Gå til innhold

Hva har du gjort?

kornelia84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Skrevet lister over julegaver og julekort.

Funnet ut hvor vi skal være og avtalt med foreldre.

Handlet inn til juleverksted. (fra SGShobby)

Ikke så mye mer egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt billetter hjem, ellers ingenting. Har julekalender til sambo klar da (ikke gavene, men selve kalenderen da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren...dere er flinke.. Jeg vil også begynne!!! Hehe...

Ikke jeg. Jeg synes store deler av stemningen og kosen er nettopp å planlegge og handle julegaver når det er sne ute, pyntet i gatene osv. Å begynne mens det ennå er over 15 grader og det henger blader på trærne blir feil for meg. Det mest nødvendige, som å bestille billett hjem uten at det koster skjorta må jo gjøres om sommeren. Og julekalendergavene må være klare før desember selvsagt, vanskelig å finne nye ting forresten. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet julegaveliste og handlet de fleste av julegavene.

Nesten fått ferdig et julebroderi.

Funnet ut hvor vi skal være.

___

Snart skal jeg begynne å pakke inn gavene også, så er jeg ferdig med det også...

*morro*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, men jeg burde nok begynne og planlegge. Skal ha eksamen i hele desember så da blir det ikke mye tid å tenke på jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg har handlet inn ca. halvparten av gavene. INnpakking ser jeg frem til å gjøre i desember. Handle gaver for min kjære er nok også noe jeg kommer til å gjøre da, eller litt før. Så slipper jeg sytinga om at jul er kjipt..og andre sure miner fra en mann som helst ikke vil handle. :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skrevet julegaveliste og jeg har faktisk fått kjøpt endel gaver allerede!

Har hvert år som mål og være ferdig med julegavehandlingen til 1. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Funnet ut hvor vi skal være

*Begynnt å planlegge barnas julekalender (se dagboken min!)

*Kjøpt noen julegaver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Jeg har laget liste over de som skal få gave, bestemt hvor jeg skal være og bestillt flybilletter, begynt på ønskeliste og brodert en juleduk (vel nesten ferdig). Har fått to småbroderier i posten av mamma. En til å samle julepost i, og et lite bilde. Begynner på dem når jeg er helt ferdig med duken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde ferdig 4 julegaver på torsdag. Men noe mere en det har jeg ikke gjort enda. Tenkte jeg skulle lage litt mere julepynt før desember. Lagde noe i fjor,men trenger litt mere. Dessuten så sa mormor at hun ønsket seg mine hjemme lagde jule kuler til å ha på treet,så da får jeg bare lage da! :ler::ler:

Synes ikke man skal gjøre alt for mye for tidlig heller,for da kan man bli litt lei. Men jeg håper jeg kan gjøre meg ferdig med de fleste gavene før desember. Det er så mas å gå i butikkene på "leting" etter gaver da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Skrevet julegaveliste (med forslag til gaver)

- Innom KGs juleforum for å få inspirasjon.. :wink:

Begynner aldri med innkjøp av julegavene før begynnelsen av desember, jeg. Blir så feil.. Kanskje jeg skal våge og begynne i november i år.. Vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... :roll:

Jo, har sjekket om jeg har fri eller skal jobbe på julekvelden (og ellers hvor mye jobb i jule- / nyttårs- helgen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...