Gå til innhold

Womanizer - de villeste orgasmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

https://www.kondomeriet.no/sok/?q=Womanizer

Har noen prøvd Womanizer? Den gamle eller nye modellen? Den forrige får helt sykt bra tilbakemeldinger rundt på Internett. 

Vi fikk vårt første barn for noen måneder siden, så har lyst til å kjøpe den til sambo når vi bare får fart på sexlivet vårt igjen. Hun setter veldig pris på klitorisstimuli, så ser veldig fram til hva denne kan tilføre av gleder i livet;)  

 

Anonymkode: 5cc7f...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den gamle versonen. Spørs hvilket humør jeg er i.... 

Den er ok.

Jeg liker yolostaven (?)bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den nye: http://sengekos.no/index.php?route=product/search&search=womanizer pro

Esker den!

Med vanlig vibrator får jeg kun en orgasme før det blir overfølsomt og jeg må slutte. 

Med womanizer så rekker jeg 3-4 før det blir overfølsom. Får også en deilig etterdønning som varer lenge. 

Jeg også har hatt litt lite sexlyst etter jeg fikk minsteman men etter vi fikl denne i hus har lysten økt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gleder meg å høre. Sambo har det også sånn at vanlig vibb  vil blir for intenst rett før/etter orgasme. Gleder meg til å se hva denne krabaten kan utrette. Har du andre tips til å få fart på ting igjen? Skal intensivere stryking, massasje og nærhet til i tiden som kommer. Har vært tørke 3 mnd nå. Det  har gått overraskende greit siden man  blir så fokusert på jobben som skal gjøres,men viktig å ikke glemme hverandre i det hele. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi 2000 kr for en liten vibrator? 
HVor sterk er den?

Hva mener du med at du får 3-4 orgasmer før det blir overfølsomt, miniorgasmer da?
Vil heller ha en stor hvor jeg kommer med et brak og ender opp som et svett andpustet slakt enn å få miniorgasmer som jeg tenker at ikke var verdt tiden ? Men om du mener like krftige så er det jo noe annet, derfor jg spør :)

Anonymkode: 4e3d2...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hva er forskjellen på de to? Den første og pro.. 

I alle fall designet... Den første ser ut som tilbehør til Barbie - the slut edition.

Anonymkode: f51f0...2de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle fall designet... Den første ser ut som tilbehør til Barbie - the slut edition.

Anonymkode: f51f0...2de

Haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den første utgaven av Womanizer og var helfrelst med en gang! Den var bare rååååå! Aldri en alenekveld uten, sier jeg. En liten periode tok jeg tiden på hvor lang tid det tok å få orgasme av den - rekorden er 14 sekunder! :D

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nylig den nyeste utgaven, og den gir meg de herligste orgasmer! Kan virkelig anbefales! 

(Ei venninne har også kjøpt, etter å ha hørt meg bruke den...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den stillegående? Bor i kollektiv og er på utkikk etter noe som ikke lager så altfor mye bråk, og kunne tenkt meg en Womanizer, men lurer bare på om det er mye bråk med den.

Anonymkode: c5aee...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den stillegående? Bor i kollektiv og er på utkikk etter noe som ikke lager så altfor mye bråk, og kunne tenkt meg en Womanizer, men lurer bare på om det er mye bråk med den.

Anonymkode: c5aee...6a7

Durer litt, særlig på de øverste nivåene, men ikke noe bråk akkurat. Kan jo hende du begynner å bråke av den? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den gamle versjonen. Funker ikke på meg i det hele tatt. Ble bare sår etter hvert. Og jeg får orgasmer med vanlig vibrator.

Anonymkode: 4247a...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den gamle versjonen. Funker ikke på meg i det hele tatt. Ble bare sår etter hvert. Og jeg får orgasmer med vanlig vibrator.

Anonymkode: 4247a...690

Uff - det var nesten for ille. Det er første gang jeg har hørt fra noen at den ikke har funka for dem, men vi kan jo ikke alle være like heller. Viktigste er jo at den du har sex med greier å gi deg orgasme.

Jeg husker jeg leste en beskrivelse som sammenlignet orgasmen fra en Womanizer med Speed-monster på Tusenfryd. Måtte nesten google den og fant den her: http://deterotisketivoli.blogg.no/1438598841__verdens_beste_lekety.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jeg kjøpte nylig den nyeste utgaven, og den gir meg de herligste orgasmer! Kan virkelig anbefales! 

(Ei venninne har også kjøpt, etter å ha hørt meg bruke den...)

Hørt deg bruke den! Var dere i samme rom? Vil tro det ble masse bråk og stønning med den da:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - det var nesten for ille. Det er første gang jeg har hørt fra noen at den ikke har funka for dem, men vi kan jo ikke alle være like heller. Viktigste er jo at den du har sex med greier å gi deg orgasme.

Jeg husker jeg leste en beskrivelse som sammenlignet orgasmen fra en Womanizer med Speed-monster på Tusenfryd. Måtte nesten google den og fant den her: http://deterotisketivoli.blogg.no/1438598841__verdens_beste_lekety.html

Takk for det, men det går helt fint, he-he. Nok av andre leketøy og teknikker som får meg dit jeg vil. Orgasmer får jeg nok av uansett.

Anonymkode: 4247a...690

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi 2000 kr for en liten vibrator? 
HVor sterk er den?

Hva mener du med at du får 3-4 orgasmer før det blir overfølsomt, miniorgasmer da?
Vil heller ha en stor hvor jeg kommer med et brak og ender opp som et svett andpustet slakt enn å få miniorgasmer som jeg tenker at ikke var verdt tiden ? Men om du mener like krftige så er det jo noe annet, derfor jg spør :)

Anonymkode: 4e3d2...14e

Det er forskjell fra person til person. 

Men er ikke miniorgasmer nei, er så kraftige at jeg sovner fort av utmattelse etterpå ;) 

 

min kolega får sprut orgasmer så hun kan kun bruke den på bade, hvis ikke så blir alt vått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på de to? Den første og pro.. 

pro er mer stillegående, kraftigere, annet design og har med en større klitoris hette for de med større klitoris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pro er mer stillegående, kraftigere, annet design og har med en større klitoris hette for de med større klitoris. 

Hmm.. Ok. For har lurt på hvordan det vil gå siden jeg har piercing! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å kjøpe den nye modellen (pro ?) til kjæresten.  Hun har stor glede av sin "European Wand" vibrator (kopi av Hitachi Magic Wand), men syns noen ganger den er litt stor og upraktisk. De fleste innleggene her er jo positive, og det er jo oppmuntrende.

Men det er en ting jeg lurer på, bruker dere "Womanizer" alene, eller sammen med en partner?  Om dere bruker den med partner, er det da i sammenheng med samleie/ penetrasjon, eller er det ikke praktisk gjennomførbart?

Jeg kan jo se for meg at "inn-ut" kan få Womanizer til å flytte på seg, og det er kanskje ikke ønskelig?

Anonymkode: 100fe...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...