Gå til innhold

Womanizer - de villeste orgasmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe den nye modellen (pro ?) til kjæresten.  Hun har stor glede av sin "European Wand" vibrator (kopi av Hitachi Magic Wand), men syns noen ganger den er litt stor og upraktisk. De fleste innleggene her er jo positive, og det er jo oppmuntrende.

Men det er en ting jeg lurer på, bruker dere "Womanizer" alene, eller sammen med en partner?  Om dere bruker den med partner, er det da i sammenheng med samleie/ penetrasjon, eller er det ikke praktisk gjennomførbart?

Jeg kan jo se for meg at "inn-ut" kan få Womanizer til å flytte på seg, og det er kanskje ikke ønskelig?

Anonymkode: 100fe...0c3

Kan bruke den nåde alene og sammen :) har pro ♡ 

Bruker den unner samleie, den kan flytte litt på seg men ikke mye. Jeg synes ikke det er noe problem. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bruke den nåde alene og sammen :) har pro ♡ 

Bruker den unner samleie, den kan flytte litt på seg men ikke mye. Jeg synes ikke det er noe problem. 

Og det funker bra? Under samleie mener jeg?

Anonymkode: 100fe...0c3

Skrevet

Hmm.. Ok. For har lurt på hvordan det vil gå siden jeg har piercing! 

hmm det er jeg usikker på. Men kanskje den største hetten passer bedre da :)sorry dårlig bilde. Men du ser den ene hetten går mer utover. 

1449610756247.jpg

Skrevet

@ecinnaj Takk. Kanskje litt vanskelig å se ut ifra bildet.

• 1 år senere...
Skrevet

Sliter med å få kraftig orgasme, det er årevis siden, så har lyst å prøve noe sånt.. men finnes det ikke steder de er billigere?? 

Syns dette var utrolig dyrt :/ 

Anonymkode: d0c30...c96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...