Gå til innhold

Han er så liten

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi jeg har lyst på henne?

:fnise::fnise::fnise:

Anonymkode: ab7aa...21d

Skrevet

Haha takk for dagens latter :biggrin: 

Merkelig fenomen det der, alle menn på KG har 20+ men samtidig dukker det daglig opp tråder med "er jeg stor nok?"  osv fra anonyme brukere.  

Det er bare bitteliten prosent som har penis som er 18+ men jaggu har ikke samtlige profil på kvinneguiden. 

Tror heller de fleste mennene her inne har en penis nærmere 10 cm enn 20 cm.

Anonymkode: 77ad6...25e

• Liker 4
Gjest incognita
Skrevet

Ja eller et sted i midten i beste fall.

Gjest incognita
Skrevet

Ja eller et sted i midten i beste fall.

Skrevet

Hehe, ok :)

Men stakkars mann som bare har 10 cm...Jeg har selv 20cm og 18 omkrets, og livet blir så mye enklere. Man slipper å måtte bruke penger på fete biler, svære griller osv.

Morsom du;) 10 cm er en veldig normal størrelse faktigst. Mere normalt det enn å ha 17 cm foreks. 18 cm i omkrets må du lengre ut på landet med. Sikker på at det ikke var 8 cm du mente? 

• Liker 4
Skrevet

Morsom du;) 10 cm er en veldig normal størrelse faktigst. Mere normalt det enn å ha 17 cm foreks. 18 cm i omkrets må du lengre ut på landet med. Sikker på at det ikke var 8 cm du mente? 

Blir ganske høy på meg selv av innlegg som dette :)

Skrevet

Det som forundrer meg her inne er at damene skal ha stor penis, men ut ifra alle trådene om at folk har så lite sex og mange er fornøyd med sex 2 ganger i mnd, så skjønner jeg ikke hva de skal med en stor penis. Ha den som et trofe?:fnise:

Og don't belive the hype, er 0,005% av norske menn som har en penis over 20 cm. Er foreksempel langt flere som har 10-12 cm enn 16-18 cm. Fakta kommer man ikke bort fra.:opplyser:

• Liker 3
Skrevet

Blir ganske høy på meg selv av innlegg som dette :)

:fnise::fnise: mer du skryter jo mer idiot virker du:fnise::fnise:

• Liker 2
Skrevet

Tykkelse er viktigere enn lengde, men skal jo se bra og velproporsjonert ut også. Så må være litt lengde i forhold til tykkelsen

Anonymkode: d094f...44c

Du lever i en drømme verden kvinne...

Anonymkode: 1ce0e...2da

• Liker 1
Skrevet

:fnise::fnise: mer du skryter jo mer idiot virker du:fnise::fnise:

Det er ingen som vet hvem jeg er her inne, så hvorfor juge om slikt? Samme for meg :)

Skrevet

Det er derfor menn med liten penis ikke burde formere seg. Da vil dette selvmordsproblemet gå bort etter hvert, og kvinner vil bli lykkeligere seksuelt når de da slipper å forholde seg til disse mindre penisene. Det er win-win

Anonymkode: d094f...44c

Herregud, det er slike brukere som deg som gjør at jeg til tider hater forumet... Jeg vil heller foreslå at slemme og selvgode mennesker ikke skal formere seg

og mellom 14 og 17 er normal størrelse :opplyser: 

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville dumpet han. Har selv datet to menn dette året, og begge har jeg avsluttet med fordi de har hatt altfor små peniser til at jeg kjente noe under sex.

Anonymkode: 4c41c...770

Uffameg, du hørtes veldig vid ut. Glad jeg ikke har møtt på noen som var veldig vide.:fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt sex med en fyr noen ganger nå, men han er veldig liten. Tipper 10 cm lang og omkrets på 10 cm. Jeg kjenner han nesten ikke inni meg. Vi holder på ganske lenge, så jeg blir lei, men han kommer jo ikke?! Jeg er nok ikke den trangeste siden jeg har født for 1,5 år siden, men SÅ vid er jeg ikke, har hatt sex med andre som ikke har hatt problemer med å komme. Men de har jo hatt en normal størrelse på penis også da. Kjempe hyggelig fyr, for all del. Men hadde dere giddet å fortsette om det kun var sex dere traff hverandre for?

Anonymkode: fe4c6...694

Slå opp med han, han fortjener en som setter pris på han for den han er...

• Liker 3
Skrevet

Ingen vits å ha sex med sånne, dump han før han rekker å formere seg med deg.

Anonymkode: e5bc7...61f

Du gir vide damer et dårlig rykte..:opplyser:

• Liker 2
Skrevet

Det er ingen som vet hvem jeg er her inne, så hvorfor juge om slikt? Samme for meg :)

Er jo nettopp derfor du troller her inne. Anonyme folk har ofte en trang til å leve ut fantasien sin på nett, mens de ikke tør å dusje naken i fellesdusjer i virkeligheten..

• Liker 6
Skrevet

Jeg har hatt sex med en fyr noen ganger nå, men han er veldig liten. Tipper 10 cm lang og omkrets på 10 cm. Jeg kjenner han nesten ikke inni meg. Vi holder på ganske lenge, så jeg blir lei, men han kommer jo ikke?! Jeg er nok ikke den trangeste siden jeg har født for 1,5 år siden, men SÅ vid er jeg ikke, har hatt sex med andre som ikke har hatt problemer med å komme. Men de har jo hatt en normal størrelse på penis også da. Kjempe hyggelig fyr, for all del. Men hadde dere giddet å fortsette om det kun var sex dere traff hverandre for?

Anonymkode: fe4c6...694

Kan hende han kommer deg i forkjøpet og dumper deg i og med at du innrømmer selv at du har født og ikke et den trangeste.😉

• Liker 2
Skrevet

Er jo nettopp derfor du troller her inne. Anonyme folk har ofte en trang til å leve ut fantasien sin på nett, mens de ikke tør å dusje naken i fellesdusjer i virkeligheten..

Ja du får tro det da vet du ;)

Gjest incognita
Skrevet

Ja du får tro det da vet du ;)

Du får legge ut bilde da vettu, det finnes en egen tråd for denslags. Jeg mener, siden du anonym og alt det der så er det vel ikke så farlig? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...