minister-mio Skrevet 19. november 2015 #21 Skrevet 19. november 2015 Nei, såpass kontroll har mannen hatt / såpass kjedelige stillinger har jeg hatt sex i at det ikke har skjedd. Vær forsiktig ned å hoppe mellom hull, man må vaske penis mellom.
Gjest Sukkerbit Skrevet 19. november 2015 #22 Skrevet 19. november 2015 Nei, det har jeg heldigvis aldri opplevd. Det må gå an å ha litt kontroll over hvor man stikker penisen sin, og det er derfor kanskje lurt å ta det litt med ro akkurat når man skal stikke den inn i stedet for å kjøre den inn totalt ukontrollert?
Gjest Sukkerbit Skrevet 19. november 2015 #23 Skrevet 19. november 2015 Nei, såpass kontroll har mannen hatt / såpass kjedelige stillinger har jeg hatt sex i at det ikke har skjedd. Vær forsiktig ned å hoppe mellom hull, man må vaske penis mellom.Helt korrekt. I tillegg til at begge kan få urinveisinfeksjon av å få uropatogene e-coli inn i urinrøret der de absolutt ikke hører hjemme.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #24 Skrevet 19. november 2015 opplevd en gang. holdt på å dra til fyren. det ble plutselig slutt på sex da for å si det sånn, for fytti faen så jævlig!!! Anonymkode: fd32b...ca9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #25 Skrevet 19. november 2015 Nei, det har jeg heldigvis aldri opplevd. Det må gå an å ha litt kontroll over hvor man stikker penisen sin, og det er derfor kanskje lurt å ta det litt med ro akkurat når man skal stikke den inn i stedet for å kjøre den inn totalt ukontrollert? Finns noen vinkelr hvor det er lett å gli ut da. og blander du det med litt fart så... Anonymkode: ea7ca...077 1
Smookiekins Skrevet 19. november 2015 #26 Skrevet 19. november 2015 Har opplevd det og ganske sikker på at han gjorde det med vilje! Det var jævlig vondt ja..
Gjest martedenkule Skrevet 20. november 2015 #27 Skrevet 20. november 2015 Hahaha, har skjedd her også! like etter jeg ble sammen med typen, visste ikke hvordan jeg skulle reagere siden vi ikke var 100% kjent med hverandre i senga enda. lo litt av det og prøvde å glemme det etterpå. skal sies at det var VONDT!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå