sjokoladeelskeren Skrevet 18. november 2015 #1 Del Skrevet 18. november 2015 Heihei Etter jeg har drukket alkohol klarer jeg ikke å sove mer enn 2-3 timer den natten. Slik har det alltid vært, og det er utrolig irriterende og slitsomt. Jeg går realfag på videregående, og vil gjerne unne meg en fest en gang i blandt uten at det skal gjør meg dautrøtt i flere dager etterpå. Noen andre som har det slik, eller vet om noe man kan gjøre for å klare å sove litt lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 19. november 2015 #2 Del Skrevet 19. november 2015 Hva med når du drikker lite, typ to-tre enheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 19. november 2015 #3 Del Skrevet 19. november 2015 Hvor mye drikker du av gangen da?Avslutt med noen glass vann eller te. Drikk mye vann dagen derpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladeelskeren Skrevet 21. november 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 21. november 2015 Hva med når du drikker lite, typ to-tre enheter?Hvor mye drikker du av gangen da?Avslutt med noen glass vann eller te. Drikk mye vann dagen derpå.Litt vanskelig å si, men drikker så jeg blir full men ikke drita. Starter med 2-3 rusbrus før jeg starter på mickey finn/tik tak o.l. med 15-20%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tsunamigirl Skrevet 22. november 2015 #5 Del Skrevet 22. november 2015 Alkohol forstyrrer søvnen, sånn er det for de fleste av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladeelskeren Skrevet 22. november 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 22. november 2015 takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #7 Del Skrevet 22. november 2015 Alkohol forstyrrer søvnen for alle mennesker - litt av grunnen til at man blir bakfull er jo at selv om du har sovet har du ikke sovet godt. Kroppen jobber for hardt med å bryte ned alkoholen.Det eneste åpenbare er å drikke mindre, eller akseptere at dagen derpå blir mindre brukbar når man har drukket kvelden før. Det er jo en grunn til at man helst drar på byen fredag eller lørdag, og ikke søndag. Det vil selvsagt hjelpe om du spiser et næringsrikt måltid før du begynner å drikke, og/eller drikker vann innimellom drinkene og ett glass melk før du legger deg. Men på denne måten vil du heller ikke bli like full, så dersom det er målet (som jeg regner med at det er om man drikker 'rusbrus'...) så er du slik sett like langt. Anonymkode: 80acc...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå