AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 (endret) Ja, eg er relativt ung(19) og dum, og eg skjønner kanskje ikkje alt av det som står i avisene. Men eg blir så påvirka av det eg les på vg og dagbladet. Eg er livredd for IS, terroristar og dei som evt kjem inn i landet no. Kvar gong eg ser ein utlending som holder blikket ekstra lenge så tenker eg "no er eg nestemann". Du kan gjerne kalla meg rasist for eg bryr meg ikkje, eg er rett og slett livredd. Har absolutt ingenting imot folk pga hudfargen bare så det er sagt, utlendingar som har integrert seg og som bidrar i samfunnet er heilt topp. Eg sliter med nattesøvnen pga detta jævelskapet, eg har mareritt kvar natt som eg ikkje klarer å "våkne opp fra". Innlegg ryddet for hatefullt utsagnNordvesta, mod. Anonymkode: 417fe...401 Endret 21. november 2015 av Nordvesta 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Rapportert. Ta deg sammen, og ta bort skyggelappene, og ta imot de som flykter fra IS på samme måte du selv ville ønsket å bli tatt imot. Anonymkode: a124f...2f5 5
Gjest Belle âme Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Om du ikkje bur i Oslo er du vel ganske trygg. Terroristane dreper vel berre i dei største byane.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Asylsøkerne er en berikelse vi må ta imot med åpne armer. Anonymkode: c0f59...6a3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 (endret) Skjønner deg godt.Innlegg ryddet for svar til hatefullt utsagn i hovedinnleggetNordvesta, mod. Anonymkode: 88a8d...a17 Endret 21. november 2015 av Nordvesta 2
Gjest Gjest_mrwolf Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 Rapportert. Ta deg sammen, og ta bort skyggelappene, og ta imot de som flykter fra IS på samme måte du selv ville ønsket å bli tatt imot. Anonymkode: a124f...2f5Ta imot de som flykter fra IS på samme måte du selv ville blitt tatt imot? sett hvordan disse folkene syter og klager, ikke kommer vi til oslo, maten er ikke bra nok, ikke kjapt nok Internet etc..Skal ta imot de med åpne armer den dagen de får FOLKESKIKK! frem til da er jeg å livredde de. Du har det f meg ikke vondt der du kom fra! om ingen ting er bra nok her! 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 Syns det er umenneskelig å halde på slik dei gjer! Målet deiras er ikkje ein gong å drepe mest mogleg mennesker, det er å skape frykt. Det ser ein jo ut ifra kass type våpen dei bruker. Leste i ei av avisene at planen med angrepet på fotballstadioen var at det først skulle gå av ei bombe inne på stadioen for å skape panikk slik at folk flykta til utgangane der det skulle stå fleire terroristar klare med fleire bomber? Fy faen... Anonymkode: 417fe...401 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #8 Skrevet 19. november 2015 Jøss. Du er 19 år og har ikke fått med deg at syriske flyktningene flykter fra IS?? Anonymkode: 71fff...5fc 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #9 Skrevet 19. november 2015 Jeg må tilføye at jeg ser på terrorister på akkurat samme måte som deg. Samme hvilken sak de måtte kjempe for (terrorisme er jo ikke akkurat noe nytt, eller noe som er begrenset til den muslimske verden).Men derfra til å være redd enhver tilfeldig flyktning, er ufattelig overdrevet. Folk flest flykter altså fra IS. Kan det være en terrorist blant flyktningene? Selvsagt kan det det. Eller han kan være en etnisk nordmann oppvokst i nabohuset ditt. Du vet aldri, derfor er det nytteløst å være redd. Anonymkode: 71fff...5fc 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #10 Skrevet 19. november 2015 Jøss. Du er 19 år og har ikke fått med deg at syriske flyktningene flykter fra IS?? Anonymkode: 71fff...5fcEg snakker om terroristene som kommer med flyktningene og ikkje flyktningene i seg sjølv? Som sagt, eg har absolutt ingenting imot muslimer osv. men syns det er skremmande med alle desse terroristane som kommer i straumen av flyktningar. UDI har jo sagt sjølv dei ikkje har kapasitet til å sjekke ut bakgrunnen deiras godt nok, det seier seg jo sjølv at da kjem både hummer og kanari då. I tillegg er det mange av flyktninga som er sporlaus forsvunnet som dei ikkje veit kor er og som dei ikkje har papir på. Folk er så naive i detta landet, blir snart gal... Anonymkode: 417fe...401 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #11 Skrevet 19. november 2015 Rapportert. Ta deg sammen, og ta bort skyggelappene, og ta imot de som flykter fra IS på samme måte du selv ville ønsket å bli tatt imot. Anonymkode: a124f...2f5Skyggelapper? Anonymkode: fa253...c02 2
Gjest Hummels Skrevet 19. november 2015 #12 Skrevet 19. november 2015 Rapportert. Ta deg sammen, og ta bort skyggelappene, og ta imot de som flykter fra IS på samme måte du selv ville ønsket å bli tatt imot. Anonymkode: a124f...2f5Rapportert? Er du dum? Hahahaha. Du kan med glede ta de i mot i ditt eget hjem også, men la oss andre få være i fred fra de. Det finnes en grense på hva lille dumme Norge skal ta i mot. Enig med deg ts. Jeg er 25 år, er også redd men mest av alt fly forbanna. Så forbanna at pulsen øker hver gang ved tanken på de.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #13 Skrevet 19. november 2015 Greit, vi får ta heile Syria inn i den norske, koslige hyttevarmen då mens IS kan få styra på der nede?Og mens me er i gang så kan me jo invitera Afrika og Sør-Amerika for dei sliter jo dei og. Blir for dumt å tru at me kan redda heile verden as... Verden er urettferdig og SÅNN ER DET. Anonymkode: 417fe...401 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #14 Skrevet 19. november 2015 Eg snakker om terroristene som kommer med flyktningene og ikkje flyktningene i seg sjølv? Som sagt, eg har absolutt ingenting imot muslimer osv. men syns det er skremmande med alle desse terroristane som kommer i straumen av flyktningar. UDI har jo sagt sjølv dei ikkje har kapasitet til å sjekke ut bakgrunnen deiras godt nok, det seier seg jo sjølv at da kjem både hummer og kanari då. I tillegg er det mange av flyktninga som er sporlaus forsvunnet som dei ikkje veit kor er og som dei ikkje har papir på. Folk er så naive i detta landet, blir snart gal... Anonymkode: 417fe...401Hvem er alle disse terroristene som har kommet inn i Norge i det siste? Hvor har de angrepet og hva har de gjort? Hvilken prosentsats tror du dette dreier seg om? Og hvor i alle dager er sannsynlighetsregningen din hvis du er redd hver gang en mørkhudet mann ser i din retning??Jeg er helt enig i at man ikke skal være naiv, men jeg klarer ikke å se dette som noe annet enn lettere hysterisk. Sorry. Den dagen det sprenger en bombe på annethvert gatehjørne skal jeg være enig i at vi har et problem, men foreløpig har det ikke akkurat vært en invasjon av terrorister, eller? Og de som sprengte seg i Frankrike var stort sett født og oppvokst enten der eller i Belgia.Det kan være greit å ha fakta på bordet før følelsene løper løpsk. Anonymkode: 71fff...5fc 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #15 Skrevet 19. november 2015 Hvem er alle disse terroristene som har kommet inn i Norge i det siste? Hvor har de angrepet og hva har de gjort? Hvilken prosentsats tror du dette dreier seg om? Og hvor i alle dager er sannsynlighetsregningen din hvis du er redd hver gang en mørkhudet mann ser i din retning??Jeg er helt enig i at man ikke skal være naiv, men jeg klarer ikke å se dette som noe annet enn lettere hysterisk. Sorry. Den dagen det sprenger en bombe på annethvert gatehjørne skal jeg være enig i at vi har et problem, men foreløpig har det ikke akkurat vært en invasjon av terrorister, eller? Og de som sprengte seg i Frankrike var stort sett født og oppvokst enten der eller i Belgia.Det kan være greit å ha fakta på bordet før følelsene løper løpsk.Anonymkode: 71fff...5fcTilfeldigvis i nyhetene nå:NTB: Syrer pågrepet med falskt norsk pass i ItaliaItaliensk politi skal onsdag kveld ha pågrepet to syriske menn som prøvde å reise til Malta med falske pass, hvorav ett var norsk. På mennenes telefoner ble det funnet IS-relaterte bilder, ifølge den italienske avisen Eco di Bergamo, skriver NTB. Anonymkode: 794b1...d76 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #16 Skrevet 19. november 2015 Hvem er alle disse terroristene som har kommet inn i Norge i det siste? Hvor har de angrepet og hva har de gjort? Hvilken prosentsats tror du dette dreier seg om? Og hvor i alle dager er sannsynlighetsregningen din hvis du er redd hver gang en mørkhudet mann ser i din retning??Jeg er helt enig i at man ikke skal være naiv, men jeg klarer ikke å se dette som noe annet enn lettere hysterisk. Sorry. Den dagen det sprenger en bombe på annethvert gatehjørne skal jeg være enig i at vi har et problem, men foreløpig har det ikke akkurat vært en invasjon av terrorister, eller? Og de som sprengte seg i Frankrike var stort sett født og oppvokst enten der eller i Belgia.Det kan være greit å ha fakta på bordet før følelsene løper løpsk.Anonymkode: 71fff...5fcEg skjønner at om eg spiser ei heil melkesjokoladeplate så får eg vondt i magen, eg skjønner og at det er dumt å trekke alle mørkhuda under samme kam så du trenger ikkje å fortelle meg det. Når eg med to anledningar bare denne veka har hatt ubehagelige opplevingar, der den eine var fysisk og den andre kalte meg "hore" pga eg hadde på meg eit kort skjørt så lurer eg jo på om neste mørkhuda eg får augekontakt med kjem til å gjer det same? Men må virkelig noken bli skada før me skal aksjonera og før folk forstår alvoret? Hadde det ikkje heller vore meir greit om grensa vart litt strengare slik at me eventuelt slapp å få terroristar inn i landet istedenfor å stå her med opne armar? Sist eg sjekka så skada det ikkje å ver litt skeptisk. Anonymkode: 417fe...401 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #17 Skrevet 19. november 2015 Eg skjønner at om eg spiser ei heil melkesjokoladeplate så får eg vondt i magen, eg skjønner og at det er dumt å trekke alle mørkhuda under samme kam så du trenger ikkje å fortelle meg det. Når eg med to anledningar bare denne veka har hatt ubehagelige opplevingar, der den eine var fysisk og den andre kalte meg "hore" pga eg hadde på meg eit kort skjørt så lurer eg jo på om neste mørkhuda eg får augekontakt med kjem til å gjer det same? Men må virkelig noken bli skada før me skal aksjonera og før folk forstår alvoret? Hadde det ikkje heller vore meir greit om grensa vart litt strengare slik at me eventuelt slapp å få terroristar inn i landet istedenfor å stå her med opne armar? Sist eg sjekka så skada det ikkje å ver litt skeptisk. Anonymkode: 417fe...401Ja, det må skje massemord her før politikerne vil reagere. I USA ble grensene stengt flere steder etter terroren i Paris, men i Norge vil man ikke stenge før det har blitt så alvorlig at det er for sent å stenge. Ikke noe føre var her, det er faktisk verdt det for mange nordmenn og at vi skal bli slaktet fordi noen av de som kommer skal få beskyttelse. Anonymkode: 794b1...d76 1
Gjest gjestvest Skrevet 19. november 2015 #18 Skrevet 19. november 2015 " One thing we have to fear is fear itself ". Redsel overskygger alt annet, logikk uteblir, venner blir fiender, en kan t.o.m risikere å bli sin egen verste fiende. Ja, du trenger å våkne opp. Du trenger å våkne opp, og innse at i kampen mot terror med redsel er alt tapt.
Beltedyr Skrevet 19. november 2015 #19 Skrevet 19. november 2015 Jøss. Du er 19 år og har ikke fått med deg at syriske flyktningene flykter fra IS?? Anonymkode: 71fff...5fcNå finnes det IS-medlemmer blant immigrantene som har kommet til Europa. 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #20 Skrevet 19. november 2015 Jeg er også redd. Bor på landet selv, men foreldrene mine bor i Oslo. Heldigvis ikke midt i sentrum, men likevel ikke langt unna. Anonymkode: fedee...430 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå