altflyter Skrevet 24. november 2015 #61 Del Skrevet 24. november 2015 Om noen sier det til meg, så sier jeg bare takk og blir oppriktig glad og fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #62 Del Skrevet 24. november 2015 22 år, jente her.Satt en gang på flyet til Polen, der jeg møter på en gutt på samme alder som meg. Han forteller om seg selv, og sier at han studerer medisin. Så når jeg har sagt hva jeg holder på med, så sier han "Åja haha, jeg trodde du var med på klassetur sammen med de", mens han peker. De elevene der var sikkert ikke mer enn 15-16 år. Ikke så gøy akkurat da nei. Også når jeg er på jobb, så er det mange som sier "Er du elev du da?" "Kan vi få snakke med noen voksne?" Jauda... Anonymkode: 27e3d...859 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #63 Del Skrevet 28. oktober 2016 Jeg ville si det er irriterende når en sier atjeg sersånn eller sånn ut. Det er bra og riktig å ha en mening, men hold din mening for deg du, ikke at jeg må få vite det. Jeg prøver å holde meg i form, bruker god rynke krem osv. og gjør det ikke for og høre komplimenter, Hva om noen ville si at han eller hun trodde jeg var mye eldre. Ville det gjøre noen forskejell for deg da? Anonymkode: acf08...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #64 Del Skrevet 28. oktober 2016 På 19.11.2015 den 2.18, The Kitten skrev: Jeg blir faktisk irritert. Altså jeg vet jo hvordan jeg ser ut, så det er ingen grunn til å påpeke det selv om det er aldri så hyggelig ment. Bruker å avfeie det kort og brutalt ved å spørre om de vi se førerkortet eller om jeg kanskje skal finne frem fødselsattesten min. Da bruker de fleste å holde kjeft. Skjønner ikke at det skal være noe å bli irritert over men...vi er jo ulike. Hadde vel også begynt le om du spurte om jeg ville se leg!😅 Anonymkode: ba9c1...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baremenneske Skrevet 28. oktober 2016 #65 Del Skrevet 28. oktober 2016 Hva med "Takk for komplimentet"!?😉😊 For dere som ikke liker få høre sånt, hadde det nå vært bedre få hørt at dere ser mye eldre ut? De fleste som sier noen ser yngre ut-de sier det oftest som et kompliment som er bra ment. Hvorfor ikke ta det som et kompliment om at dere ser bra ut!?😉😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. oktober 2016 #66 Del Skrevet 28. oktober 2016 Det er det mange som sier til meg. Svarer bare, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 28. oktober 2016 #67 Del Skrevet 28. oktober 2016 På 19.11.2015 den 2.19, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å si "Takk! " Anonymkode: 39256...f8d Samme her, men nå er jeg så voksen at det kan oppfattes som en fornærmelse selv om jeg legger vrangviljen til Det virker som enkelte tolker det som at de ser barnslige ut. Eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 28. oktober 2016 #68 Del Skrevet 28. oktober 2016 Jeg ble sendt hjem fra polet på 30 årsdagen min. Hadde bare kontanter meg og ikke legitimasjon. På min forrige jobb ble jeg stort sett oversett eller så måtte jeg vise at jeg HADDE kompetanse og erfaring. Syns det er bra å se yngre ut og jeg er fornøyd. Bare at på jobb fronten må jeg alltid vise så mye mer. Damer på min alder elsker å kommentere dette. Men herregud da, blir du ikke eldre? Eller rykte spredning som går ut på botox og diverse. Lenge leve misunnelse 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradoxx Skrevet 28. oktober 2016 #69 Del Skrevet 28. oktober 2016 Du smiler å sier takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 28. oktober 2016 #70 Del Skrevet 28. oktober 2016 Skulle gått til Specsavers.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coconutz Skrevet 28. oktober 2016 #71 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Jeg har ofte fått høre "å, jeg trodde du var eldre"... Vet ikke om jeg ser eldre ut eller om jeg virker eldre. Var ringevikar i flere barnehager da jeg var 18-19 og fikk ofte spørsmålene: "Er du gift? Har du barn?" Ser jeg virkelig så voksen ut!? Tenkte jeg. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg sagt "takk!" Men ja, det er litt irriterende å få sånne type kommentarer. Man vet hvordan man ser ut liksom. Endret 28. oktober 2016 av Coconutz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #72 Del Skrevet 28. oktober 2016 Sier som regel bare "åja". Har ikke noe problem med alderen min, den er bare et tall Men enig i at det av og til kan være irriterende i situasjoner hvor man vil bli tatt seriøst! Jeg ble en gang tatt for å være elev og ikke lærer på den videregående skolen jeg jobbet, var da 36 år. Det var ikke så moro.. Anonymkode: 1f8d2...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 28. oktober 2016 #73 Del Skrevet 28. oktober 2016 Jeg blir glad så jeg pleier å si tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 28. oktober 2016 #74 Del Skrevet 28. oktober 2016 På 19.11.2015 den 2.06, AnonymBruker skrev: Jeg ser mye yngre ut enn jeg er. Noe folk stadig føler for å kommentere når de hører alderen min. Greit nok det, jeg er klar over at jeg ser mye yngre ut enn jeg er, men jeg skjønner ikke helt hva jeg skal svare når sier jeg ser yngre ut enn alderen min tilsier. Anonymkode: d8eca...c56 Det er noe jeg også får høre og da svarer jeg : Tusen takk, så hyggelig at du syns det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 28. oktober 2016 #75 Del Skrevet 28. oktober 2016 "Takk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #76 Del Skrevet 28. oktober 2016 Jeg sier, Åh synes du? Tusen takk Anonymkode: 0313f...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #77 Del Skrevet 28. oktober 2016 Da jeg var 16 fikk jeg høre at jeg så ut som en 13 åring. Da jeg var 18så jeg ut som 15 åring. 20 år så ser jeg fortsatt ut som 15 åring. 24 år så ser jeg ut som 18 åring. Så får jeg ofte høre det. Og da svarer jeg at "det er endel av min plan. Tenk når jeg er 50 og ser ut som 10-15 år yngre!" Anonymkode: 9c7fd...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest devy79 Skrevet 29. oktober 2016 #78 Del Skrevet 29. oktober 2016 På Thursday, November 19, 2015 den 2.06, AnonymBruker skrev: Jeg ser mye yngre ut enn jeg er. Noe folk stadig føler for å kommentere når de hører alderen min. Greit nok det, jeg er klar over at jeg ser mye yngre ut enn jeg er, men jeg skjønner ikke helt hva jeg skal svare når sier jeg ser yngre ut enn alderen min tilsier. Anonymkode: d8eca...c56 Samme her! Jeg ender bare opp med noe ala:" Jah jasså, sier du det". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #79 Del Skrevet 29. oktober 2016 Dette opplever jeg til stadighet. Som regel er det helt greit, men noen ganger er det irrterende fordi folk tar meg mindre alvorlig i jobbsammenheng fordi de tror jeg er så ung. Jeg er 34, og opplever ofte at folk tror jeg er tidlig i 20 årene. En gang jeg var på kafé med mine to små barn stoppet ei dame opp og sa: Åh! To små du. Det må være slitsomt for deg, du er vel knapt 20 år?! Anonymkode: e0747...dee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg