Gå til innhold

Han er så liten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

gjennomsnittet er normal 

Anonymkode: 1ce0e...2da

Les det lange svaret til den som beskrev dette noen innlegg ovenfor, så skjønner du hva som menes med normal og gjennomsnittlig. Eller google det eventuelt. Ligger mye bra stoff på nettopp dette.

Anonymkode: 77ad6...25e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vena Cava

Jeg har hatt sex med en fyr noen ganger nå, men han er veldig liten. Tipper 10 cm lang og omkrets på 10 cm. Jeg kjenner han nesten ikke inni meg. Vi holder på ganske lenge, så jeg blir lei, men han kommer jo ikke?! Jeg er nok ikke den trangeste siden jeg har født for 1,5 år siden, men SÅ vid er jeg ikke, har hatt sex med andre som ikke har hatt problemer med å komme. Men de har jo hatt en normal størrelse på penis også da. Kjempe hyggelig fyr, for all del. Men hadde dere giddet å fortsette om det kun var sex dere traff hverandre for?

Anonymkode: fe4c6...694

Nei. Det hadde jeg ikke orket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les det lange svaret til den som beskrev dette noen innlegg ovenfor, så skjønner du hva som menes med normal og gjennomsnittlig. Eller google det eventuelt. Ligger mye bra stoff på nettopp dette.

Anonymkode: 77ad6...25e

Jeg vet godt hva svaret er selv, takk

Anonymkode: 1ce0e...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er fryktelig høy på dere selv, hva om noen ikke vil være med dere fordi dere er for vide eller trange? Skjerp dere...

Anonymkode: 1ce0e...2da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er fryktelig høy på dere selv, hva om noen ikke vil være med dere fordi dere er for vide eller trange? Skjerp dere...

Anonymkode: 1ce0e...2da

Hvis noen ikke vil være fuckfriend med meg fordi han mener jeg er for vid så er det helt i orden for min del. Mange fisker i havet. Og det er ikke som om det er noe problem å få de til å bite akkurat.

Anonymkode: 71c08...7fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen ikke vil være fuckfriend med meg fordi han mener jeg er for vid så er det helt i orden for min del. Mange fisker i havet. Og det er ikke som om det er noe problem å få de til å bite akkurat.

Anonymkode: 71c08...7fb

samme til dere, dere suger uansett :rolleyes: 

Anonymkode: 1ce0e...2da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samme til dere, dere suger uansett :rolleyes: 

Anonymkode: 1ce0e...2da

Jeg suger ikke ons. Tror ikke jeg har suget en fuckfriend heller. Bare de jeg har hatt noe sterkere forhold til. Jeg liker ikke å suge. Men mange fisker i havet, du finner sikkert en som vil suge den pikken din. Jeg er i hvert fall ikke interessert.

Anonymkode: 71c08...7fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er fryktelig høy på dere selv, hva om noen ikke vil være med dere fordi dere er for vide eller trange? Skjerp dere...

Anonymkode: 1ce0e...2da

Damer skjønner ikke dette skjønner du.. De kan ha alle de preferanser de måtte drømme om, HELT til en mann har en preferanse som de føler seg truffet av. Da er ikke dette med preferanser så veldig kult lengre! De selv kan gjerne være overvektig, små pupper, vid og ellers lite tiltrekkende, men stor kuk fortjener de.. Men når en mann har sånne type preferanser så er han ikke en mann. En mann skal ta til takke med hva han får utlevert! 

 

Kvinnelogikk i et nøtteskall!:opplyser:

Anonymkode: 77ad6...25e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg suger ikke ons. Tror ikke jeg har suget en fuckfriend heller. Bare de jeg har hatt noe sterkere forhold til. Jeg liker ikke å suge. Men mange fisker i havet, du finner sikkert en som vil suge den pikken din. Jeg er i hvert fall ikke interessert.

Anonymkode: 71c08...7fb

Du hadde ikke fått sugd den uansett så den fantasien kan du bare skrape ;) Takk Gud for at dere kg høns ikke representerer norske kvinner!

Anonymkode: 1ce0e...2da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha takk for dagens latter :biggrin: 

Merkelig fenomen det der, alle menn på KG har 20+ men samtidig dukker det daglig opp tråder med "er jeg stor nok?"  osv fra anonyme brukere.  

Det er bare bitteliten prosent som har penis som er 18+ men jaggu har ikke samtlige profil på kvinneguiden. 

Jeg har ikke 20 + Sist jeg sjekket var den 17 cm stiv. Det får være nok for dere kvinner. Jeg har ikke tenkt å få noe lenger. 20 + er det de færreste som har så ja rart at de fleste på kg har det. Gjennomsnittet for en stiv en er 13,12. Jeg skryter ikke eller lyver om min størrelse, men så er jeg ikke 100% norsk heller. Jeg skjønner ikke hva som er poenget om å skryte over kroppsdeler? Vær fornøyd med den du har sier nå jeg. Hva som er så viktig å ha 20+ for guttunger?:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er innenfor normalen, altså er det du som har en jobb å gjøre med bekkenbunnsmusklaturen din. Fødsel er ingen unnskyldning for å være slapp nedentil halvannet år seinere. 

Anonymkode: 3cb43...26c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer skjønner ikke dette skjønner du.. De kan ha alle de preferanser de måtte drømme om, HELT til en mann har en preferanse som de føler seg truffet av. Da er ikke dette med preferanser så veldig kult lengre! De selv kan gjerne være overvektig, små pupper, vid og ellers lite tiltrekkende, men stor kuk fortjener de.. Men når en mann har sånne type preferanser så er han ikke en mann. En mann skal ta til takke med hva han får utlevert! 

 

Kvinnelogikk i et nøtteskall!:opplyser:

Anonymkode: 77ad6...25e

Du virker bitter og usympatisk. For min egen del har jeg realistiske forventninger, jeg vil ikke ha en stor k**. Det er bare vondt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Haha takk for dagens latter :biggrin: 

Merkelig fenomen det der, alle menn på KG har 20+ men samtidig dukker det daglig opp tråder med "er jeg stor nok?"  osv fra anonyme brukere.  

Det er bare bitteliten prosent som har penis som er 18+ men jaggu har ikke samtlige profil på kvinneguiden. 

Jeg har aldri skryti på meg en 25+ kuk da :jolie::P:fnise:

 

Men ja....komplekser finnes hos begge kjønn. Syntes bare det er utrolig hjernedødt og helt på tur av enkelte kvinner å påstå at allt under 17L 14T er lite :laugh:. Da har man ikke fått med seg hva menn flest besitter iallefall. Og om man har prøvd alskens peniser og minstekravet er på det, bør man vel starte med vaginatrening istede for å klandre mannfolka for lite utstyr? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier som jeg sa til han som klagde på at dama hadde små pupper - Dump han! Han fortjener en som er bedre enn deg, og som elsker han for den han er.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble en ganske ufin tråd syns jeg. Føler ikke dere som skriver så bastant om størrelsen på guttene litt ansvar for at man ikke skal øke usikkerhetsnivået ytterligere rundt noe som faktisk er ganske sårbart for mange unge gutter.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble en ganske ufin tråd syns jeg. Føler ikke dere som skriver så bastant om størrelsen på guttene litt ansvar for at man ikke skal øke usikkerhetsnivået ytterligere rundt noe som faktisk er ganske sårbart for mange unge gutter.

TS snakker da vitterlig om en fuckfriend. Og da teller ikke personligheten en tøddel; da går det på kropp, kropp, kropp. Om du skulle hatt en kvinnelig fuckfriend, hadde du valgt ei som var trang og som var sykt deilig å pule? Eller ei som du måtte ha penetrert i 30-40 min før du var nære nok til å komme? Skjønner ikke hva han FF'en til TS skal med henne heller, siden han tydeligvis nesten ikke klarer å komme...  

Anonymkode: 7e6c0...050

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som forundrer meg her inne er at damene skal ha stor penis, men ut ifra alle trådene om at folk har så lite sex og mange er fornøyd med sex 2 ganger i mnd, så skjønner jeg ikke hva de skal med en stor penis. Ha den som et trofe?:fnise:

 

Og don't belive the hype, er 0,005% av norske menn som har en penis over 20 cm. Er foreksempel langt flere som har 10-12 cm enn 16-18 cm. Fakta kommer man ikke bort fra.:opplyser:

Anonymkode: 77ad6...25e

I starten er jo damene like knullevillige og kåte som mannfolka, da er det jo digg med et skikkelig tool. Men mens menn får orgasme hver gang de har sex, så gjelder jo ikke det for kvinner. Nyforelska kvinner nyter sex fordi de er høye på forholdet i seg selv. Ligger og kauker og hyler med kåtskap i blikket mens mannen peiser på og får orasmen sin, så skal liksom damene ha blitt tilfredsstilt av mannens orgasme g også være klar for å sove... Så når nyforelskelsen har lagt seg så har de ikke like lyst på sex mer heller. Det blir rett og slett mye jobb i fht nytelse.

Anonymkode: 7e6c0...050

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS snakker da vitterlig om en fuckfriend. Og da teller ikke personligheten en tøddel; da går det på kropp, kropp, kropp. Om du skulle hatt en kvinnelig fuckfriend, hadde du valgt ei som var trang og som var sykt deilig å pule? Eller ei som du måtte ha penetrert i 30-40 min før du var nære nok til å komme? Skjønner ikke hva han FF'en til TS skal med henne heller, siden han tydeligvis nesten ikke klarer å komme...  

Anonymkode: 7e6c0...050

Oj, for et menneskesyn! Så mye varme og omsorg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, for et menneskesyn! Så mye varme og omsorg.

Jeg hadde aldri klart å ha en fuckfriend selv, jeg drar inn altfor mye følelser når jeg har sex. Men jeg forholder meg til det TS snakker om, og det er jo en FF (les første innlegget i tråden, de ser hverandre kun for sex). Stor forskjell på en kjæreste kontra en pulevenn.

Anonymkode: 7e6c0...050

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri klart å ha en fuckfriend selv, jeg drar inn altfor mye følelser når jeg har sex. Men jeg forholder meg til det TS snakker om, og det er jo en FF (les første innlegget i tråden, de ser hverandre kun for sex). Stor forskjell på en kjæreste kontra en pulevenn.

Anonymkode: 7e6c0...050

Godt å høre men nå skrev jeg også at "det ble en ganske ufin tråd". TS har tatt opp et problem og det er jo helt greit. Bedre med et stort hjerte enn en stor pikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...