Gå til innhold

- IS utvikler kjemiske våpen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rapporter sier nå at IS jobber med å utvikle kjemiske våpen.

Fortsatt noen som mener at denne gjengen kan stanses med småprat og rosetog?

http://www.nrk.no/nyheter/1.12662638

http://abcnews.go.com/International/wireStory/iraqi-us-officials-working-produce-chemical-weapons-35303447

 

Anonymkode: 2a508...dd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener vi bør invitere dem til gjensidig dialog for å prøve å finne et kompromiss vi alle kan leve med. Vold avler vold, mens dialog avler dialog. Når det var problemer i Tibet sendte vi ned meglere, samme når vi hadde de tamilske tigrene i Thailand. Bare gjennom gjensidig respekt og empati kan vi komme til en langsiktig løsning.

Fortsatt bombing av IS vil bare bidra til rekruttering, det løser jo absolutt ingenting. Det er jo akkurat sånn de oppstod, det og masse våpen fra USA. Vi burde arrangere våpenamnesti (det funket veldig bra her i Norge) og prøve å rehabilitiere IS medlemmene med de sterkeste antisosiale tendensene (funker bra i USA mot gjengkriminalitet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å få terror-grupper som IS til å slutte med vold og terror, blir vel nesten som å få rovdyr til å spise gress i stedet for sau...

Anonymkode: 9acc9...507

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vi får bare håpe at de anskaffer det. Da blir det slutt på den islamske staten demmes ganske kvikt.

Anonymkode: 275f9...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener vi bør invitere dem til gjensidig dialog for å prøve å finne et kompromiss vi alle kan leve med. Vold avler vold, mens dialog avler dialog. Når det var problemer i Tibet sendte vi ned meglere, samme når vi hadde de tamilske tigrene i Thailand. Bare gjennom gjensidig respekt og empati kan vi komme til en langsiktig løsning.

Fortsatt bombing av IS vil bare bidra til rekruttering, det løser jo absolutt ingenting. Det er jo akkurat sånn de oppstod, det og masse våpen fra USA. Vi burde arrangere våpenamnesti (det funket veldig bra her i Norge) og prøve å rehabilitiere IS medlemmene med de sterkeste antisosiale tendensene (funker bra i USA mot gjengkriminalitet).

Hele tankegangen til DAESH er jo at de ønsker å utslette de vantro - hele verden skal leve under sharia og være "skikkelige" muslimer. De kommer ikke til å stanse sitt mål om å oppnå det ved å sende ned et par meglere. For dem er det en del av deres religion, og er "hellig krig". Nytter ikke å si "kanke dere bare leve der og så kan vi lever her lizm". 

Anonymkode: a9445...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapporter sier nå at IS jobber med å utvikle kjemiske våpen.

Fortsatt noen som mener at denne gjengen kan stanses med småprat og rosetog?

http://www.nrk.no/nyheter/1.12662638

http://abcnews.go.com/International/wireStory/iraqi-us-officials-working-produce-chemical-weapons-35303447

 

Anonymkode: 2a508...dd3

Ja, småprat, diplomati, rosetog, fakeltog og gode samtaler er det som skal til. Spør Stoltenberg & resten av partiet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så forbanna sinna, rasende, redd og enda mer fly forbanna. Dette kommer til å gå til helsike. Det er garantert gjemt noen IS terrorister blandt flyktingene som florere i landet nå. Det kommer til å smelle her og der, det blir grusomt, jeg er livredd. Og jeg tenker, ER DET INGEN SOM SER HVA SOM HOLDER PÅ Å SKJE????? Er skuffet over den tafatte regjeringen, sitter å gomler småkaker og tjader om smått og godt!!! Og, vi vet fra tidligere arfaring med flyktininger, de trenger høy psykriatisk behandling, de har sett og opplevd helt syke ting som ikke et menneskesinn kan bære alene. Og hva vil skje da? Psykoser, drap, vold osv osv... det er jo måneder med venting for oss som bor her om vi skulle trenge psykologisk hjelp!!! Vi er ikke rustet til å ta inn så mange, og med så dårlig kontroll.....SINNSYKT!!!!!!! Og det å si " terrorristene har bomber, våpen og sinnsyke hjerner, men vi, vi klarer oss, for vi har blomster, gode verdier og generelt sett helt tomme hoder!!!!! Jeg har følt meg heldig som bor i dette landet...men jeg kommer ikke til å bli her til jeg blir gammel, om jeg nå blir det.....

Anonymkode: 89ad2...b68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forbanna sinna, rasende, redd og enda mer fly forbanna. Dette kommer til å gå til helsike. Det er garantert gjemt noen IS terrorister blandt flyktingene som florere i landet nå. Det kommer til å smelle her og der, det blir grusomt, jeg er livredd. Og jeg tenker, ER DET INGEN SOM SER HVA SOM HOLDER PÅ Å SKJE????? Er skuffet over den tafatte regjeringen, sitter å gomler småkaker og tjader om smått og godt!!! Og, vi vet fra tidligere arfaring med flyktininger, de trenger høy psykriatisk behandling, de har sett og opplevd helt syke ting som ikke et menneskesinn kan bære alene. Og hva vil skje da? Psykoser, drap, vold osv osv... det er jo måneder med venting for oss som bor her om vi skulle trenge psykologisk hjelp!!! Vi er ikke rustet til å ta inn så mange, og med så dårlig kontroll.....SINNSYKT!!!!!!! Og det å si " terrorristene har bomber, våpen og sinnsyke hjerner, men vi, vi klarer oss, for vi har blomster, gode verdier og generelt sett helt tomme hoder!!!!! Jeg har følt meg heldig som bor i dette landet...men jeg kommer ikke til å bli her til jeg blir gammel, om jeg nå blir det.....

Anonymkode: 89ad2...b68

Nei, du er ikke alene. Flere og flere nordmenn får angstplager grunnet dette og det er alvorlig. Tenk at politikere kan gjøre det mot sin egen befolkning. Jeg tror folk som sliter litt fra før kan ende opp med så store angstplager at de tar livet sitt. Norge vil bli livsfarlig og ulevelig. 

Anonymkode: db09a...6c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...