Rosalie Skrevet 17. mai 2016 #861 Del Skrevet 17. mai 2016 Alle skulle hatt en William i livet sitt. Og slike venner. ❤️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #862 Del Skrevet 17. mai 2016 Nå er det kleint å være de folka som skrev kronikker om psykopaten William 😂 Anonymkode: 33d94...e36 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 17. mai 2016 #863 Del Skrevet 17. mai 2016 Var så deilig at Noora endelig åpna seg for noen, for har og er forstatt så vondt å se på hvordan hu har det. Får helt vondt inni meg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poussey Skrevet 17. mai 2016 #864 Del Skrevet 17. mai 2016 Nå håper jeg snart vi får en avslutning på de vonde spekulasjonene. Jeg håper virkelig at Noora ikke har blitt voldtatt. Jeg håper også at Noora snart forteller William alt, ellers kan det være veldig ødeleggende hvis han brått får se nakenbildet av henne i brorens seng. Jeg får helt angst av tanken på at N&W ikke lenger er sammen W har jo blitt den kosebamsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #865 Del Skrevet 17. mai 2016 Dette var en perfekt snutt! Jeg vil også ha en sånn snill og god kjæreste som William har blitt... Anonymkode: 3d2b2...4c2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #866 Del Skrevet 17. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette var en perfekt snutt! Jeg vil også ha en sånn snill og god kjæreste som William har blitt... Anonymkode: 3d2b2...4c2 Den store ildprøven på om William faktisk er en god og snill kjæreste kommer den dagen han får vite om det som skjedde på festen til psykopat-broren. For han kommer til å få vite det til slutt, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 17. mai 2016 #867 Del Skrevet 17. mai 2016 Håper virkelig at William får vite alt dette av Noora, og ikke gjennom noen andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pissmaur Skrevet 17. mai 2016 #868 Del Skrevet 17. mai 2016 Endeliiiiig! Et klipp med litt progresjon:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nutella Skrevet 17. mai 2016 #869 Del Skrevet 17. mai 2016 (endret) . Endret 17. mai 2016 av nutella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 17. mai 2016 #870 Del Skrevet 17. mai 2016 Et øyeblikk siden, nutella skrev: Det var litt sært at hun viste LEGEN den meldingen fra Nico? Eller er det bare meg? Syns det var smart jeg. Hun skulle jo fortelle hva som hadde skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 17. mai 2016 #871 Del Skrevet 17. mai 2016 ELSKER at den delen der de går inn til legen og det er i samme stil som da de i sesong 1 bar en avdrukket Vilde hjem! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #872 Del Skrevet 17. mai 2016 Ansiktsuttrykkene til Vilde er priceless😂 Anonymkode: 152fb...a53 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 18. mai 2016 #873 Del Skrevet 18. mai 2016 Den 15.5.2016 at 11.11, AnonymBruker skrev: Her er det mange fanatiske fans som ikke klarer å se Williams feil. Ikke rart at kvinner er i dårlige forhold når man ser på alle unnskyldningene for William her i tråden. Det verste er at de fleste her i tråden er godt over aldersmålgruppen. Anonymkode: 07b78...464 Akkurat. Skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 18. mai 2016 #874 Del Skrevet 18. mai 2016 11 timer siden, PseudonymBruker skrev: Den store ildprøven på om William faktisk er en god og snill kjæreste kommer den dagen han får vite om det som skjedde på festen til psykopat-broren. For han kommer til å få vite det til slutt, det er det ingen tvil om. Støttes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 18. mai 2016 #875 Del Skrevet 18. mai 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Endelig! Så godt at hun fortalte det til jentene Nå håper jeg Noora ser hvor glade de er i henne. Endelig fikk vi se hele gjengen sammen igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 18. mai 2016 #876 Del Skrevet 18. mai 2016 Og så jeg som ville vente til freddan med å finne ut hva som skjedde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 18. mai 2016 #877 Del Skrevet 18. mai 2016 Morsom parodi! : http://www.side2.no/video/sjekk-denne-hysteriske-skam-parodien/3423224832.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 18. mai 2016 #878 Del Skrevet 18. mai 2016 For en flott venninnegjeng! Så godt å se den omsorgen de har for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #879 Del Skrevet 18. mai 2016 Angrer på at jeg har sett klippene gjennom denne uken. Må se det på nytt med kjæresten på fredag, og det er så sinnsykt kjedelig for tiden. Ble veldig glad for gårsdagens avslutning, men det var ikke før jeg hadde gjespet meg gjennom nesten 20 minutter med boredom. Nå som Noora har fortalt de andre jentene, så håper jeg at det blir litt fortgang i tingene, og at tiden med 15 min lange dialoger mellom Noora og William er forbi. Anonymkode: 019cd...a5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #880 Del Skrevet 18. mai 2016 Den 15. mai 2016 at 16.20, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke problemet ditt? Blir du oppgitt av at vi tilgir W? Hva gjør du når noen du liker/er glad i gjør noe dumt? Avviser du dem? Unnskylde dårlig oppførsel? Vi gjør jo ikke det? Det er ikke greit å lyve, men det finnes forskjell på løyn. Har du aldri gjort noe mindre bra for å beskytte noen du er glad i? Det er ikke sånn at jeg unnskylder W og sier at det er greit at han banket opp folk. Det er ikke en unnskyldning for dårlig oppførsel, det er grunnen til at han gjør det. Du skjønner forskjellen, gjør du ikke? Så du mener altså at samme hvorfor en person oppfører seg dårlig så er det etisk feil og at denne personen med et blir en forferdelig person og blablabla? Kan du fortelle med eksakt hva "den dårlige oppførselen han utviser" er? Anonymkode: 13e0c...dbd Dette blir bare for dumt. Argumentasjonsteknikkene mange av dere bruker er jeg lite begeistret for. Jeg har ikke et "problem". At du bruker formuleringer som å "tilgi W" indikerer jo at du lever deg fryktelig mye inn i denne serien. Ikke noe galt i det i seg selv, men du har åpenbart et farget syn. Hvem var det han beskyttet da han knuste en flaske i hodet på noen? Hvem var det han beskyttet da han oppførte seg dårlig mot Vilde, løy til henne og ledet henne an når han ville komme seg inn på Noora? I innlegget mitt poengterer jeg forskjellen mellom en unnskyldning og forklaring, så jeg ser ikke hvorfor du føler et behov for å skrive det. Jeg ser denne forskjellen tydelig, men jeg kritiserer de som ikke gjør det. Dette gjelder for mange. Muligens ikke deg, men da er det ikke deg jeg kritiserer heller. Jeg er ikke interessert i å diskutere dette lenger. Dere får kose dere med Skam-serien og denne tråden uten et snev av kritikk. Det er sjeldent jeg har sett kritikk av en serie i en tråd blir tatt på et så personlig plan. Anonymkode: 07b78...464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå