Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke i kveld om en times tid at Nikolai og Noora skal møtes? Tipper Nikolai sitter der og venter, og så dukker politet opp! Eller tipper og tipper, håper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antar at det dukker opp et klipp litt over syv ja, da de skulle møtes. Men regner med at resten av gjengen vet det siden hun viste meldingene hun hadde fått av ham? Så håper de har pønsket ut noe lurt. De siste dagene har alt vært så bra at jeg frykter noe skikkelig dramatisk, men samtidig sluttet jo det verste dramaet i sesong en ganske tidlig. De siste episodene gikk ut på at Eva kom seg litt videre og fant mer ut hva hun ville, samt konfronterte Jonas og Isak. Så det er jo lov å håpe at det går bra i dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Vera Vinge skrev:

Huff, den var jo fæl. Ikke helt min type humor, greit nok, men syns den gjorde litt narr av veldig unge skuespillere (tenker spesielt på hvordan det blir gjort et poeng av fysiske særtrekk).

Enig. Patetisk å latterliggjøre nesen til en gutt på 18 år på den måten. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damn gurl!! Noora ass :hoppendeglad: Kunne ikke kommet på en bedre måte å gjort det på. Håper hun går vidre med det og at Nikolai faktisk havner bak murene.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med i skam-gruppa på Facebook, og herregud... de er så unge!!! "Hæ,  sender de direkte fra cafeen nå???",  "hva mente hun egentlig med den såpa i dusjen?"  

:klaske:

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, missdior skrev:

Er med i skam-gruppa på Facebook, og herregud... de er så unge!!! "Hæ,  sender de direkte fra cafeen nå???",  "hva mente hun egentlig med den såpa i dusjen?"  

:klaske:

:fnise: Ekstra gøy når mange av disse unge mener at voksne ikke burde se Skam fordi "det er kun for oss i tenårene!"

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noora👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymkode: 152fb...a53

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅH HERREGUD NOORA!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Sykeste comebacken.

Nå fikk jeg lyst til å studere jus:fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gud for denne serien. SER DERE, JENTER, det er faen meg ikke din feil at du blir utnytta av en jævla drittsekk av en gutt. Det er heller ikke farlig å fortelle det til noen. Det er mye bedre å ikke la seg presse!!!! Ååå. Denne serien er så bra for dagens ungdom. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq
3 minutter siden, Snømusa skrev:

Takk gud for denne serien. SER DERE, JENTER, det er faen meg ikke din feil at du blir utnytta av en jævla drittsekk av en gutt. Det er heller ikke farlig å fortelle det til noen. Det er mye bedre å ikke la seg presse!!!! Ååå. Denne serien er så bra for dagens ungdom. 

Dette tenkte jeg også. Håper noen som kanskje har vært utsatt for det samme ser at det hjelper å dele det med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...