susisusi19 Skrevet 18. november 2015 #1 Del Skrevet 18. november 2015 Opererte for over to uker siden, gikk på blodfortynnende i 2 uker, slutta med det for noen dager siden.Tok blodprøve for blodpropp sist uke, mens jeg gikk på blodfortynnende, den var negativ (normal).Tok blodprøve for blodpropp idag, blodprøven var "høynet"-de trodde jeg hadde blodpropp.Leggen er hoven, varm og rød. Har tatt ultralyd fra lysken og ned til ankelen, legene sier det verken er blodpropp eller infeksjon. Men hva **** kan det være da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 18. november 2015 #2 Del Skrevet 18. november 2015 Har du sett alien vs predator? Det kan være et sånt romvesen som spiser seg ut av leggen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 18. november 2015 #3 Del Skrevet 18. november 2015 Ei venninnen av meg hadde lignende symptomer, og hun fant de ut hadde MS. Tok lang tid før de fant det ut, og mange leger klødde seg i hodet. Hun også hadde symptomer på blodpropp, og blodprøvene viste positivt for det, høye verdier. Kan være du har noe helt annet, og sjansen for at jeg sikter riktig er svært lite sannsynlig. Uansett, lykke til og håper de finner ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #4 Del Skrevet 18. november 2015 Opererte for over to uker siden, gikk på blodfortynnende i 2 uker, slutta med det for noen dager siden.Tok blodprøve for blodpropp sist uke, mens jeg gikk på blodfortynnende, den var negativ (normal).Tok blodprøve for blodpropp idag, blodprøven var "høynet"-de trodde jeg hadde blodpropp.Leggen er hoven, varm og rød. Har tatt ultralyd fra lysken og ned til ankelen, legene sier det verken er blodpropp eller infeksjon. Men hva **** kan det være da?Spør legen. Er det blodpropp skal du holde foten i ro og komme deg til legevakten fortere enn f... Anonymkode: 4aecc...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susisusi19 Skrevet 18. november 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 18. november 2015 Er innlagt på sykehuset, men de sa til sykepleieren at de ikke var bekymret så da gadd de ikke komme å se mere på den heller, selv om den har blitt verre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 18. november 2015 #6 Del Skrevet 18. november 2015 Er innlagt på sykehuset, men de sa til sykepleieren at de ikke var bekymret så da gadd de ikke komme å se mere på den heller, selv om den har blitt verre..hvilket sykehus er du på!? Typisk inkompetente tullinger.. Krev at de foretar en ny undersøkelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå