ninaH Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Jeg og kjæresten prøvde en ny stilling her om dagen, der vi lå på siden og jeg hadde beina på skuldrene hans. Og da han skulle ta den inn klarte han å treffe feil hull!! Vi har såvidt prøvd anal før, men det har vært vanskelig å få den inn og det har ikke vært noen høydare. Men denne gangen sklei den rett inn, og jeg hylte ut Det var ganske vondt der og da, men det var også komisk og vi har ledd mye av det siden. Han er også redd hver gang vi har sex nå om han tar den i riktig hull Har dette skjedd med dere?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Haha ja, skjedd her og! Helt syykt vondt. Anonymkode: 7566d...420
Sebrastriper Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Ja haha, skjedde med en fyr jeg holdt på med. Han bare "oisann, feil hull gitt!" Ganske vondt, men mest morsomt haha
Belbus Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Har hørt om flere som gjør dette med vilje under ons og slikt, av den dobbeltmoralske grunnen at de synes jenta de ligger med er løs og da gjør de det siden de synes hun er ekkel og burde straffes, og ikke på en sexy måte. Hadde noen gjort det på meg hadde jeg tenkt at han er en tulling i sengen som ikke vet forskjell på hva som er anal og hva som er vagina, eller at det var et respektløst forsøk på å oppnå analsex. Heldigvis ikke opplevd det til nå da ;D
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Det har skjedd, og det er vondt der og da, men så går det over. Rart hvordan det er så vanskelig å få den inn når du vil den skal inn der, men når det ikke er meningen, så bare "flyr" den inn, hehe. Anonymkode: cd528...357
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Har skjedd meg. Hun skrek ut og svimte nesten av. Det begynte å blø også. Ikke mye, men nok til at hun måtte sette seg på do og ble sittende der i mange minutter for å "komme til seg selv" Anonymkode: cdf51...316 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Det har skjedd meg sånn 3-4 ganger i løpet av mitt liv, og er helt for jævlig vondt når man ikke er forberedt. Ene gangen klarte jeg ikke holde tårene unna. Anonymkode: 308ab...948
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Skjedde en gang og var vondt. Men ham var full og bare fortsatte med sexen. Men jeg stoppet han og lå å vridde meg I smerte, var så vondt! Bruker å ha analsex med han. Men ikke tørt og rett inn. Anonymkode: 40d49...738
ajarRun Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Jeg traff feil hull under sex en gang. Dama mi ble drittsur, sa hun ikke kunne stole på meg og var sjokkert over at jeg kunne ta feil. Hun gnalt om det i flere måneder. Det er da ikke min feil at venninna hadde samme hårfarge. 4
Gjest Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 For mannen sin del, så er det bedre å treffe rumpa, enn å banke til rett i skambenet i allefall. Blir sånn at man må kikke ned for å se om den knakk.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 Ville nesten tro at dette burde være den foretrukne måten å få penetrert ass'en sin på?Siden, da er man jo helt uforberedt på det, og den dermed ikke burde stritte sånn imot? Anonymkode: c8659...c22
KatyP Skrevet 18. november 2015 #12 Skrevet 18. november 2015 Det har skjedd.. Og det har både vært vondt og godt.. Men takker og bukker for vettug kondombruk!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #13 Skrevet 18. november 2015 For mannen sin del, så er det bedre å treffe rumpa, enn å banke til rett i skambenet i allefall. Blir sånn at man må kikke ned for å se om den knakk..prøv å ha sex med ei som ha bollemus... Anonymkode: 40d49...738
WubWub Skrevet 18. november 2015 #14 Skrevet 18. november 2015 Har hørt om flere som gjør dette med vilje under ons og slikt, av den dobbeltmoralske grunnen at de synes jenta de ligger med er løs og da gjør de det siden de synes hun er ekkel og burde straffes, og ikke på en sexy måte. Hadde noen gjort det på meg hadde jeg tenkt at han er en tulling i sengen som ikke vet forskjell på hva som er anal og hva som er vagina, eller at det var et respektløst forsøk på å oppnå analsex. Heldigvis ikke opplevd det til nå da ;DTja, hvem som er tullingen med slike rare konspirasjonsteorier kan diskuteres. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #15 Skrevet 19. november 2015 Menn som treffer feil hull er enten tidenes amatører eller lyver, og prøver seg på en uavtalt analsexrunde.Det har skjedd meg en 3-4 ganger at en partner "bommer", noe som ikke bare er smertefullt men også krenkende og respektløst i mine øyne. En mann som ikke vil ha en finger i rompa ville nok følt seg voldtatt om jeg plutselig "bommet" med en finger jeg presset inn. Den ene gangen klarte idioten å prøve å overtale meg "jooo kom igjen, nå var den jo nesten inne!" osv å da endte det med at jeg slo til han og ba han dra hjem. Anonymkode: 551b6...fe5 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #16 Skrevet 19. november 2015 Haha, skjedd med meg og. Det var et uhell da, og ja, jeg er sikker på at det var et uhell. Veldig vått, veldig kåt, og veldig røft, da kan det gå sånn. Risikoen man tar antar jeg:P Men fyf....! Så jævla vondt! At noen gjør det der frivillig fatter jeg ikke Anonymkode: 4ea08...7f1
Vattenflaska Skrevet 19. november 2015 #17 Skrevet 19. november 2015 Har skjedd engang ja Han var aldeles for kjapp når vi skifta stilling og traff feil. Har aldri prøvd anal før, det gjorde VONDT! Nå i etterkant har han blitt litt forsiktige når vi skifter til den stillingen
Kamikatze Skrevet 19. november 2015 #18 Skrevet 19. november 2015 Det har skjedd.. Og det har både vært vondt og godt.. Men takker og bukker for vettug kondombruk!Du... kan ikke... bli gravid der bak...- Det er ikke der alle drittungene kommer fra. 2
KatyP Skrevet 19. november 2015 #19 Skrevet 19. november 2015 Du... kan ikke... bli gravid der bak...- Det er ikke der alle drittungene kommer fra. det er jeg veldig klar over da jeg har barn. MEN kondom beskytter mot mer enn graviditet vet du😉 1
Rosa Sitron Skrevet 19. november 2015 #20 Skrevet 19. november 2015 Har opplevd det ja. Ikke noe godt og begge gangene ble sexen brått slutt og jeg liggende å vri meg i smerte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå