hjelper å dele det med noen.

Ja! Spesielt med tanke på at det er så mange som ser opp til Noora. Som en sterk, vakker og klok jente. At hun også har gått i kjelleren, at hun også sliter og føler seg skitten. Men at hun virkelig tar motet til seg, betror seg til vennene sine og skjønner at dette ikke er hennes feil. Tror alle ungdommer (og voksne!) i dette landet virkelig har godt av denne serien, Noora, William, Nikko og alle de andre jentene.  Denne serien er så utrolig bra skrevet. Så genialt produsert og markedsført. Det er jo en grunn til at "alle" ser på Skam. Den treffer 13 år gamle jenter, likeså 40 åringer. Håper dette er retningen norsk film og TV velger å gå.   

Endret av Snømusa
Skriveleifer
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

FOR en badass!!! Gah. Jeg lo evil laugh-en min da hun bare kicka ass!! :D

Anonymkode: ae4c5...237

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for siste klipp! Nå gjenstår det å fortelle W...klarer ikke helt å slappe av enda altså! Ei litta liste over ting jeg fortsatt lurer på:

- HVA er greia med Mari? Hun ble vel ikke introdusert hvis hun ikke var viktig?

- hva skjer med yakuzafolka? Og blir W anmeldt for en flaskeknusinga? Sana sa vel at noen hadde filma de

- Isak, yakuzafolka og Chris, får vi noen svar der? 

- sana og den instakontoen som har slengt dritt til henne

så mange ting jeg må få svar på, og det er jo bare to hele episoder igjen! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, literally skrev:

Herreguud, det nyeste klippet!! Noora er tilbake!! :laugh:

Enig. Noora ass :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenk om neste sesong handler om William...

Anonymkode: 7f0b8...dbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om neste sesong handler om William...

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Neppe. Han er jo ferdig på skolen. Er nok en av jentene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rosalie skrev:

Neppe. Han er jo ferdig på skolen. Er nok en av jentene.

Jeg tviler på at det blir ham, men det hadde vært morsomt om en gutt var i fokus neste sesong. En sesong om William eller Isak kunne jeg godt sett. Men da ville det blitt lite om jentegjengen, som jeg gjerne kan ha mer av neste sesong. Egentlig håper jeg de bare har fokus på jentegjengen som helhet neste sesong, men om de følger malen, blir det vel en enkeltperson. Men det blir rart om Noora nesten ikke skal være med f.eks. Derimot syns jeg det var veldig greit at Eva kom i bakgrunnen i sesong 2, men jeg ble aldri så veldig engasjert i hennes greier.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vera Vinge skrev:

Men det blir rart om Noora nesten ikke skal være med f.eks. Derimot syns jeg det var veldig greit at Eva kom i bakgrunnen i sesong 2, men jeg ble aldri så veldig engasjert i hennes greier.

Støttes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Belle de Jour skrev:

Hurra for siste klipp! Nå gjenstår det å fortelle W...klarer ikke helt å slappe av enda altså! Ei litta liste over ting jeg fortsatt lurer på:

- HVA er greia med Mari? Hun ble vel ikke introdusert hvis hun ikke var viktig?

- hva skjer med yakuzafolka? Og blir W anmeldt for en flaskeknusinga? Sana sa vel at noen hadde filma de

- Isak, yakuzafolka og Chris, får vi noen svar der? 

- sana og den instakontoen som har slengt dritt til henne

så mange ting jeg må få svar på, og det er jo bare to hele episoder igjen! 

Voila! http://skam.p3.no/2016/05/12/allah9753/ 

Anonymkode: 35834...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FUCK YEAH!!! :bolledeig:

DETTE trengte jeg! Noora har det fortsatt i seg! Utrolig digg at hu endelig fikk klappa igjen kjeften på Niko! Nydelig, Noora! NYDELIG!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duvet

Men hva skjer med traileren til sesong 2 av Skam? Er dette noe som skjer? Det hadde jo vært ganske så sykt, spesielt nå etter det som har skjedd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voila! http://skam.p3.no/2016/05/12/allah9753/ 

Anonymkode: 35834...781

Så at det var noen fra riot club ja :) bare lurer på om vi finner ut hvorfor de gjør det og hvem i gjengen det er! Og selv om det ikke var hun jamila/hijabpolitiet, har de tydeligvis en litt anstrengt relasjon som jeg er nysgjerrig på. Men om sana blir neste sesongs hovedperson så blir det vel da vi får vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 minutter siden, Duvet skrev:

Men hva skjer med traileren til sesong 2 av Skam? Er dette noe som skjer? Det hadde jo vært ganske så sykt, spesielt nå etter det som har skjedd

Jeg har alltid tolket traileren som en slags drøm. Noora hadde veldige fordommer mot William, og de vises i traileren. Så er hun plutselig en av jentene som har vært med William, noe hun sverget på å ikke bli. Også mindføkka de oss litt med den festen til Nico :P tror jeg da! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duvet
Et øyeblikk siden, Belle de Jour skrev:

Jeg har alltid tolket traileren som en slags drøm. Noora hadde veldige fordommer mot William, og de vises i traileren. Så er hun plutselig en av jentene som har vært med William, noe hun sverget på å ikke bli. Også mindføkka de oss litt med den festen til Nico :P tror jeg da! 

Ja det må jo være noe slikt! Man ser jo også relasjonene til den festen til Nikolai med transen osv, så er vel bare en ''drøm''. Ble bare litt overrasket når jeg så traileren først nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.5.2016 at 16.04, Belle de Jour skrev:

Jeg tenker sånn ca akkurat det samme som deg. Blir enda mer nysgjerrig på hva Mari sin rolle vil bli nå. Mange har jo håpet at hun passet på Noora og kunne fortelle at ingenting skjedde, men hun har jo vært vitne til at N blacka, ble kledd naken og lagt i senga, muligens også sett at hun ble fotografert (og forhåpentligvis ikke voldtatt), for så å sove i samme seng med henne og Nico. Så hva i alle dager...! 

Hva?

Det er en tv-serie, og det begrenser seg litt om hvor jordnær den er, men hvorfor kalles serien for skam? Hva er det å skamme seg over? Kanskje de litt ufine i mot hverandre, men alle er vel det når de er i den alderen? På en annen side så har ikke alderen noe med saken å gjøre mener nå jeg. Serien er ganske bra egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker
2 timer siden, Belle de Jour skrev:

Hurra for siste klipp! Nå gjenstår det å fortelle W...klarer ikke helt å slappe av enda altså!

Tror du psykopatbroren ble nøytralisert av den samtalen? Det var en seier for Noora der og da, men han vil nok ikke slå seg til ro med å bli satt på plass på den måten. Han kommer til å finne på et eller annet skal du se... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...