AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Del Skrevet 18. november 2015 hei! jeg lurer på om noen andre vet eller har oppled slike ting som jeg opplever i hodet og ansiktet:det kjennes ut som en isende-kald følelse bak øynene, tinning og hodet, ikke på alle plassene samtidig men den flytter seg liksom. Gjør ikke vondt eller noe men jeg merker det er litt ekkelt. Har hatt dette før og også og det gikk over men synes det er så ekkelt! spørsmål: kan disse symptomene stamme fra min stive nakke og skulderplager? jeg har tatt MR for å sjekke prolaps i nakken, noe jeg ikke hadde, men har utrolig vond og stiv nakke og skuldre og stadig bettenelser i skuldre og nakke. kan nerver være i klem baki nakke og skuldre og gi meg disse plagene?? Anonymkode: 103bc...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #2 Del Skrevet 18. november 2015 Da må du nesten snakke med legen din, evt en nevrolog Anonymkode: 74617...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå