Gå til innhold

Treffe feil hull under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, såpass kontroll har mannen hatt / såpass kjedelige stillinger har jeg hatt sex i at det ikke har skjedd. Vær forsiktig ned å hoppe mellom hull, man må vaske penis mellom.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Nei, det har jeg heldigvis aldri opplevd. Det må gå an å ha litt kontroll over hvor man stikker penisen sin, og det er derfor kanskje lurt å ta det litt med ro akkurat når man skal stikke den inn i stedet for å kjøre den inn totalt ukontrollert? 

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Nei, såpass kontroll har mannen hatt / såpass kjedelige stillinger har jeg hatt sex i at det ikke har skjedd. Vær forsiktig ned å hoppe mellom hull, man må vaske penis mellom.

Helt korrekt. I tillegg til at begge kan få urinveisinfeksjon av å få uropatogene e-coli inn i urinrøret der de absolutt ikke hører hjemme. :) 

Skrevet

opplevd en gang. holdt på å dra til fyren. det ble plutselig slutt på sex da for å si det sånn, for fytti faen så jævlig!!!

Anonymkode: fd32b...ca9

Skrevet

Nei, det har jeg heldigvis aldri opplevd. Det må gå an å ha litt kontroll over hvor man stikker penisen sin, og det er derfor kanskje lurt å ta det litt med ro akkurat når man skal stikke den inn i stedet for å kjøre den inn totalt ukontrollert? 

Finns noen vinkelr hvor det er lett å gli ut da. og blander du det med litt fart så...

Anonymkode: ea7ca...077

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd det og ganske sikker på at han gjorde det med vilje! Det var jævlig vondt ja.. 

Gjest martedenkule
Skrevet

Hahaha, har skjedd her også! like etter jeg ble sammen med typen, visste ikke hvordan jeg skulle reagere siden vi ikke var 100% kjent med hverandre i senga enda. lo litt av det og prøvde å glemme det etterpå. skal sies at det var VONDT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...