smartbimbo Skrevet 19. mars 2016 #81 Del Skrevet 19. mars 2016 Ååhh jeg vil at Noora og William skal bli noe jeg! Ser for meg at William egentlig ikke er den playeren som de skal ha det for seg at han er.. Det er ikke sikkert at han og Vilde har ligget sammen heller. Jeg tror aldri William har nevnt det i serien? Jeg satt å ventet på et kyss i slutten av episoden.. Og dere - husker dere ikke at Vilde var på doen og gråt? Vi så vel aldri at hun kom ut igjen?! Et scenario kan jo være at hun har sovnet der døddrukken, og at hun kommer ut når Vilde og William er i senga/spiser frokost sammen. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 20. mars 2016 #82 Del Skrevet 20. mars 2016 Det håper jeg også, nå er det i hvert fall ingen tvil om at de liker hverandre Jeg tror heller ikke William er så ille som han først var fremstilt som, han er nok en gutt med litt spesielle familieforhold.. Tror jeg må se episoden der han og Vilde rota (sorry, hooka ) igjen. Tror han sa noe til Noora som at "det var hun som ville ha sex med meg". Savner en update fra dem fra når de våknet opp, hadde vært spennende å se hvordan det var 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 20. mars 2016 #83 Del Skrevet 20. mars 2016 Det håper jeg også, nå er det i hvert fall ingen tvil om at de liker hverandre Jeg tror heller ikke William er så ille som han først var fremstilt som, han er nok en gutt med litt spesielle familieforhold.. Tror jeg må se episoden der han og Vilde rota (sorry, hooka ) igjen. Tror han sa noe til Noora som at "det var hun som ville ha sex med meg". Savner en update fra dem fra når de våknet opp, hadde vært spennende å se hvordan det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vackra Skrevet 20. mars 2016 #84 Del Skrevet 20. mars 2016 Den 19. mars 2016 at 13.45, m1ss skrev: Jeg er i målgruppen og denne episoden.. Jeg måtte ta pause flere ganger for å skrike haha! I can't deal with it Noora har sykt fin sangstemme! Noen som vet hva sangene heter? Syntes dere William og Noora bør bli sammen? Noora synger på ekte ja, og det er "Extreme - More than words" Trodde først serien var kjempedårlig, men med en gang jeg så noen episoder ble jeg hekta. Crusher til og med litt på william, selv om det er skikkelig klisje at seerne faller for "Chuck Bass" i serien.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m1ss Skrevet 20. mars 2016 #85 Del Skrevet 20. mars 2016 23 minutter siden, Vackra skrev: Noora synger på ekte ja, og det er "Extreme - More than words" Trodde først serien var kjempedårlig, men med en gang jeg så noen episoder ble jeg hekta. Crusher til og med litt på william, selv om det er skikkelig klisje at seerne faller for "Chuck Bass" i serien.. Tuseen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #86 Del Skrevet 21. mars 2016 Vilde sier noe sånn som: "Det er jo ingen som forteller deg at det renner ut igjen da", etter at de har hatt sex. Hun sier også at hun fikk orgasme og at han har veldig stor Så tar hun jo en graviditetstest (eggløsningstest).. Men hun var jo ganske full før den daten, fjern i blikket. Håper vi får høre mer om William sin versjon av det som skjedde.. Anonymkode: bbd6f...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 21. mars 2016 #87 Del Skrevet 21. mars 2016 Så utrolig klein fredagens episode var. Skikkelig pute-tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 21. mars 2016 #88 Del Skrevet 21. mars 2016 Jeg shipper Noora og William så sykt! Og jeg er 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #89 Del Skrevet 21. mars 2016 1 time siden, Caroline91 skrev: Jeg shipper Noora og William så sykt! Og jeg er 25 Hva betyr "shipper"? Føler meg gammel nå, skjønner ikke slangen til 25-åringer, innbiller meg fortsatt at jeg er 25, men det er visst 7 år siden... Anonymkode: 3d2b2...4c2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #90 Del Skrevet 21. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr "shipper"? Føler meg gammel nå, skjønner ikke slangen til 25-åringer, innbiller meg fortsatt at jeg er 25, men det er visst 7 år siden... Anonymkode: 3d2b2...4c2 At man vil at de to skal bli sammen, seile på et skip(ship) sammen i hele evigheten. Neidajoda. At man ønsker at de blir et par. Anonymkode: 1c15a...e52 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 21. mars 2016 #91 Del Skrevet 21. mars 2016 Noora og William må skje. Satt hele helga og venta på frokostepisode. Nada. Det som kom i dag var litt skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #92 Del Skrevet 21. mars 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr "shipper"? Føler meg gammel nå, skjønner ikke slangen til 25-åringer, innbiller meg fortsatt at jeg er 25, men det er visst 7 år siden... Anonymkode: 3d2b2...4c2 Jeg er 25, men har aldri hørt det før. Trodde det var en autocorrect-feil. Anonymkode: fd79c...1f2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 21. mars 2016 #93 Del Skrevet 21. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 25, men har aldri hørt det før. Trodde det var en autocorrect-feil. Anonymkode: fd79c...1f2 22, aldri hørt det jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #94 Del Skrevet 21. mars 2016 Shipper er et uttrykk kusinene mine på 14 og 16 bruker. Aldri hørt det før de nevnte det, og jeg er 24. Anonymkode: 33e64...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 21. mars 2016 #95 Del Skrevet 21. mars 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr "shipper"? Føler meg gammel nå, skjønner ikke slangen til 25-åringer, innbiller meg fortsatt at jeg er 25, men det er visst 7 år siden... Anonymkode: 3d2b2...4c2 Kommer av det engelske ordet relationSHIP. "You two are totally my favorite ship!" for eksempel. To ship er å være i et forhold. Shipping, eller "å shippe" på norsk, er å bli sammen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 21. mars 2016 #96 Del Skrevet 21. mars 2016 Jeg er mye på Tumblr, og er med i mange "fandoms" der. Der sier "alle" det, og flesteparten er på min alder. Men, det er ikke et populært uttrykk her i Norge:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #97 Del Skrevet 22. mars 2016 Vi vet veldig lite om Nooras bakgrunn enda, foreldre, søsken, hvorfor hun har bodd i Spania. Kjempeskuffa over at det ikke kom noen episode lørdag. Anonymkode: bbd6f...497 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 22. mars 2016 #98 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Å shippe noen kommer av relationSHIP ikke at de seiler på et ship. Og noen kaller også de de shipper for sin "boat" som er neste hakk, så vet dere det... #goals Hilsen over-30-åring som henger for mye på internett. Skam er forresten fantastisk bra. Liker 2. sesong også, liker at vi får se flere sider av Noora og synes Eskild er morsom. For dere som meg som trodde man bare kunne se episodene på nrk.no burde dere sjekke ut skam.p3.no der er det instagrambilder og meldinger og sånt mellom episodene Endret 22. mars 2016 av SoftKitty 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vackra Skrevet 23. mars 2016 #99 Del Skrevet 23. mars 2016 Så dagens episode i dag og blir temmelig flau over at jeg lever meg inn i Noora+William. Fikk nesten litt sommerfugler i magen av meldingen han sendte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #100 Del Skrevet 23. mars 2016 Liker serien godt! Men synes Nora blir litt for hard to get. Irriterer meg over måten hun prater til William på. Anonymkode: 00ad2...cb1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå