AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #21 Skrevet 21. november 2015 Yeah. Øresus er noe man ikke kan forstå hvordan er med mindre man har opplevd det selv. Snakker ikke ikke da om den sjenerte pipinga man har etter en natt på byen, men en jumbojet i hodet 24/7, fra morgen til kveld, non stop. Øresusen er uansett ikke ett problem lenger. Den har roet seg i volum og har egentlig blitt ganske vant til det. ØNH er sløsing med penger etter man har vært der en gang å blitt utelukket for alvorlig ting, etter det er det ingenting de kan gjøre bortsett fra å gi deg ett klapp på skulderen og ønske deg lykke til. Synd at du hadde en sånn opplevelse med ØNH. Der jeg var, fikk jeg tekniske hjelpemidler og info om oppdatert forskning på området. Anonymkode: 7c0be...5a7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #22 Skrevet 21. november 2015 Dra til legen og vær hundre prosent ærlig om plagene dine (vekten, smertene, selvmordsforsøkene osv), få en sykemelding og riktig oppfølging for å gjøre dette på riktig måte. Du kommer nok ikke til å bli frisk ved å torturere deg selv med mat for å gå opp i vekt, tror du kommer til å utvikle spisevegring. Anonymkode: dfdf0...d0d
meeruf Skrevet 21. november 2015 Forfatter #23 Skrevet 21. november 2015 (endret) Synd at du hadde en sånn opplevelse med ØNH. Der jeg var, fikk jeg tekniske hjelpemidler og info om oppdatert forskning på området. Anonymkode: 7c0be...5a7Jeg fikk dette også. Fikk tilbud om blant annet lydpute, høreapparater med susing og radio med susefunksjon. Disse hjelpemidlene er rimelig overflødige i 2015 etter min mening. Susing kan jeg lage med laptopen med Youtube. Du finner ett MYE større utvalg på youtube enn du noen gang vil gjøre hos en ØNH-lege. Oppdatert forskning finner man også lett på nett ved å bruke Google. Det finnes også ett eget tinnitusforum med flere tusen brukere fra hele verden. Hvor man får mye mer, og bedre hjelp enn oss en rådløs fastlege. Nesten ingen norske fastleger har noe kunnskap om øresus, og jeg forstår dem, fordi det er faktisk ingenting konkret å gjøre med det. Bortsett fra piller som i lengden gjør alt verre. Endret 21. november 2015 av meeruf
meeruf Skrevet 21. november 2015 Forfatter #24 Skrevet 21. november 2015 Dra til legen og vær hundre prosent ærlig om plagene dine (vekten, smertene, selvmordsforsøkene osv), få en sykemelding og riktig oppfølging for å gjøre dette på riktig måte. Du kommer nok ikke til å bli frisk ved å torturere deg selv med mat for å gå opp i vekt, tror du kommer til å utvikle spisevegring. Anonymkode: dfdf0...d0dJeg har gjort det en gang før. Militæret spiste jeg meg opp 20kg ved å spise til jeg omtrent brekker meg, det kombinert med løping og vektløfting gjør mirakler.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #25 Skrevet 21. november 2015 Jeg har gjort det en gang før. Militæret spiste jeg meg opp 20kg ved å spise til jeg omtrent brekker meg, det kombinert med løping og vektløfting gjør mirakler. Hvis du ikke tar til deg noen av de gode og helsemessige rådene du får her, så var det vel strengt tatt ikke nødvendig å lage et innlegg? Anonymkode: dfdf0...d0d
meeruf Skrevet 21. november 2015 Forfatter #26 Skrevet 21. november 2015 Hvis du ikke tar til deg noen av de gode og helsemessige rådene du får her, så var det vel strengt tatt ikke nødvendig å lage et innlegg? Siterer meg selv fra litt tidligere i posten: "Nå har jeg sendt en mail til arbeidsgiver å forklart situasjonen, og forberedt henne på at jeg muligens blir borte en god stund. Jeg har også bestemt meg for å stikke til legen på tirsdag. "
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå